Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Ocak 2012 Salı

Terapi

Yapmak istediklerim eğer kolaysa onları öne alıyorum, daha sonra her şey hazır olursa  zor gelenleri yapıyorum. Geçen senelerde konserve kutularını, yapışkanlı kağıtla kaplayarak kalemlik falan yapmıştım, kullanışlıda olmuştu. Bu sene yeniden hep aklımda olanı yapayım dedim. Yine konserve kutuları ve saksılarımı örgü ile değiştirdim.


Bazı şeyleri her gün kullanıyorsam gözüme hoş görünmesi lazım. Bunlardan renk renk yapıp arkadaşlara, yeğenlere de verdim...


Çok kolay gördüğünüz gibi, aslında desenli örmeyi bilsem daha hoş olabilirdi :)


Aralarda yaptığım şeyler, görüntüsü hoş hemde ıvır zıvırı toplaması bakımından iyi oluyor. Birde konserve kutularının dokularını çok severim atmayıp böyle değerlendiriyorum..


Daha öncede böyle yapmıştım konserve kutularını yapışkanlı kağıtla kapladıktan sonra, dördünü bir arada yapıştırıp çuval kumaşıyla süslemiştim..


Oyalanmak diyorum ben bunlara, yaptığım ve yapacağım işlerin arasında, özel sorunların arasında, akıp giden hayatın arasında küçük duraklamalar. Bir çeşit terapi gibi, ruhun dinlenmesi gibi..

76 yorum:

  1. ne hoş olmuş canım.ellerine sağlık..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  2. Ben saksılara bayıldım :))) Gerçekten çok hoş olmuş canım eline sağlık :)))

    YanıtlaSil
  3. örgü kaplar çok şık olmuş aynı zamanda kış konseptine de uygun , Aslıcım saksılarını bile giydirmişsin , göze çok hoş görünüyorlar ...
    insanın kendine zevkli uğraşlar edinmesi dediğin gibi bir nevi terapi etkisi yaratıyor ...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle düşünceleri dağıtmanın, sorunlardan bir nebze olsun uzaklaşmanın en iyi yolu üretmek. En azından bir süreliğine de olsa farklı bir dünyaya dalıyor insan.
    Sevgili Aslıcım çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. İstersen iğne iplikle örgülerin üstüne çiçek, yaprak vs. motifleri işleyebilirsin. Hem daha pratik oluyor.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle terapi bence de,ayrıca çok hoş ve kullanışlı olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  6. insanın içini ısıtıyor Aslım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Aslı çaya bekliyorum seni, cam önünde içeriz çaylarımızı karşılıklı ama saksılarınla gel, yoksa gelme :))) gelirken o kaplumbağayıda unutma :D
    Ne kadar güzel olmuşlar cici kız, ellerine sağlık, yakında yalancı selanik örmesini tarif edeceğim, ondanda yap haa, unutma, yok sa ben mi yapsam ;)))

    YanıtlaSil
  8. cok güzel olmuş canımcım ellerine ruhuna saglık canım,cok başarılısın,bende birşeyler yapsam boş aylaklıktan usanmadım hala:)))
    sevgilerimle öptüm canım:))))

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuşlar.bende ne zamandır peçete halkası yapacağım diyorum ama yok tembellik hat safhada:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Halime senin gibi örgüde çok başarılı birinin begenmesi çok güzel :) tsk ederim..

    Berlim saksılara yeşil renk katınca iyi oldu sanki, tskler :)

    Zeynep begenmeniz mutlu etti beni tsk ederim. Haklısınız tam kışlık oldu, baktıkça ısıtıyor. Bence terapi, anlık uzaklaşmak için her şeyden, iyi geliyor..

    Okuyanım hobiler gizemli bir dünyanın kapılarını aralamak gibi. Gerçekten neler çıkacagını bilmiyor insan. O yüzden yaratıcı insanları seviyor ve ilham alıyorum. Begenmene sevindim evet aslında ponpon düşünmüştüm, dedigin gibide olabilir, tsk ederim :)

    Mor Kalemlik öyle dimi? çok tsk ederim :)

    Noblessem çok tsk ediyorum, burdan size ulaşabildiyse ne güzel..

