Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Şubat 2015 Pazar

Derin Mavi


Sevgili Deep ilk kitabı Sade ve Derin'den sonra ikinci kitabı Derin Mavi'yi yazmış.

İlk kitabını yayınladığını duyduğumda içimde tarifsiz bir coşkuyla alıp okumuştum.






Geçenlerde ikinci kitabının çıktığını okuyunca çok ama çok sevindim ve sizlerle de paylaşmak istedim. Ben de en kısa zaman da alıp okuyacağım :)



Hatta ilk kitabını paylaşırken Derin Mavi diye başlık atmışım, sanırım ikinci kitabının adını ben önceden bilmişim :) şaka bir yana gerçekten çok gurur duydum, mutlu oldum. Başarılarının devamını diliyorum Deep, benim blogda en büyük destekçim ilk arkadaşlarımdan biri. Yolun açık olsun...

Bu vesileyle ben de ses vermiş oldum  uzun zaman bir şey paylaşmayınca insan bir garip hissediyor kendini ama atlatıcam bunu da.

Özlemişim, gerçekten sizleri ve blogumu özlemişim.


47 yorum:

  1. Deep Tone arkadaşa tebrikler:) Bol satışlar...Aslı'm evet özlettin kendini, epeydir yoktun senden haber almak çok sevindirdi beni. Bücürük'le öpüyoruz beybisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem bende yürekten kutluyorum Deep'i. Epey bir ara verdim biliyorum bende sizleri çok özledim inan. Bücürük ve sana kocaman sevgiler :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Terazi Kızım seni görmek çok güzel, hoşbulduk.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Canım Gecem şu an senin gönderdiğin fincanla kahvemi içiyordum ve birden senin yazdığını gördüm. Canım benim bende çok özledim seni bilesin.

      Sil
  4. Aslıcım şükür kavuşturana:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Noblessem seni görmek öyle güzel ki, hoşbulduk :)

      Sil
  5. heeeeey bildin işteee derin maviyi. senin o yazında derin mavi demiştin eveet :) ama zaten çok uygundu bu isim de miiii :) bi de seni burda görmek ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
  6. Deep :) eh öngörü diyelim :)

    Tekrar tekrar çok sevindiğimi ve gurur duyduğumu söyleyeyim efendim :) ayrıca burada olmak şahane bir şey.
    Link vermeyi unutmuşum ya :( hemen yapayım.

    YanıtlaSil
  7. Aslı cım seni yeniden görmek ne güzel...haberlerin de güzel :)

    YanıtlaSil
  8. Aslı cım seni yeniden görmek ne güzel...haberlerin de güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ceren hele seni görmek beni çok sevindirdi :) çok özlemişim sıcacık yorumlarını okumayı.

      Sil
  9. Ne kadar güzel bir arkadaşının kitap yazması :) bir gün benim kitabımı da okur musun kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AngeLady hoşgeldiniz :) harika bir şey. Blog dünyasının en tanınan ve sevilenidir Deep arkadaşımız.

      Hem de keyifle okurum :)

      Sil
  10. Hoş geldin Aslıcım. Deeptone sayesinde gördük seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslim Hoşbulduk :) aslında pek öyle sayılmaz tabi ama Deep vesile oldu diyeyim.

      Sil
  11. waowww çok güzel bir tesadüf olmuş bu :)
    gerçi deepsi neden derin mavi diye bir açıklama yapmış ama bence o senin yazının başlığından kıskandı :P hehehe :)
    Bu arada Aslı İstanbul'da blogger buluşması ayarlamaya çalışıyorum. -İstanbul'da mısın pek emin olamadım ama en azından - daha fazla kişiye ulaşabilmem için duyurumu sen de blogunda paylaşabilirsen inanılmazz mutlu olurummmmm :)
    şimdiden çokkk teşekkür ederim ki :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı Hoşgeldiniz :) hem de ne tesadüf dimi :) Kesinlikle kıskanmıştır :))
      Ben İstanbul'dayım Mutlaka yeni yazı girdiğimde bu duyurunu paylaşırım. Ayrıca bende mutlu olurum :) Rica ederim ne demek :)

      Sil
    2. yehhuuu o zamannn seninle de tanışma şansımız olacak öyle mi?! :)

      Sil
  12. Aslı'm yorumunu görünce Aslı dönmüş diye koştum:)Canım ,hoş geldin bu kadar aralar verme daha olur mu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehehe bu yorumu üstüme alınma gafletin de bulunmuş olduğum gerçeğiiiii
      ahahaha bir an Birsen B. kimdi acaba nasıl unuttum. yokluğumu nasıl farketmiş demedim desem yalan olurrr :P :)

      Sil
    2. Birincim evet döndüm galiba :) gelmene çok sevindim. Tamam ara vermemeye çalışıcam :)

      Aslı :)) çok güldüm :))

      Sil
  13. evet gerçekten de sevindirici bir haber :) ve senin yazmanda sen hep yaz ve biz hep okuyalım seni merak edenlerdenim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin dimi?
      Çok teşekkür ederim ilgine hep yazmaya çalışıcam. Ayrıca senin blogunu ve paylaşımlarındaki huzuru, mutluluğu çok seviyorum ben.

