Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Şubat 2012 Çarşamba

Giden Günlerin Ardından

Bir doğum günü ve sevgililer gününü geride bıraktım. Hayat aynı hızı ile devam ediyor, el işlerime hiç zamanım yok veya ben yapmak istemiyorum son günlerde :)

O kadar çok okunacak kitap biriktiki anlatamam. Artık birilerinden başlamam gerekiyordu çünkü nefessiz kalıcaktım okumasam.

Hangi kitapla başladım?  Türk ve Dünya klasiklerini severim. Jane Austen kitapları Emma, ardından Aşk ve Gurur. 19 yy İngiltere'sinde geçen dönem kitapları. Her iki kitapta da fazlasıyla benzerlikler var fakat mutlaka okunmaları gerekir diye düşünüyorum.


Özellikle çevirileri çok temiz, yalın, anlaşılır. Nihal Yeğinobalı çevirilerini çok zevkle okuyorum..


Bu arada semtimize yakın bir İtalyan fırını açıldı. Allahım her gittiğimde aldığım ekmekler, yediğim bu muhteşem kurabiyeler, kilomun tek sorumlusudur :) içerdeki duvarda ekmeğin tarihçesi yazar..


Şu güzelliklere bakarmısınız? yemek bloglarında dolaşıyorum, çokta seviyorum ama işte yapamıyorum malesef :) ancak seyrediyorum ve hazır alıyorum :(


Bugün sokakta gördüğüm bu güzelliğin bakışlarına bakarmısınız? nasılda sevdim bişeyler yedik onunla ve anneydi sanırım..


Seviyorum hayatı, öyle güzellikler varki....

67 yorum:

  1. Aşk ve Gurur çok güzeel,filmini de izlemelisin Aslıcım :) Ben zaten film izlemekten kitap okumaya fırsat bulamıyorum bu aralar.Hani diyorsun ya yemek bloglarına bakıyorum ama yapamıyorum.Ben de senin kitapları gördükçe özeniyorum,kitap okuma isteği geliyor ama vakit ayıramıyorum bi türlü :) Bana kitap okumam gerektiğini hatırlattığın için teşekkürler canım heheh :))

    ay çok lezzetli görünüyor kurabiyeler,afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Ben o tarçın tarçın bakan gözleri yerim, nasıl tatlı bişeymiş:) Kitap seçimlerin yine süper, okudum ikisini de, ekmekler çörekler güzel görünüyo, afiyet olsun canım:)Yalnız senin postun en sonu benim yorumun en başı olmuş:)İlgi sırası gibi:)

    YanıtlaSil
  3. harıka gorunuyorlar yaa bayılırım,cok sanslısın :))

    o sevımlı yaratıksa zaten benı sev benı sev dıye bakıo :))

    hayat cok guzel :)

    YanıtlaSil
  4. Biraz gecikmişim affet olur mu? Doğum günün kutlu olsun, yeni yaşın sana güzellikler getirsin ve dilerim tüm hayırlı dileklerin gerçekleşir. :)
    Daha nice güzel yıllara sevdiklerinle birlikte. :)

    Bir de o kurabiyeler çook güzel. Ah ah. :)

    YanıtlaSil
  5. Poliganum'a katiliyorum, filmi de cok güzeldir Ask ve Gurur'un..

    Ama bu aksam vakti revamidir yaptigin, bu tatlilari dizmekle..:))

    YanıtlaSil
  6. Hayat kısa ve gercekten tadına doyulamayacak kadr güzel gerek acısıyla gerek tatlısıyla... Aslım gecenin bu saatnde yapılırmı bu bana ya nerden bukucam bn şimdi nöbetçi pastane :))

    YanıtlaSil
  7. Gören gözler ve hisseden kalpler için yaşam gerçekten bir çok güzellikler barındırıyor. Paylaşımındaki gibi kimi zaman satırlar arasında kaybolacağın bir kitap, kimi zaman leziz atıştırmalar, kimi zaman sevgi dolu bakan bir çift göz.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  8. ask ve gururun filminede kitabinada hastayim :)

    YanıtlaSil
  9. Aşk ve Gurur ' un kitabını da filmini de çok sevmiştim , ama Emma ' yı okumadım . Eminim güzeldir .

    Kurabiyelere hiç dayanamıyorum , afiyet olsun canım . Sevgilerimi yolluyorum .