    Sevdiye ne demek hemde 10 tane saksıyla gelirim valla :) bende renk renk kaplumbagada mevcut :)begenmene sevindim, tmm sen örnegi tarif edersen ikimizde yaparız :) tsk ederim..

    Selinkamm senmi boşsun? o kadar yogunsunki nasıl fırsat buluyorsun her şeye diye düşünüyorum. Begenmene çok sevindim tsk ederimm :)) bendende sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Aylin canının istemesiyle ilgili inan. Bazen hiç bir şey yapmak istemiyor insan, yaparsın boş bir zamanında :) tskler..

    YanıtlaSil
  12. Muhteşem gözüküyorlar:) Böylesine değerlendirebilmek, güzelleştirebilmek etrafını gerçekten beceri işi. Çok sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  13. aslıcım kalemlerde gözüm kaldı :)) iyi fikir ama eline sağlık

    YanıtlaSil
  14. Çiçeklendim begenmeniz ne güzel çok sevindim :) yaşadıgımız alanları böyle küçük dokunuşlarla degiştirmek hoş oluyor :)

    Yektamm kalemler benimde takıntılarımdan biri canım ya :) begenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  15. sen şunlardan yapsana Aslı :)

    naysting.blogspot.com/2009/08/yak-iskl-tasarmlar.html

    YanıtlaSil
  16. valla canım seninki hem ziyaret hem ticaret gibi :) hem stres atıyorsun hem de harikalar yaratıyorsun :D

    YanıtlaSil
  17. zevkle baktım cnm çok güzel olmuşlar ama bu kurşun kalemler neden bu kadar çok?

    YanıtlaSil
  18. ben zorları kolayların arasına sıkıştırırım bu da bir yöntem;) bu arada saksılıklara bayılım, eline sağlık ama benim evimde üç tane çiçek var sadece:) biri kocaman, ikisi de küçücük:)

    Küçüklerin kendi süsler var:)

    YanıtlaSil
  19. cok güzel yapmıssın desenlı yapmak ıcın ıpını ıkı renk al yada ıp eklemesıyle olmaz mı :)

    YanıtlaSil
  20. Kafayı dağıtmanın en iyi yollarından biri örgü. Tabi sen seri üretime geçmişsin, sıkıntı falan kalmaz insanda:) Ellerine sağlık canım, sıcacık olmuşlar, çok güzel görünüyor herşey, o notalar da gözümden kaçmadı:)

    YanıtlaSil
  21. Fatih baktım :) çok zor hayatta yapamam :))

    Hamidem aynen öyle, stres atmanın en kolay yolu :)

    Mavikuşum günlük tutuyorum, çizim yapıyorum gelen çocuklara lazım oluyor, onlara veriyorum :)

    Herbirengim senin yöntemde iyi ama, begenmene sevindim, olsun onlara bile öreriz :) saksı süsleri çok hoşlar :)benimkiler bahçede..

    Biricitim çok bilmiyorum nasıl olacagını :) hani saç örgüsü falan gibi modeller varya, onlardan ögrenmek istiyorum..

    YanıtlaSil
  22. Baharım seriye baglamışım inan ve bir sürüde yaptım begenenlere. Begenmene sevindim, biliyordum senin farkedecegini canım benim :)

    YanıtlaSil
  23. emeğinize sağlık çok güzel olmuşlar,sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Cok cici olmuslar, nereden geliyor aklina bu fikirler :)

    YanıtlaSil
  25. Çok güzeller ama:) hep sana terapi oluyor,hem sonuç güzel oluyor daha ne olsun Aslım benim...Olsun olsun hepsi geçer böyle şeylerle uğraş sen, bakarsın dönüşün muhteşem olur sen bile şaşırırsın:)
    ayy içimi ısıttı şu soğuk günlerde..

