Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Aralık 2011 Perşembe

Kapı Süsüm

Nihayet bitirdim. Zaten kafamda nasıl olacağını tasarlamıştım ama işin içine girince öyle olmuyormuş anladım :) Bir kere yuvarlak bir cisme ip sarmak hiç kolay değil. Elime almadan diyordumki, aman nolucak iki dk da yaparım ben bunu. Yok kardeşim, inanın kaç kez yaptım, söktüm :(  ya ben beceriksizim, yada, bilmiyorum artık..



Kırmızı ip kullandım,  Yeni Yıl konseptine uysun diye :) Keçe'den kalpler kestim, ama kartanelerini ben yapmadım hazır aldım onları. Yapıştırıcı ile sabitledim yerlerine, asmak içinde tığ ile zincir çektim.


Çok süslü olmasın dedim, Tığ ile çiçeklerde yapmıştım beyaz ponponlar falan, kullanmadım onları :)


Şimdi sırada ağaç süslemek var, bakalım artık. 2012 bize neler getiricek görücez. Dileğimiz hep güzel şeyler olması tabi....

61 yorum:

  1. Sevgili Aslı biliyorsun ki kalplere hep bayılıyorum:) O nedenle ki kalpli olması, yılbaşına gün sayarken yeni yıl temalı olması ve senin zevkli ellerinden çıkmış olması beğenmiş olmam için yeter de artar bile:)))
    Yeni yıl hepimiz için umut dolu olsun inşallah.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Biliyorum okuyanım. Kalpseveriz biz :) Çok zarifsin çok tsk ediyorum.

    Amin inşallah öyle olucak, hislerim o dogrultuda :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel olmuş kırmızıyı da çok severim çok emek vermişsin ama değmiş güle güle kullan ellerine sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. Hakumaş, begenmene çok sevindim tsk ederim :)

    Biricit tsk ederim :)

    YanıtlaSil
  5. canım gerçekten harika olmuş ellerine sağlık bnde böyle birşey yapmayı düşünüyorum ama sardığın ip daha sonra kaymıyomu yani bozulmasını istmiyorum kullndıkça..?

    YanıtlaSil
  6. Çokk romantik, buzları eriten bir kapı süsü olmuş. Çok beğendim elin sağlık.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  7. harika ! ne güzel ne zarif olmuş canım yaa.kırmızı yı sevmem aslında ama bu kapı süsünde bayıldım seninde yapmış olmanın etkisi var galiba :)) ellerine sağlık canıım..
    mutluluk getirsin,pişman olmıcamız kararlar getirsin,yeni yıl..başka ne isteyebilir ki insan..

    YanıtlaSil
  8. merakla bekliyordum nasıl bir şey olacak diye ..şahane tam yeni yıla göre olmuş.ip sarmak çok zahmetli olmuştur ama çok düzgün güzel sarmışsın.kalpler,kar taneleri,renk süper..ellerine sağlık...sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. aa süper olmuş kuzum ellerine sağlık bayıldım. Ama en çok şu tablodaki resme bittim bittim kırmızı arabaya aynı şekilde sehpada duran araba süper bir dekorasyon olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Sade, şık, üstelik kırmızı,
    eee daha ne olsun ki ?
    aşk aşk aşk ...:)

    YanıtlaSil
  11. Zorluğuna rağmen oldukça güzel olmuş,tabi yaparken neler çektin sana sormalı:)))
    Ama sonuç harika sade ve şık,ellerine sağlık...
    Neşeli yıllar...

    YanıtlaSil
  12. ay bu çok güzel olmuş ellerine sağlık aslım.
    ve inşallah 2012 geride bıraktığımız tüm yıllardan daha mutlu daha kırmızı daha umutlu gelir :)

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık Aslı. Gerçi pek ilgi duyduğum şeyler değil bunlar ama az çok verdiğin emeği hesap edebiliyorum. Bakalım yeni yıl ne süsler hazırladı biz ınsanlara. :)

    YanıtlaSil
  14. Aslı' cım çok sade ve çok şık olmuş, sevdim. Ellerine sağlık :)) Eyfel konseptine de bayıldım.

    YanıtlaSil
  15. Canım her zamanki gibi yeteneğini konuşturmuşsun, çok tatlı, sade ve şık, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. Aslıcım haklısın ipi düzgün sarmak hiç kolay değil, hele kalpse daha da zor ama sen başarmışsın, harika olmuş.

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık Aslıcım, gerçekten zordur ipi öyle sarmak ama çok düzgün görünüyor. çok sade sevimli bir kapı süsü olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. kolay gibi gözüken şeyler zor oluyor çoğu zaman zaten :)

    YanıtlaSil
  19. sade ve şık olmuş kırmızı hemde ne güzell :) ayrıca en alttaki resme bayıldım,

    YanıtlaSil
  20. Canım benim ellerine sağlık, ne kadar hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  21. özellikle eyfel posterinin önündeki fotoğraf süper olmuş ;)) eline sağlık

    YanıtlaSil
  22. aslıcım harika olmuş ellerine sağlık ama biraz daha kalpleri çoğalt derim ben:)))

    YanıtlaSil
  23. ellerine sağlık aslıcım çok güzel bir kapı süsü olmuş sarma işlemi uğraştırmış ama düzgün olmuş

    YanıtlaSil
  24. Aslııı inanmıyorum ne güzel olmuş harika. evet o yuvarlak şeyin ( ne var onun içinde? :)) etrafını iple sarmak zordur sonuçta sürekli içten dışa al, el hareketi yorar. ama süpper olmuş. ve Eyfel'in önündeki kırmızı arabaya bayıldım. değmiş.ellerine sağlık.