      Sil
  14. Deep süper valla büyük bir cesaretle arka arkaya çıkarıyor kitaplarını. Yok yönlü biri ayrıca. Senin bloğunda sanki bir virüs var gibi. Eski bir paylaşımından ana sayfaya dön deyince değişik bir yerler çıkıyor. Bu arada hoş geldin. :))

    YanıtlaSil
  15. Deep süper valla büyük bir cesaretle arka arkaya çıkarıyor kitaplarını. Yok yönlü biri ayrıca. Senin bloğunda sanki bir virüs var gibi. Eski bir paylaşımından ana sayfaya dön deyince değişik bir yerler çıkıyor. Bu arada hoş geldin. :))

    YanıtlaSil
  16. Özlettin kendini.Deep'in iki kitabını da alacağım bende yakında:)

    YanıtlaSil
  17. Aslı keşke bir görünüp kaybolmasan, hep buralarda olabilsen..

    YanıtlaSil
  18. Aslıcım biz de seni özledik:)

    YanıtlaSil
  19. Canım adaşımmmm yine kayıplara karıştın amaaa bu pazar geliyorsun dimi buluşmaya?
    Yüz yüze tanışıyor muyuzz artıkkk?!

    YanıtlaSil
  20. Aslim hosgeldin..senden haber almak ne guzell(gerci ziyaretlerim hep aksamali benim)..bazi bloglarda gorunce yorumlarini hah dedim galiba dondu :) hep ara vermeceler oldu bende eskisi kadar vakit ayiramasamda yinede cee diyorum arada..deep super yaaa gecen sene gittigimde ilk kitabini bulup alamamistim umarim bu sene ikisini birden alabilirim..sevgiyle kucakliyorum seni..

    YanıtlaSil
  21. ben de aldım ama ne zaman sıra gelir bilemiyoum :D arada sırada ses versen güzel olur aslında:D

    YanıtlaSil
  22. nerelerdesin kuzum sen ama yaaa.ses ver demeye geldim ki yazını gördüm ve çok sevindim.gerçi neredeyse bir ay olmuş yine.sen bendende beter çıktın bu konuda.bu kadar ara verme lütfen.umarım her şey yolundadır.
    deepin ikinci kitabınıda sipariş verdim ama daha gelmedi ve yine çok sevinip gururlandım.bravo ona doğrusu.

    YanıtlaSil
  23. Deepin kitabı çok güzel gerçekten, sevgili arkadaşımızın başarıları bloggerlar olarak bizi gururlandırıyor:) seni de özledik Aslıcım arada bir böyle sesini duymak çok güzel, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  24. Deeptone ile yeni yeni tanışıyorum. Kitabını bir ara okuyacağım umarım. Bu arada bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  25. Sevgili arkadaşlarım çok teşekkür ederim ilginiz ve güzel yorumlarınız için. Son bir senedir bir türlü anlayamadığım kötü bir süreçten geçiyorum. İnşallah düzelicek ve ben yeniden aranızda olacağım.
    Çok özledim ben sizleri ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım..Bu süreç umarım uzun sürmez,hayırlısı olsun hayat her zaman düz gitmiyor iniş ve yokuşlar bizim için güçlü ol,dualarım seninle çok öpüyorum..

      Sil
  26. peki ama iyi al taam mı :)

    YanıtlaSil
  27. üstteki yorumunu görüp sana yazarken sen de bana gelmişsin. çok sevindim ki :)

    YanıtlaSil
  28. Deep benim de ilk arkadaşlarımdan, yeri başka.
    Ama toparlan artık Aslı, özlemek kötü bişi.

    YanıtlaSil
  29. Emilia yeri bende de ayrıdır sağolsun onun desteğini her zaman hissederim.
    Yavaş yavaş iyi oluyorum artık, lütfen sende kendini özletme.

    YanıtlaSil

  30. Awesome post. I am a normal visitor of your blog and appreciate you taking the time to maintain the excellent site.
    clipping path service

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...