    YanıtlaSil
  26. Harikasın..Özelliklere saksılara ördüklerinde aklım kaldı.Fırsat buldukça bende saksılarımı giydirsem ne güzel olur:)Doğru diyorsun terapi oluyor bu uğraşlar kafa başka şeyle meşgul olunca dinleniyor,arınıyor insan..Kendine iyi bak..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  27. ilginç bi fikir canım...hoşuma gitti,güle güle kullan :)şu terapi meselesine de katılıyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. eline sağlık hamarat bayan çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  29. harika olmuş canım,ellerine sağlık :) baktıkça içi ısınır insanın :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  30. KALEMLİKLERDE SAKSILARDA ÇOK GÜZEL OLMUŞ FİKRİNE VE ELİNE SAĞLIK.BENDE YAPACAĞIM.TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  31. Bayıldım çok güzel, ellerinize sağlık. Bence düz örgü ile şahane olmuş, birbirleriyle uyumlu bir kombinasyon oluşturmuşsunuz:)

    YanıtlaSil
  32. Bu işlerin hepsi benim için de terapi aslında Aslı' cım. Bir şeyler üretmek, kafa dağıtmak, kafa toplamak... Çok cici olmuş örgü kalemlik ve saksılar. Bir ara çizgi çizgi rengarenk de yap tamam mı. Ellerine sağlık, ruhuna sağlık :)

    YanıtlaSil
  33. ellerinize sağlık çok hoş olmuş..sayfanızın takipçisi oldum bende bekliyorum..
    sedakarakaya.blogspot.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  34. Bende birşeyler yaptığımda bütün derdimi sıkıntımı atıyorum üzerimden. Gerçekten terapi etkisi yapıyor. Birde yaptıklarım beğenildiğinde daha bir sevinç kaynağı oluyor benim için. Bloglarda gördüğüm yapılmış değişik elişlerini görmekte aynı etkiyi yapıyor.
    Sizin konserve kutularınızda çok güzel olmuş. Size terapi etkisi yaptığı gibi banada aynı etkiyi yaptı. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  35. Ellerine sağlık Aslı'cım çok güzel olmuşlar.Etsy'de kupaları da örgüyle süslüyorlar bi göz atabilirsin.

    Bence insanın bir şeylerle uğraşmasından güzel terapi yöntemi yok:)

    YanıtlaSil
  36. Çok cici olmuş :):):)Tam şirine işi :):)

    YanıtlaSil
  37. ellerıne sağlık canım harıka olmus:)

    YanıtlaSil
  38. cok güzel olmuss evet biraz daha renkli olsaymis daha güzel olabilirmis :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  39. Fikir harika, çok yaratıcısın. Nazar değmesin. Terapiye devam.

    YanıtlaSil
  40. çok güzel olmuşlar aslı.. örgü kullanmayı ben de çok seviyorum, kışa çok yakışıyor bence, önceki halleri de çok güzelmiş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  41. kapluş da yerine konmuş hemen:)) ellerine sağlık aslım

    YanıtlaSil
  42. Aslım iyi ki desenli örmeyi bilmiyorsun. Desenli örgüyü hiç sevmem :)) Düz örgü çok güzel bence. Çok çok güzeller. Bakılan, özenilen, emek verilen, üzerinde düşünülen her şey güzel oluyor. İnsanda da böyle, eşyada da. Ayrıca o kaplumbağa da gözümden kaçmadı :)) Yine hoş bir detay... Öpüyorum canım benim.,

    YanıtlaSil
  43. Anne eli gibi hoşgeldiniz :) çok tsk ederim..

    Şeyma etrafımda güzel şeylerin olması hoşuma gidiyor, hayatı renklendirmek :) tsk ederim..

    Pasta köşem inan tam terapi, dedigin gibi iyi geliyor. Ne güzel içini ısıtmasına sevindim :) benimde ısıtıyor çünkü :)

    Birincim lütfen yap, hemde çabucak bitiyor. İnsanı sıkmadan, yormadan gevşetiyor bunlar :) arındırma ne güzel demişsin çok tskler sevgiler..

    Sihirlim begenmene sevindim çok tsk ederim, sevgiler canım..

    Prensesim arada çıkıyor bişeyler işte tskler :))

    Fidoland soguk günlerde ısıtacak işler :) tsk ederim..

    Elif yaparsanız sevinirim, begenmeniz ne güzel ben tsk ederim..

    Uzuninceyolum tek bildigim örgü bunlar, begenmen mutlu etti beni tsk ederim :)

    Rengimm öyle dimi? aslında biraz da kaçış bunlar. Sorunlardan uzaklaşmak için bir yöntem. Tmm çizgiliyide denicem güzel olur :) tsk ederim..

