Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ekim 2012 Perşembe

İkinci Bayram

Sevgili arkadaşlarım tanıdığım tanımadığım herkesin bayramını yürekten kutluyorum.
Kazasız, sağlıklı,  kötü haberlerin gelmediği, mutluluk içinde bir bayram diliyorum.
Beni merak eden, arayıp soran her an varlığını hissettiğim herkese ayrıca çok teşekkür ediyorum.

Bahçe


Ekimin son günleri olmasına rağmen doğanın hala böyle yemyeşil kalması insanın içini umutla dolduruyor. Burası bir sebze bahçesi dün sabah gördüğüm bu manzara iyi geldi bana, sizlerle de paylaşmak istedim.
Mutlu bayramlar diliyorum...




86 yorum:

  1. Aslıcımmm çok sevindim yazmana.gerçekten özlemişim ya :) iyi bayramlar canım, çok öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  2. Polimm bende çok özledim hepinizi öpüyorum kocaman, mutlu bayramlar.

    YanıtlaSil
  3. mutlu bayramlar aslıcım,kocaman optum sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricitim iyi bayramlar öpüyorum bende.

      Sil
  4. Aslı'm, sen görmek çok iyi geldi bana. İyi bayramlar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdam canım arkadaşım senin sesinde bana çok iyi gelmişti. Mutlu bayramlar.

      Sil
  5. Saglikli,mutlu ve herkesin beraber oldugu guzel bayramlar diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilekli Mektubum hoşgeldiniz. Dileğinize yürekten katılıyorum, mutlu bayramlar.

      Sil
  6. ahey ahey ahey tey tey tey heyooo.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Mutlu, umutlu, huzurlu bayramlar diliyorum...Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaren mutlu bayramlar diliyorum, teşekkür ederim.

      Sil
  8. Amin!! Mutlu ve sağlıklı nice bayramlara:)

    YanıtlaSil
  9. Senden haber almak güzeldi Aslıcığım,tüm sevdiklerinle iyi bayramlar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nalan Hocam sizleri görmekte harika hissettiriyor bana. Çok teşekkür ederim Mahmut abi Elgiz ve Ertuğrul'da dahil olmak üzere herkese iyi bayramlar diliyorum.

      Sil
  10. Aslıcım seni yeniden görmek çok güzel.
    Umarım herşey yolundadır.
    Hayırlı mutlu bayramlar canım .
    Yüzün hep gülsün inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehirler arası Aşk'ım yeniden geri dönmek te çok güzel. Yavaş yavaş her şey yoluna giriyor çok saol canım. Mutlu bayramlar diliyorum.

      Sil
  11. Aslıcığım, hoş geldin.
    Güzel ve huzur dolu bir bayram diliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahestem teşekkür ederim burada olmak, sizlerle olmak harika. Mutlu huzurlu bir bayram diliyorum.

      Sil
  12. Canım kardeşim,sana da hayırlı bayramlar,sevdiklerinle birlikte huzurlu, gönlüne göre bir bayram geçirmeni diliyorum .Selam ve sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincimm kocaman bir Amin diyor ve sevdiklerinle mutlu bir bayram geçirmeni yürekten diliyorum.

      Sil
  13. oh yahu, oh sonunda :) sonunda geldin aslımmm :) daha iyi olacak her şey, bayram bunun başlangıcı olsun :) iyi ki geldin :) inşallah daha iyisindir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşumm geldim valla. Daha iyi olucam inşallah. Şimdilik bu kadarı bile yetiyor. Canım benim çok özledim seni.

      Sil
  14. Aslıcım ortaya çıkmana çok sevindim doğrusu, özlettin yahu:))))
    İyi bayramların olsun canım, sevdiklerinle güzel bir bayram yaşamanı diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natalim bir bilsen bende çok özledim sizleri. Hepimizin harika bir bayram geçirmesini diliyorum bende.

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Mehtap teşekkür ederim, mutlu bayramlar diliyorum.