    Leyla'nın Kahve Dükkanı'ndan sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. çok güzel olmuş eline sağlık :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  26. İlayda hoşgeldin :) çok tskler. Yok o kadar sıkı sarılıyorki zaten, hiç kayma olmadı. Gönül rahatlıgı ile yapabilirsin :)

    Acemi cadı romantik olmuş dimi :) çok tsk ediyorum..

    Huzurum tsk ederim. İnan benimde rengim kırmızı degildir bilirsin. Hani yılbaşı diye bu renk yaptım :) Haklısın başka ne isteyebilirizki..

    Birincisin begenmene çok sevindim. Düzgün sarmak zor oldu, sıktı beni hatta ama bitti, çok tsk ederim :)

    SS begenmen ne güzel :) hoş bir kombinasyon olmuş dimi, çok tsk ederim :)

    Sedo kızım tsk ederim :) Ah aşk, sadece rengi kaldı :)

    Natalim çok fazla süslemek istemedim. Rengi zaten kırmızı, iyice göz yorardı :) çok tsk ederim. Mutlu yıllar :)

    Minik kurbaam 2012 hepimize istedigimiz her şeyi vericek, inanıyorum ben. Begenmene sevindim :)

    Fd elbette degil :) öyle farklıki hatta. Ama hayat çeşitlerden oluşuyor dimi? :)

    Rengim begenmen mutlu etti beni, tamda öyle sade olsun dedim. Çok tsk ederim :)

    Eren çok sevindirdin beni tsk ederim. Begenmen çok güzel :)

    YanıtlaSil
  27. Noblessem senin yaptıgın kapı süsleri gözlerimin önüne geliyo şu an ve bunu begenmene çok mutlu oluyorum :) tsk ederim..

    Ecerim gerçekten zorlayıcı ama ugraşmak güzeldi. begenmene çok sevindim..

    Muhabbet sofrası hoşgeldiniz. Tamda öyle işte :) Tsk ederim..

    Yektam senin rengin biliyorum :) tskler canım :)

    Baharım sevindim begenmene canım benim:)

    Yonca hoşluk oldu o görüntü, çok tskler :)

    Alonem tsk ederim. Ama orda iki kalp olmasının bir nedeni var canım ya :) belki ilerde çogaltırım :)

    Cananım birazcık ugraştırdı hatta bırakıcak kadar :) ama oldu sanırım çok tsk ediyorum :)

    Leyla :) onun içinde deniz makarnası var. İki ucunu koli bandıyla bir araya getirip, üzerine ipi sardım. Begenmeniz beni çok mutlu etti tsk ederim..

    Hemera çok tsk ederim :)

    YanıtlaSil
  28. Yeni yıl hazırlıkları başladı demek:) Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  29. bilemedim ben onu:))) iki kalp olsun o zaman sakın çoğaltma:))

    YanıtlaSil
  30. Nasıl bir hamaratlık bu ya :) dur durak bilmiyosun :D

    Çok güzel olmuş kapı süsün :D

    YanıtlaSil
  31. İnanırsak çok yavaşta olsa başladı gibi :) tsk ederim:)

    Alonem tmm dır :)

    Erdii :) çok hamaratımdır :) tskler..

    YanıtlaSil
  32. Ne demişler üç kuruş fazla olsun ama kırmızı olsun..
    İnan bitirdin beni buralarda..
    Müthiş güzel olmuş.
    Emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  33. çok güzel olmuş kapı süsü,elinize sağlık.2012 gönlünüzce olsun..

    YanıtlaSil
  34. Aslıcım bir renk seçimin süper iki çok başarılı bir şekilde ipleri sarmışsın süslemesi de tam yerinde ne eksik ne fazla lafın kısası ben bayıldım emeğine sağlık:)Ağacıda süsleme ama artık ne kaldı şunun şurasında tatlım dimi:)

    YanıtlaSil
  35. Canım pek güzel bu :) Ellerine sağlık. Ponpon vesaire koymadığın bence de iyi olmuş. Sade ve şık durmuş. Maharetli arkadaşım benim :) ve de zevkli :)

    YanıtlaSil
  36. ne kadar beceriklisin, ne güzel olmuşlar:)

    2012'den çok şey bekliyoruz, hep mutlu olmayı mesela. umarım bütün güzel dileklerimizi karşılar yeni yıl:)

    YanıtlaSil
  37. alla alla hep alırım bi yerlerden yapılabileceği hiç aklıma gelmedi. süs ve vosvos pek yakışmış. eh yeni yıl artık duyar seni böle güzel istersen, istemezsek içtenlikle neden yapsın ki isteklerimizi diy mi ama.
    :)

    YanıtlaSil
  38. Biricit tskler baktım :)

    Hayat kafe begenmene çok sevindim, tsk ederim :)

    Mehtap hoşgeldiniz. 2012 hepimize güzellikler getiricek eminim ben :) çok tsk ederim..