    YanıtlaSil
  10. aşk ve gurur filmini izlemiştim hatta bir kaç kez izledim ama sonunu hiç izlemedim, sona gelemeden bişiler oluyor film yarım kalıyor, klasikleri okumayı bir ben beceremiyorum galiba :(

    YanıtlaSil
  11. Aslı cım Jane Austen kitaplarını merak ediyorum ben de bir klasik sever olarak ;) aklımdalar okuyacağım inşaAllah...hayvanları seviyorum ama maalesef onlara yaklaşamıyor ve dokunamıyorum...bikaç kere köpekler tarafından kovalanmışlığımda var.sanırım aracım dikkatlerini çekiyor ;)) sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  12. Kurabiyelerrr, benim de çayımın yanına eşlik etseler:) Tüm günlerinin böyle güzel geçmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  13. Aslı hayata dönmüş, yaşasınnnn :))

    YanıtlaSil
  14. nekadar pozitif nekadar hayata umutla bakan bir post olmuş bu tatlım.sabah sabah içim açıldı mutlu oldum :) kitap diyince beni can evimden vurdun ztn:) senin önerinle "az" a başladım bende..fazla hüzünlü olsada akıcı bir kitap...

    YanıtlaSil
  15. nekadar pozitif nekadar hayata umutla bakan bir post olmuş bu tatlım.sabah sabah içim açıldı mutlu oldum :) kitap diyince beni can evimden vurdun ztn:) senin önerinle "az" a başladım bende..fazla hüzünlü olsada akıcı bir kitap...

    YanıtlaSil
  16. :) bence de, öyle güzellikler var ki, hayatı daha da yaşanılır kılıyor :) köpecik çok sevimliii :) keyifli okumalar dilerim :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Jane Austen'i ben de çok severim, saf, masum ve güzel bir aşk okumak istediğimde kendisine başvururum:)) Bu arada Nihal Yeğinobalı'nın çevirileri gerçekten çok güzel oluyor, bir kitabı alırken eğer çevirmen seçme şansım varsa kendisini seçiyorum:)

    YanıtlaSil
  18. ay ne kadar masumcuk bakıyor.kıyamam.ah o fırınlar yok mu canım.sorma .sonra ah kilo aldık diye söyleniyoruz dimi :)))
    o dönem kitaplarını bende çok severim.hatta balıyırım.

    Son sözlerine de katılıyorum...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  19. Bizde seni seviyoruuuzzzzz:):)

    YanıtlaSil
  20. Baya bir zaman oldu kitap okumaya fırsat bulamıyorum ama hep içimde sıkıntı ediyorum,kitaplar benimde birikti.Aşk ve Gurur'u okumuştum..Bloguna geldikçe kitap aşkım depreşiyor:)O güzellik nasılda masum bakmış resmi çekilirken :)Haklısın hayatta öyle güzellikler var ki..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  21. Poliganum izledim, filmini izlemezmiyim hiç :)ya canım hepsini bir arada yapamıyoruz bazen, olsun :)ay ben o kurabiyeleri nasıl yedim anlatamam :)saol canım :)

    Baharım inanki biliyodum ilk onu görüceni :) bir görsen öyle tatlıydıki, inan alıp eve getiricektim annem beni kapıya koyucaktı :) Jane Austen okunmazmı..

    Biricitimm inanki nasıl sokaga bırakmışlar anlamadım, ev köpegi oldu belliydi. Hayat her şeye ragmen güzel :)

    Serap olsun hiç önemli degil, çok saol :) amin canım inşallah, yedim valla napim :)

    Itır izlemiştim filminide, üzgünüm :( ama bir gün belki beraberde yemek kısmet olur kimbilir :)

    İlaydam valla geçip gidiyor hayat denilen şey, ay canım ben sana hemen gönderirimki :)

    Okuyan hayat aynen dediklerinin bir toplamı işte. Nasıl bakıyorsan öyle görüyorsun. Sende güzel bakanlardan ve görenlerdensin. Sevgiler benden de..

    Şeyma bende bende :)

    Zeynebim iki kitapta okurken bana iyi geldi, birde dönem kitapları oldugu için okumak daha kolay sanki. Emma'yıda okumanızı isterdim seversiniz eminim. İnanın bende dayanamıyorum, kurabiyeleri çok seviyorum :) tskler..