    YanıtlaSil
  44. harika fikir !!! çok güzel olmuslar, ben saksilara bayildim :)
    Bos durmak vesveseye daldiriyo, bos durmamamiz daha iyi :)
    ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
  45. Seda hoşgeldiniz :) tsk ederim, bakıcam hemen :)

    Gül hobilerle ugraşmak sanırım hepimizde aynı etkiyi bırakıyor. Bende blogları dolaşırken, ilginç fikirler gördügümde şaşırıyor ve mutlu oluyorum. Evet nasıl kitap okumak bir terapiyse, hobilerde öyle. Çok tsk ederim :)

    İnanırsak evet ben o kupalardanda yapmıştım :) haklısın iyi geliyor, sen çok güzel işler yapıyorsun zaten, tam terapi inan :)

    Deja vu çok tskler :)

    Nani hoşgeldin :) begenmene sevindim :)

    Petrolmavilim sanırım yaptıgım işlerde pek renk olmuyor haklısın :) saol canım..

    Nergis hoşgeldiniz :) terapi hep yapıcaz sanırım, hiç bitmicek tsk ederim :)

    Ecerim biraz önce yaptıklarını gördüm, bayıldım inan :) çok tsk ederim öncekileri ben daha çok sevmiştim aslında :)

    Alonem bilirsin onsuz olmaz :) saol canım benim..

    Ahumm ne kadar haklısın, özen göstermek deger vermek çok güzel. Ögrenmek istiyorum ama desenliyide bazıları çok hoş oluyor :) gerçi ben hep sadelikten yanayım. Sevgiler benden de kocaman :)

    YanıtlaSil
  46. Maviruyamm gerçekten öyle bir şeyler yapmayınca insanın kafası başka yerlere gidiyor dimi? ugraşmak en güzeli, begenmene çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  47. Aslı2cım nerden aklına geldi,beceriklisin,hiç aklıma gelmez konserve kutusundan böyle güzel şeyler üretmek.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  48. Konserve kutuları form olarak çok güzeller aslında, birde teneke kutuları seviyorsanız, güzel şeyler yapılabiliyor :) begenmene çok sevindim tskler..

    YanıtlaSil
  49. çok güzel görünüyorlar.eelerinize sağlık.oyalanmak bana da çok iyi geliyor....

    YanıtlaSil
  50. Canım harika olmuşlar yaa nasıl güzel ve sevimli hale galmiş saksılar..
    Ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  51. iyi terapiymiş. :) konserveler böle süs oluyo yani değil mi. bence soğuktan üşümesinler diye giydiriyorsun.
    :)

    YanıtlaSil
  52. cok hos olmus orguler.desenlı olmasına gerek yok.yaratıcısın valla.gercektende ınsan stres atıyor bu tarz seylerle.ah ben nasıl stres atcam bılmıyorum :)

    YanıtlaSil
  53. farklı ıste sana özel harıka olmus canım cok begendım emegıne sağlık sevgıler..

    YanıtlaSil
  54. Smilena hoşgeldiniz :) bazen işe yaramasada bazende unutturuyor her şeyi. begenmenize sevindim..

    Hayat cafem evet şimdi bakınca iyiki yaptım diyorum, tsk ederim :)

    Deep :) benim kadar üşüyorlarmı bilmiyorum ama ısınacakları kesin :)

    Dolunayım oyalanmak işte, bir şeylerden kaçış belkide :) ama Nilda var, en güzel ugraş o şimdi :)

    Zeymuran bana özel haklısınız, çok tsk ederim :)

    YanıtlaSil
  55. Aslı'cım buradan daha çabuk ulaşırım diye senin sayfana cevap yazıyorum.Bende sen söyleyince baktığımda fark ettim yorumunun silindiğini çok üzüldüm ben yayınlamıştım.Benim yorumlar artık nasıl ayarlamışsam gmail sayfama da geliyor dün orayı temizledim bir aksilik oldu her halde çok üzgünüm:(Pek anlamıyorum bilgisayardan ,hata yaparak doğruyu buluyorum,google a soruyorum:)gidiyor .Sıfır bilgi ile blog açınca bu tip yanlışlarım oluyor..Ne olur kusura bakma canım..SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  56. ne güzel renklenmis elin degince o kutular..ellerine saglik Asli'cim

    YanıtlaSil
  57. Birincim hiç sorun degil, çünkü bende senin gibiyim, pek anlamıyorum ve yürümeyi yeni ögrenen çocuklar gibi kurcalıyorum her şeyi :) bu arada hatalarda yapıyorum tabi. Nolur canını sıkma oluyor böyle şeyler :)

    Melange içim ısındı sözlerinle, tsk ederim..