      Sil
  16. Çok çok çok özlemiştim seni Aslı'm...kısa bir süre önce ben de yazmayacağım artık son demiştim ama dayanamadım ayrı kalmaya.:)senin de dönmene çok sevindim, resme bakarbakmaz 20 yıl kadar önce İstanbul, Bakırköy'de bir komşumuzun evinin manzarasına benzettim...evinin yakınında aynı böyle bir bahçe vardı...çağrışım yaptı senin resim yani...sevgilerimi bıraktım Aslı'm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdemm Benim elimde olan bir şey değildi yazmamak. Kazalar, kayıplar kötü günler yüzünden böyle olmak zorundaydı. Lütfen sende gitme bir yerlere olurmu? Hepimiz buralarda olalım.

      Artık malesef İstanbul'da böyle alanlar kalmadı son nefes alınan yerler işte. Umarım Bakırköy'de ki o bahçede aynen duruyordur.

      Bende seni, yazılarını okumayı özledim. Sevgiler kocaman.

      Sil
  17. Hayırlı bayramlar :)

    Geri dönmen de güzel bir bayram hediyesi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe teşekkür ederim. Benim içinde sizlerin güzel sözleri bayram hediyesi oldu.

      Sil
  18. hayırlı bayramlar aslıcım.özledık senı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunayım bende çok özledim. Mutlu bayramlar.

      Sil
  19. Aslı'mmmmmm çok sevindim dönmene. Hele bir bayram sabahı..NNice sağlıklı bayramlar tatlım. Ailene sana sevgiler.. Kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve seni çok seviyorum ve çok özlemiştim..

      Sil
    2. Vuslatım seni görmek öyle güzel ki anlatamam. Sanırım döndüm artık. Bende çok çok özledim hepinizi mutlu bayramlar ve lütfen sende kendine iyi bak.

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. Şeyma teşekkür ederim hayırlı bayramlar.

      Sil
  21. Hoşgeldin ASLIM :) Yorumunu görünce çığlık atacaktım ne kadar özletmişsin kendini bak:)
    Mutlu bayramların olsun öpptümmmmm çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bezelyemm hoşbulduk. Çok şekersin teşekkür ederim :) iyi bayramlar öpüyorum bende.

      Sil
  22. Hayırlı bayramlar birtanem,nice bayramlara
    her şey gönlünce olsun.
    kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğum benim hep daha güzel günlere ve bayramlara. Bende öpüyorum kocaman.

      Sil
  23. Aslıcım kurban bayramın mübarek olsun nice bayramlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cananım hayırlı bayramlar.

      Sil
  24. Canım benim mutlu huzurlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahumm bu bayram uzun zaman sonra gerçekten huzurlu ve endişesiz geçiyor. Çok teşekkür ederim hayırlı bayramlar.

      Sil
  25. hoşgeldin tatlım..Mutlu günlerin olsun :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz sayfam hoşbulduk, hayırlı bayramlar.

      Sil
  26. aslıcığım,
    sevdiklerinle birlikte,
    sağlık,
    huzur,mutluluk dolu bir bayram diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepaynam dileklerine yürekten katılıyorum, teşekkür ederim. Mutlu bayramlar.

      Sil
  27. Aslıcımm inanamıyorum ! Hoşgeldin...
    Çok özlemiştik.
    İyi bayramlar. Umarım kardeşin tamamen iyileşmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Leyla döndüğümü düşünmüştüm ama yine olmadı. Kardeşim çok iyi artık teşekkür ederim. Bende sizleri çok özledim.

      Sil
  28. Aslı'mm, sen nerelerdesin yahu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Kızım bir sürü olumsuzluk işte. Ama bu sefer kesin dönüş yapıcam :)

      Sil
  29. Senden ses gelmesi ne güzel. :))) Senin ve aileninde bayramı kutlu olsun Aslı'cım.
    Sağlıklı günleriniz olsun. Kardeşin nasıl Oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah bir gelip gidiyorum malesef hala çok yoğunum. Çok teşekkürler kardeşim artık çok iyi.

      Sil
  30. Bayramınız mübarek olsun.Mutlu ve sağlıklı günler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumhuriyetim geç kaldım bayram kutlamaları için ama çok teşekkür ederim.