    Yektam olabilir herkes klasikleri sevicek diye bişey yok ama ben daha sonra sevecegini umdugum kitaplar önericem sana :)

    YanıtlaSil
  22. Aslımmm, ne tatlı bir bakışını yakalamışsın köpüşün öyleee :)) Pek beğendim... Ben de kendime az önce almak istediğim kitapları aldım. Birini seçip akşam okumaya başlayacağım. Ya okuyan okuyanı anlıyor gerçekten. Ne büyülü bir dünya değil mi kitap dünyası. Başka hiç bir şey kitabın zevkini vermiyor. Hele yeni kitap almanın heyecanı. Onları bir an önce eve getirme telaşı. Yalnız kalıp okumaya başlayabilmeyi dört gözle bekleme. Yeni kitabın kokusu... İkimize de iyi okumalar. Yeni kitaplarımız var. Oleyyy. Ben bu arada kızıma da bir sürü hikaye kitabı aldım. O benden daha çok seviyor :) Çok öpüyorum güzel Aslım.

    YanıtlaSil
  23. Sihirlim bu kitapları senin seviceni düşünüyorum, hani bazı kitaplar olurda onu kimin sevip sevmeyecegini bilirsin, bence okumalısın bunları. Bir köpek tarafından ısırılmışlıgım ve senin gibi kovalanmışlıgımda var :) sevgiler benden de..

    Çiçeklendim keşke şu anda kahvemin yanında olsaydı diyorum :) hepimizin günleri sıcacık geçsin inşallah..

    Rengimm :) dönüyorum yavaş yavaş :)
    sesini duymak iyi geldi inan :)

    Dalyam inşallah hep beraber hayata yeniden sarılıcaz, birbirimize destek olarak :) Okumana çok sevindim, haliyle çalışıyosun fırsat buldukça okursun canım benim..

    Mayam hava kapalı, dışarı yagmur yagıyor birazdan sokaga çıkıcam o soguk havaya ama hayat güzel çok güzel :) benden de sıcacık sevgiler :)

    Eren sevilesi bir yazar dimi, çevirmenler çok önemli eger Nihal hanım çevirmişse okumak dahada keyifli oluyor :)

    Smilena bir görseydin nasıl tatlıydı :) dönem kitaplarını seviyorsan çok iyidir, ah hiç sorma kilolarımdan onlar sorumludur :)

    Deja vu bende bende :)

    Birincim sen öyle güzel işler, yemekler yapıyorsunki ne diyeyim bayılıyorum. Zamanın olmaması çok dogal, çok güzel bir kitap dimi? :)farkedersek çok güzellikler var hemde :)

    YanıtlaSil
  24. Ahumm süper olmuş :) kitap almaya gittiginde, orda seçmenin heyecanı alıp eve gelme, okumak için fırsat yaratma, kahveni alıp okumaya başlamak, harika :) canım benim sanada iyi okumalar diliyorumm :)

    YanıtlaSil
  25. Kitaplar çok güzel, kurabiyeler harika bence. Köpekte hiç sokak köpeği gibi gelmedi bana cins birşeye benziyor. Ben o bakışlara rastlasaydım dayanamaz eve getirirdim.Annem ve kardeşimde beni onunla birlikte dışarı atardı.:)

    YanıtlaSil
  26. Jane Austen'dan sadece Aşk ve Gurur'u okumuştum :) Elbette güzel de bulmuştum :) Haklısın Aslı'm, o kadar güzellikler var ki etrafta! :)) Öpüyorum tatlım!

    YanıtlaSil
  27. bir dunya kitap ta beni bekliyor ! okuyorum ,ama daha fazla okuyabilicek vaktim yok , biraz daha vaktim olsada onlarida bitirsem diye sabirsizlaniyorum...:)

    YanıtlaSil
  28. Jane Austen ın bütün kitaplarını okudum desem yalan olmaz. kimisi orjinal dilinde kimisi çeviriydi ama hepsi de çok güzeldi...
    northanger abbey - mansfield park
    tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  29. Filmini defalarca izledim ama kitabnı okumadım :(
    kurabiyeler süper görünüyor :)

