Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Haziran 2011 Pazar

Ponponlarla yaptığım kapı süsüm..



7 yorum:

  1. canımm ne güzel olmuş ellerine emeğine sağlık..kelebekler keçe mi herşeyi keçe görür oldum :))

    YanıtlaSil
  2. kelebekleri dağıtmayıp, bir yerde toplaman çok iyi olmuş, nedense ilk o dikkatimi çekti, çok güzel aslım, ellerine emeğine sağlık, canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. Kelebekler keçe değil huzurum, bilirsin bulaşık için olanlar varya ondan yapmıştım :) tsk ederim..

    Noblessem çok tsk ederim, özellikle dağıtmak istemedim böyle daha iyi oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuş... ellerine sağlık...
    renkleri içimi açtı:)

    YanıtlaSil
  5. Okuyan, biraz geç gördüm kusura bakmayın olurmu..Çok tsk ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. :) çok şık

    YanıtlaSil
  7. iyiolanherşey çok teşekkür ederim :) sayende eski yazımı gördüm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...