      Sil
  31. Aslım biraz geç oldu ama seninde bayramın mübarek olsun,umarım iyisindir ve herşey yolundadır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadım ben daha geç kaldım sanırım. İyiyim ve her şey iyi gidiyor çok teşekkür ederim.

      Sil
  32. Hoşgeldin Aslı seni özlemiştim.İyi bayramlar dilerim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap bende özledim hepinizi, çok teşekkürler sevgiler.

      Sil
  33. bayramdan bayrama yazar oldun aslı özlüyoz senii ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan umarım artık o kadar ara vermem. Çünkü bende sizleri özlüyorum ya :(

      Sil
  34. canımmm hoşgeldinn,
    özlettin kendini,seninde bayramın kutlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne eli gibim hoşbulduk. Geçmiş bayramın kutlu olsun senin de teşekkür ederim.

      Sil
  35. Aslı senin blogunu okumayı özlemişim bu kadar uzak kalma bir daha
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin inan hiç uzak kalmak istemiyorum ama olmuyor işte. Sevgiler benden de.

      Sil
  36. seni burda görmek sevindirici hoşgeldin aslım...

    YanıtlaSil
  37. Aslı cım merak edip durdum seni...inşaAllah herşey yolundadır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule bende seni merak ediyordum ama buldum. İyi her şey canım.

      Sil
  38. hoşgeldin bloguna aslı'cım. n'olur bu kadar uzun ara verme, özlüyor ve merak ediyorum. umarım herşey yolundadır, sen de çok çok iyisindir. kardeşinde eski sağlığına kavuşmuştur inşallah.
    geçmiş bayramlarını kutluyorum ben de:))
    öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nagehan hoşbulduk. Bir taşınma işimiz vardı onuda hallettik. Çok az iş kaldı ondan sonra burdayım artık. Bende sizleri gerçekten çok özlüyorum inan. Kardeşim çok iyi çok teşekkür ederiz. Bende öpüyorum kocaman.

      Sil
  39. Aslıcım senden haber almak çok güzel, özledik seni, mutluluk haberlerini okuduğumuz yeni yazılarında görüşmek üzere, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren arada haber vermeye çalışıyorum. Yeni yazılarıma az kaldı inşallah gelicem. Çok teşekkür ederim ilgine.

      Sil
  40. iyi bayramlar canım geçte olsa..:))burada olman da ayrı bir mutluluk..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosemary seni görmekte beni çok mutlu ediyor. Teşekkür ederim çok.

      Sil
  41. hoşgeldinnnnnnnnnnnnn tatlım ne de güzel geldin ohhh :)
    sen mutluysan biz daha da mutluyuz o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta köşemm iyiki geldin çok teşekkür ederim :) mutlu ettin beni.

      Sil
  42. Hoşgeldin Aslım.. Çok özledim ben seni.. Yaz bitti, bayramlar bitti, sonbahar bitti... Mutlu günlerimiz tüm bitenlerin başlangıcı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Neslimm bende seni çok özledim. Dileğin inşallah gerçek olsun ve artık mutluluklar beklesin bizi..

      Sil
  43. nası gidiyo.
    iyi simin.
    sonbahar yağmur filan iyi geldi mi.
    :)
    bak mevsim değişti yazın olanlar geride kaldı artık.
    en iyi özelliğimiz unutmaktır ama unutmaa.
    :)

    YanıtlaSil
  44. Canım Aslım nasılsın sesini duymak bana çok iyi geldi.
    Ay canım benim bayramdan beri yoğundum senin yayının görmemişim.
    Ne iyi ettin geldin lezzetli kasene.
    Tam bizlik şiir ve pasta seni karşıladı çok sevindim.
    İYİ AKŞAMLAR GÜLÜM :)))

    YanıtlaSil
  45. canım benim çok merk ettiim seni herşey gönlünce güzel olur inşallah.
    Senin yüzün gülerse güler bizim yüzümüzde varlığınla şeref verdin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...