    YanıtlaSil
  30. aklım kurabiye tabağında kalsada kitaplarıda merak ettim teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. Aşk ve Gurur hayranı olarak ben de izlersen naçizane 1995 BBC yapımı olanını izle diyorum, 6 bölüm ve başrolünde Colin Firth var, öyle yakışmış ki, filmden sonra adamın adı "Bay Darcy" kalmış:))İtalyan fırını oh gözün aydın, ekmeği fırından sıcacık almanın zevki başkadır, o tatlı köpeğin sahibi yok mu? Kıyamam yaa...:((sevgiler:)

    YanıtlaSil
  32. aslıcığım bende de bir sürü kitap bekliyor fırsatın varken bol bol oku:)
    sen eminim istesen ne güzel şeyler yaparsın:)

    YanıtlaSil
  33. Merhaba aslı
    Bende kitap okumayı çok seven hatta almayıda çok seven ama okumaya zaman bulamayan biri olarak senin bloğunu takip etmek beni biriktirdiğim kitapları okumak için heyecanlandırıyor aşk ve gurur tavsiyenide dikkate alıcam
    sanırım aynı semtte oturuyoruz burasıda sanırım foccacia değilmi:)resimden tanıdım.evimin tam karşısındada bu fırın:)

    YanıtlaSil
  34. hımmm ben hemen kurabiyelere baktım inan.obur olunca insan,sevgiler

    YanıtlaSil
  35. Okumaya başlamana ve bizimle paylaşmana çok sevindim.Klasikleri severim ben de:)

    Kurabiye canavarı olarak o kurabiyelerde gözüm kaldı...

    Köpek de çok şirinmiş.

    YanıtlaSil
  36. Gül gerçekten sokak köpegine benzemiyordu, çok uyumlu çok tatlıydı. Sanırım alıp sonra sokaga bırakmışlar, çok üzücü. Ben eve getiricektim ama dedigin gibi annem benide kapıya koyardı :)

    Düş kızım okumana sevindim, klasikleri seviyoruz :) hemde öyle güzellikler varki, bazen bakmayı bilmedigim anlar oluyor işte..

    Eda valla napıcaz bilmem :) ömrümüz yetmicek bu kitapları okumaya :)

    Huysuzum hoşgeldiniz :) ne güzel hepsini okumanız, tmm tavsiyenizi dikkate alıyorum hemen bakıcam, tskler :)

    Düşlerimden inciler olsun, bende filmini bir kere izledim, aklıma gelmişken tekrar izliyeyim :)

    Balböcükleri aslında kurabiyeler ve kitaplar aynı zamanda olsaydı daha güzel olucaktı :)

    Müjde tskler mutlaka izlicem hatta bu gece başlıcam :) o fırın varya iki kiloya maloldu bana :) valla yoktu ya :( eve getirmek vardıda anne korkusu işte :)

    Aylin inan bir sıraya koydum, yavaş yavaş bakıcam artık :) biliyomusun? dedigin gibi istesem yaparımda hiç canım istemiyo inan :(

    Derya hoşgeldiniz :) inanmıyorum harika bişey bu :) evet Foccacia çok sık gelirim oraya :) hemen bakıcam blogunuza :)

    Otuzundansonram :) bende olsam öyle yapardım, sanırım iflah olmaz bir obur olma yolunda ilerliyorum :(

    Natalim yavaş yavaş başladım :) o kurabiyeleri biraz daha yersem nolucak bilmem :)

    YanıtlaSil
  37. Aslı annen köpekten korkuyor olabilir, ama apt.bahçesinde yeşil gözlü, yavru sarmanım var,ömür boyu bakmak şartıyla sana istediğin bir petshop veya vet.klinikte teslim edip, aynı gün dönerim malum Bücürük'ü yalnız bırakamam..valla ciddiyim...

    YanıtlaSil
  38. Ah Müjde :) çok saolasın, ne kadar düşüncelisin. Ama bizim bahçede şu an 3 tane kedimiz var :) hatta bir süre sonra bu sayı katlanabilir, anne hamile çünkü :)

    Çok tsk ederim gerçekten :)

    YanıtlaSil
  39. Ooo, buna sevindim, ben aslında şikayetçi değilim bahçede iki yavruya bakmaktan. Şu anda Ankara kar altında, (bugün erimeye başladı)o yüzden konu komşu ses çıkarmıyor - şimdilik- ama mayıs gelince başlarlar "korkuyoruz, çocuğum korkuyor, vs.' biraz da iki kedi bayağı masraf oluyor bana:((bir de iştahlılar, bir de iştahlılar keratalar:)))

    neyse inşallah ikisine de (bir de tekir yavru var çünkü)bir mucize olup yuva bulurum..