    Pasta köşem begenmen çok mutlu etti beni tsk ederim :) Agaç biraz zor olucak bıraksammı napsam :)

    Ahum gerçekten fazla olucaktı ponponlar falan, begenmene öyle sevindimki çok tsk ediyorum :)

    Çalıkuşu son bir senedir öyleyim galiba, seviyorum bişeylerle ugraşmayı, çok tsk ederim :) tek istedigimiz o dimi? sadece mutlu olmak..

    Deep bende bilmezdim ögrendim-ögreniyorum :) tüm yüregimle güzellikler, mutluluklar istiyorum inanın, hepimize..

    YanıtlaSil
  39. evet, bir tek mutlu olmak. gerisi zaten gelir ama dimi?

    YanıtlaSil
  40. canım harıka olmus cok sevıyorum kapı susunu hele senınkının rengı muhtesem olmus ellerıne emeklerıne sağlık sevgıler...

    YanıtlaSil
  41. İstanbul Avrupa yakasında garfield oyuncak bulursan,haber verırsen cok makbule gecer valla :)

    YanıtlaSil
  42. ne güzel olmuuuuuuşşş,benim gibi bir tembeli bile yapsam mı acaba dedirtti üstelik:))

    2012 iyi şeyler getirir hepimize umarım..
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  43. çok cici olmuş kırmızı kırmızı çok beğendim:))

    YanıtlaSil
  44. Kırmızıyı sevmiyorum ama bnlar çok güzel olmuş yerine de yakışmış Aslımmm
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  45. ne diyosun bence harika olmuuş! :)

    YanıtlaSil
  46. ellerine sağlık tatlım biliyosun kırmızıyı ne kadar sevdiğimi gerçekten harika olmuş ben çok sevdim:))

    YanıtlaSil
  47. Bırakma canım bırakma renk katıyor işin aslı bence ama yinede sen bilirsin tabi:)mimin var bende:)

    YanıtlaSil
  48. :)) tebrikler canim, çok güzel olmus canli canli, ben bir de tabloyu çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  49. Çalıkuşu bütün mesele o..

    Zeymuran begenmenize çok sevindim, çok tsk ederim :)

    Biricit bugün başladım aramalara :)

    Deren çok sevindim begenmene, bende güzel dilegin için amim diyorum, tsk ederim :)

    Meyra yılbaşı ve kırmızı :) çok tsk ederim..

    Gecemm kırmızı sevmiyosun biliyorum yinede begenmene sevindim, saol canım benim :)

    Miam tsk ederim :)

    Belindamm bilmezmiyim :) çok tsk ederim canımsın..

    Pasta köşem baktım hemen :)

    Maviruyam begenmen beni çok mutlu etti. Evet o resmi seviyorum bende, tsk ederim :)

    YanıtlaSil
  50. Aslı'cım sen zor sardım diyorsan zordur, beceriksizlikle alakası yoktur yani canım :)
    Çok güzel olmuş, bayıldım kırmızı kırmızı üzerindeki süsler de şahane :)

    YanıtlaSil
  51. çok güzel olmuş cnm bende böyle bir modeli etsy de görüp paylaşmıştım çok şık

    YanıtlaSil
  52. Sevda beni tanıyosun :) begenmene çok sevindim canım benim..

    Sonsuz dekorasyon hoşgeldiniz :) bende orda begenmiştim, sonra eklemelerle böyle bişey çıktı. Çok tsk ederim..

    YanıtlaSil
  53. fenaa şirin olmuş ;))güle güle kullanın canım.ben bu kadar sabredemezdim herhalde ipi sarmak için :))

    YanıtlaSil
  54. Sihirlim begenmene çok sevindimm :) işte sabır denilen ulvi duygudan yoksunum ben :) başkası iki dk da yapar ama, bende uzar biraz :)

    YanıtlaSil
  55. bitirmişsin çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  56. Evet herbirengim bitti, çok tsk ediyorum bende :)

    YanıtlaSil
  57. kapı süsün için minnacık ufacık bi eleştirim olacak tabii benim bakış açımla yeşil üzerinde daha göz alıcı dururdu kar taneleri ve kalpler diye düşünmeden edemedim ama bu halide pek sade pek güzel bu arada şu alttaki resime vuruldum nasıl yani dedim biz sana vosvos seçerken senin kırmızı vosvoslu tablonmu vardı :)

    YanıtlaSil
  58. nsıl güzel olmuş... nasıl. resmede çok yakışmış...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  59. Tuba rica ederim ne demek. Şimdi dedigin renkte düşündümde evet olabilir :) evet vardı ve sizin yekta ile seçtiginiz vosvos tamda böyle bir güzellik yarattı işte :) onun için daha bir sevindim :)

    Zeynebim begenmene öyle sevindimki, tsk ederim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...