    YanıtlaSil
  58. vaay aslım süperr bunlar :) oyalanmak diyorsun ama atılacak seyleri böyle degerlendirmen ugrasman cok güzel ellerine saglık keske bende yapabilsem :P

    YanıtlaSil
  59. Aslıcığım ; sayfamda beğeneceğini umduğum görseller hazırladım , yorumunu merak ediyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
  60. Aslıncım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar bencede çok güzel bir terapi sonuçta muhteşem olunca değmeyin keyfimize

    YanıtlaSil
  61. Essumm saol canım benim :) İstersen çok daha güzellerini yaparsın eminim ben :)

    Zeynep çok mutlu oldum baktım şimdi, tsk ederim..

    Cananım rahatlatıyor insanı dimi? begenmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  62. yahu Aslım sen nasıl birşeysin :) bu sabrına hayranım inan,tek tek ölçü al ona göre ör olmadı sök tekrar başla tahmin edebiliyorum en azından ben yapsam böyle olurdu :) ellerine sağlk..o kurdelaları da hiç unutmadım :) hatta yazımda da belirtecektim unutmuşum,sepetin çevre kurdelası senin gönderdiklerinden :) hep bi şekilde anımsıyorum seni :)

    YanıtlaSil
  63. Çok sevdiğim birşey yaratıcılık.Vaktim olsa bende yapabilir miyim acaba günlerden bir gün:)Bana da nasip olur mu?:)Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  64. çok şirin olmuşlar. bir de orda bir kedi gördüm sanki ;))

    YanıtlaSil
  65. aslıcım aldırma cunku arada sırada ben de kotu seyler yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  66. Huzurum inan çok sabırsızım o yüzden böyle minik şeyler örüyorum :) ya canım ne demek severek gönderdim, hatırlaman çok güzel, gerisi önemli degil :)

    Kafe de mola hoşgeldin :) her insanın ayrı bir konuda yetenegi vardır diye düşünüyorum ama bunlar öyle kolayki eminim yaparsın :)

    Neşeli günler tskler, evet orda bir kaç kedi var :)

    Zeymuran ben genelde onu hiç yapamıyorum, gerçekten tutturamadım bir türlü :)

    YanıtlaSil
  67. böyle terapiye can kurban:)saksılarda kalemliklerde harika olmuşlar.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  68. Alanay :) begenmene öyle sevindimki çok tsk ederim..

    YanıtlaSil
  69. yapışkanlı kağıtları kullanmıştım hep. birde renkli iplikler kullansan daha cazibeli olur ..

    YanıtlaSil
  70. Zeynep yapışkanlı kağıtlar gerçekten kolaylık. Tekrar yapıyorum bir arkadaşa, oda renkli istedi, cıvıl cıvıl oluyor :)

    YanıtlaSil
  71. Aslı'm bayıldım bu fikire yahu, ne de güzel olmuş. renkleri de çok güzel.
    O kalpli notalarıda sevdim ben de bir gün haritalardan kapler kesmeyi düşünüyorum da bakalım ne zaman, kesip çember haline getiricem :)
    Kaplumbağanıda gördüm bi de kalemlikde bebekler var onları da sevdim :)
    Keşke ben de senin kadar düzenli ve yaratıcı olsam, kös kös yaşıyorum valla :(

    YanıtlaSil
  72. Sevdam çok saol canım :) inan merakla bekliyor olucam, inşallah yaparsın. Hiç te öyle kös kös yaşamıyosun, yogunsun sadece canım benim..

    YanıtlaSil
  73. bunlar kesinlikle terapi, doğru söylüyorsun, insanın ruhunu dinlendirmesi gerek bazen aslım...

    gittim, geldim boş durmamışsın. ne hamarat kızsın sen:)

    YanıtlaSil
  74. Ah canım gerçekten terapi, anlık kaçışlar için çok iyi. Çalıkuşum yapmaya çalışıyorum bişeyler, hoşuma gidiyor, iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  75. iyi geliyorsa devam et, arada kaçmak lazım bu hengameden dimi ama?

    YanıtlaSil
  76. Aynen öyle çalıkuşum, kaçış yolları..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...