    YanıtlaSil
  40. resimlerde çok güzel helede o kimsesiz köpekçik umarım bir sahibe kavuşur,pasta tabağına takıldım:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. Köpüş çook tatlı ya:), Jane Austen kitaplarını okumak hep huzur verir bana..

    YanıtlaSil
  42. İlk fırsatta önerdiğiniz kitapları temin edip okumaya çalışacağım. Şu anda elimde Kahraman Tazeoğlu'nun Bambaşka adlı kitabı var. Onu bitirmek istiyorum :)Size de tavsiye ederim. O Satırlarda Yüreğinizi, Boşluklarınızı, Susmalarınızı, Aşklarınızı,Sessiz Haykırışlarınızı,Yaralarınızı görebilirsin ve "Bu adam beni anlatıyor" dersin:) Pastalar harika :) Köpekciğe üzüldüm. Benim de kediciğim var. Bembeyaz uzun tüylü ve ismi Vanilin. Müjde Hanımın Bücürük'ü ile arkadaştırlar. Sevgiyle kal. U/mutlu kal.

    YanıtlaSil
  43. yaaa gece gece o kurabıyelerı canım çekti:)

    YanıtlaSil
  44. austeen canlarımdan :) boşver al biraz kilo ekmekler karşı konulamaz gözüküyor. :)))

    iyisin fena diilsin bugünlerde iyi iyi.
    :)

    YanıtlaSil
  45. Jane Austen kitaplarını çok seviyorum.özellikle Aşk ve Gurur favorimdir.

    anne tarafım italyan olduğu için o ekmeklerin tadını iyi bilirim. :)
    ama dikkat et.hiç fark etmeden birden kilo alabiliyorsun. :)

    YanıtlaSil
  46. malesef bu tarz kitaplar ilgimi çekmiyo ya :( ilgimi çekenleri de zaten bu aralar çok okuyamiyorum..
    çok güzele benziyo yeni firin !! $u tabaga bakarmisin !! benim de aklimdan senin kilolarin geçti :) bu kadar güzel seyi yemeden duramaz insan, ama yiyince de kilo almadan duramaz !! nolcak anacim bizim halimiz :( ama sen fotografta çok güzel duruyosun, bi iki kilodan bisey olmaz :))
    o köpege bayildim ben ne kadar güzel bakisi var öyle :)
    çok sirin :)
    saglicakla kal canim hayirli geceler :))

    YanıtlaSil
  47. Biricitimm :) tskler, geldim sana :)

    Müjde acaba netten ilan verip iyi bir aileyemi versek, ne dersiniz? kedileri seven birileri? inşallah bulunur, çünkü bu yaz bizim bahçede baya kalabalık olucak :)

    Kitap Cumhuriyetim rica ederim, sevindim..

    Siyah Kuğu inşallah sıgınacak bir yer bulabilmiştir, çünkü yeni anne olmuş belliydi.

    Yokartıkya çok şirin dimi o bakışları hele :) Romantik Çağın yazarı..

    Yusufum inanın seversiniz. Öyle anlattınızki mutlaka alıp okumalıyım dedim :) bende tsk ederim tavsiye için. aa ne güzel Vanilin, adıda güzel :)bu profil resmindekiyse eger, harika bir güzellik :)

    Nani :) üzgünüm valla :((

    Deep öyle dimi? :) al biraz kilomu? yok saol almasam :)iyi oluyorum evet :)

    Simge Aşk ve Gurur çok dokundu zaten bana. Ah ne güzel :) ama inan aldım kiloları valla aldım :)

    Maviruyamm olsun, yogunsun sen zaten, fırsat buldugunda okursun. Ya napıcaz böyle bilmiyorum, yavaş yavaş yuvarlanma moduna girdim sanırım :) ama dayanamıyoruz napalım :) o fotograf geçen senenin canım ya, onun üzerine kilolar eklendi :) benden de sıcacık sevgiler..

    YanıtlaSil
  48. Aslı son iki fotodakileri beraberce yerim:)

    Sanırım kışın hepimiz kilo alıyoruz of!:)

    YanıtlaSil
  49. o böğürtlenli ve bademli kurabiyelerden ben de istiyorummmmmmmmmmm, çokkk güzel göründüler gözüme:)

    senin kitap önerilerine bayılıyorum, ama bunları temin etmek biraz zor gibi sırf bu yüzden kütüphaneye üye olasım var birde Aziz Nesin serisi için:)

    YanıtlaSil
  50. Aslı, değerli yorumun için öncelikle teşekkür ederim.

    Ben öncelikle bu fırının nerede olduğunu merak ettim:)

    Fotoğraf konusunda hocamın bahsettiği örneği paylaşırım herkesle.
    Bir kaç yıl önce uluslararası bir fotoğraf yarışmasında onlarca profesyonel makineyi geride bırakarak yaklaşık 50 bin lira para ödülünü kompak bir makine kazanmıştır.
    Makine kolaylık sağlıyor bizlere ama asıl iş makinenin arkasındaki gözde:)

    İnşallah portre, manzara, mimari çekimlerinde genel kuralları yavaş yavaş paylaşacağım.
    Küçükte olsa bir faydam olursa ne mutlu bana:)

    YanıtlaSil
  51. Dediğin gibi hayatta öyle güzellikler var ki.Güzel bir yürek ve güzel bakan gözlerle yaşam daha da güzelleşiyor canım.
    O bakışlara gelince onlar evrenin en masumları,çokk tatlılar.
    Kitaplara gelince bence vaktin nasıl geçtiğini unutturan çok iyi bir arkadaşlar.
    O nefis lezzetlere gelince istersen daha da güzellerini yapacağından eminim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  52. Aslım ;kitap okuma alışkanlığına hayranım inan :) sadece kitapla kalmayıp hobilerinle ilgilenmen de çok iyi,ekstra filmler,gezmeler,yeni yerlerin keşfi harikasın :) sağlıklı olalım,azıcıkta huzur olsun içte,özel günler çok sorun olmaz,kendimimi avutuyorum yoksa:) yazını paylaşımını çok sevdim inan...Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  53. canım benim seni daha iyi görüyorum sanki ve bu beni daha mutlu ediyo=)
    tekrar mussmutlu seneler dilerim sana =)
    bu arada kurabiyeler muhteşem görünüyo ya diyete basladığım şu günlerde beni yoldan çıkarabileceğini hissettim azıcık =p
    ama yok yaz geliyo sen accık daha ye sonra daha yeme beraber kilomuza dikkat edelim aslım =p
    kitaplar filmler ah nası imreniyorum bi bilsen, ben de odun gibi geçiriyorum günlerimi işte =))
    öperim balım.

    YanıtlaSil
  54. aaa yeni gördüm nice mutlu güzel yaşlara aslıcımm sebdiklerinle mutlu mutlu! aşk ve gurur okumadım bi okuyalaım bakalım nasılmış:)

    YanıtlaSil
  55. bişey diyicem aslımm ben o tabaktakileri şu anda tüketmek istioyrumm ama :)

    ve o köpek ne şirin ölee

    YanıtlaSil
  56. love it <3!! cute blog..if you want follow me on google friends and i will be happy to follow you back <3
    xoxo
    a_c'est moi
    LA MODE OUI C'EST MOI
    FACEBOOK

    YanıtlaSil
  57. ASLICIM BEN GELDİM
    GÜNLER SU GİBİ GEÇİYOR CANIM
    :))
    HOŞ PAYLAŞIM
    MUHABBETLE KAL CANIM.

    YanıtlaSil
  58. Sevgili Aslı, ne güzel demişsin işte "Seviyorum hayatı, öyle güzellikler var ki.."
    Budur ve bu kadardır aslında. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  59. Jane Austen harikadır...Tüm kitaplarını okudum diyebilirim.Favorim Emma.Hatta 4 bölümlük dvdsi bile var :)
    Bu arada kurabiyeler enfes görünüyor :)
    ayrıca o o köpekcik çok sevimli bir şeymiş hayvanları çok severim.Gelip de bu zararsız hayvanları üzüyorlar ve öldürüyorlar ya resmen ben de ölüyorum...
    Neyse çok konuştum sanırım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  60. keşke buralarda da olsa o fıırınlardan canım sımıt ıstedı dün eşimm sıcak taze kalmamıstır dedı işte ımkanları kısıtlı bır yerde yasamak da cok kotu köpege bayıldım cok sevımlı hayvanları cok severım zaten ,kurabıyeler nefısss

    YanıtlaSil
  61. Aslıma da bak sen nede mutlu etti beni hayatın güzelliklerini görebilmene çok sevindim ya ben şimdi:)zaten bunu beceren biriydin ama eski dönemin bitmesine çok sevindim ohh neler neler yapmayada başlarsın şimdi sen:))
    AFFINA SIĞINIYORUM VE İYİ-Kİ DOĞ-DUN ASLIM DİYORUM :)GÜZEL YÜREĞİNLE GÜZEL BİR ÖMRÜN OLCAK ZATEN :)ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  62. İnanırsak gel yiyelim :) ben yaz, kış alırım hiç farketmiyor inan :)

    Herbirengim gel beraber gider yeriz :) kütüphaneye üye olmak iyi fikir aslında..

    Ays rica ederim, Cerrahpaşa'da bu fırın. sanırım o konuda çok haklısınız, sadece bakmak degil, görmek önemli olan. Sizi keyifle takip edicem tsk ederim..

    Sevvalce Lezzetler yorumunuz öyle güzelki, ayrıntıları yakalamanız ne hoş. Çok tsk ederim, benden de sevgiler..

    Huzurum eğer ben burda 24 saatimi paylaşsam, inan hayret edersin. Burada haliyle çok azını paylaşıyorum, atom karınca gibiyim, bir durup otursam iyi olucak :) özelimizi anlatmaya kalksak, çok derine insek, içinden çıkmak imkansız olur. Ben seni çok iyi anlıyorum ve beni anladıgınıda biliyorum. Sevgiler benden de :)

    Minik kurbaam keşke anımız anımıza uysa, biraz önce ağlıyordum, ondan önce gülüyordum. Hayat An'lardan ibaret minigim. Ben her çeşit tatlıda, baştan çıktıgım için, diyet falan yapmak hayal yani :) boşver elimizde kalan onlar şimdilik..Öpüyorum çok..

    Merika :) hiç sorun degil, çok tsk ederim :)

    Senem ben yeniden doldururum o tabagı yeriz canım, çok tatlı dimi? :)

    Antonella thanks :)

    Bir kase lezzet hemde nasıl geçiyor, sevgiler benden de :)

    Ehlikeyf bazen konuştugum, hissettigim gibi yazarım. O an ne düşünüyosam. Sonra başka şeyler olur, hayat işte. Aslında tamda öyledir..

    Iroshun güncesi hoşgeldiniz, çok sevindim okudugunuza, paylaşımların ortak olması ne hoş dimi? o güzellere, eziyet edenler mutlaka cezalarını çekicek-çekmeli. Çok üzülüyorum anlatamam. Yok, sevindim yorumunuza benden de sevgiler :)

    Zeymuran valla öyle güzel şeyler yapıyorsunuzki, bayılıyorum. Aslında simite bile gerek yok :) bazen kısıtlayıcı olabiliyor tabiki, istedigin hemen bulamamamak. O kurabiyeler asla sizin yaptıgınız kadar güzel olamazlar :)

    Pasta köşem :) ah canım bazen iyi bazen kötü gidiyor işte. Hayatın güzelliklerini görmek lazım da arada kaçırıyoruz, oluyor öyle :) ne demek, rica ederim, çok tsk ederim canım benim..

    YanıtlaSil
  63. Aslı'm Aşk ve Gurur'u okumadım ama filmini izledim. Ah o İtalyan fırından burda da açılsa da ben de hergün eve gelirken birşeyler alsaydım :) Çok nefis görünüyor aldıkların, afiyet olsun canım.
    O köpeciğe bayıldım yaa, ben de mutlaka durur, kedilerle köpeklerle konuşur, sohbet ederim :)

    YanıtlaSil
  64. ihhhh insafsız Aslı, o tabaktakilerin hepsini yedin mi ?? Of of çok güzeller. Kurabiye pişirmeyeli tam 1 ay oldu biliyo musun :(

    YanıtlaSil
  65. Sevdam her yerde açılmalı bencede :) gerçekten çok tatlı bir köpecikti bir görseydin. Keşke eve getirebilseydim :)

    Leyla sizi görmek harika, çok sevindim. Yalan söyleyemem, valla yemedim üçünü falan yemişimdir ancak :) biliyorumki siz çok daha güzellerini yapıyorsunuz. Lütfen bu aralar yapın baya ara vermişsiniz..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...