Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Şubat 2012 Salı

Mimler ve Mimler

Çok sevdiğim blog arkadaşlarım pek çok konuda beni mimlediler. Neden bilmiyorum mim konusunda hemen hemen bütün arkadaşlarıma yazdığım gibi, çekincelerim var. Hatta Biricitim Mimfobi diye adını bile koymuş :) Son günlerde yaşadığım olumsuzlar var, hayatım buradaki gibi gülücüklerimden oluşmuyor, kimsenin hayatı kolay değil elbette. Sıkıntılar, sorunlar, anlatamayacağım bir sürü şey ve içimden yazmak dahi gelmiyor. Değişmeyen tek şey, sizleri okumaktan çok keyif almam :)  Sadece yanlış anlaşılmak istemiyorum, sanırım kendimi ifade edemeyişimin nedeni, her şeyi anlatamıyor olmam.

Bir sürü mim var ama şu an kafam çok karışık kim hangi konuda mimlemişti unuttum hatta karıştırdım. Ben şöyle yapayım en iyisi, mimleyenleri isim olarak vereyim :)


Mimler genel olarak kendimizi anlatmak üzerineydi, birde ben çok fazla makyaj yapan biri değilim. Kozmetik ürünler kullanmam, genelde Dermatolojik ürünler kullanıyorum. Doktor tavsiyesi ile :) ama rimel ve ruj çok severim :) en çok sevdiklerimi üç kişi ile sınırlandırmam mümkün değil çok var çünkü. İki yüzlü insanları, yüzümüze farklı, arkadan farklı konuşanları hiç sevmem ve hayatımda olmalarınada izin vermemeye çalışırım. 


Bu arada Baba ile ilgili bir mimde vardı. Babamı 2003 te kaybettim. Hayatımda tanıdığım en iyi babaydı ve annemden daha çok severdim. Annemi sevmeye başlamam, onu anlamaya başladığım günlere denk gelir. Ne zaman anladım o zaman çok sevdim ve hala artarak devam eder ona sevgim. Allah sevdiğimiz hiç kimseyi bizlerden ayırmasın diyorum...



48 yorum:

  1. mimfobi diye bir olay var gerçekten insan ne dese bilemiyor :)
    bir de, başın sağolsun ..

    YanıtlaSil
  2. Canım Aslım, ben seni çok seviyorum... Sonsuzlukta tüm sevdiklerimizle birlikte olacağız, buna inanıyorum. Yoksa çekilir mi annenin babanın yokluğu... Çok iyi bir bloggersın, yanlış anlaşılmaktan korkma yaz bence. İstemiyorsan da kapat yorumları sadece sen konuş. Kimin ne anladığının ve ne düşündüğünün ne önemi var?? Ben seni hep çok büyük bir keyifle okuyorum. Canımsın.

    YanıtlaSil
  3. Tatlım öncelikle başın sağolsun... Mimfobi olayına gelnce bilemiyorum hiç mim gelmedi bana nasıl gelr nasıl gnderilr onuda bilmiyorum zaten bn daha yeniyim
    ya :))

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet eylesin. mekanı cennet olsun Aslı.

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesın canım tekrardan..Annene uzun omurler versın ınsallah canım,hayatındakı sorunları dert etme herkesın basına zaman zaman boyle durumlar gelıyor guzel gunlerın yakında demektır hıc uzulme sakın :) sevgıler mimfobılı arkadasım:)

    YanıtlaSil
  6. Ontheroad var gerçekten dimi :) çok saol..

    Ahumm bende ona yürekten inanıyorum, sevdiğim bir sürü insanı kaybettim ama onların gittikleri yerde çok iyi olduklarını biliyorum. Ya canım bir tıkanma işte oluyor bazen, iyiki varsın canım benim saol..

    İlaydam çok saol. Zamanla gelir sanada hatta ben bile gönderebilirim :)

    Fatih uzun zaman oldu ama özlemim hiç bitmedi. Çok saol..

    Biricitim çok saol canım benim. Allah hepimize sabır veriyor işte. Nasıl oldugunu bilmiyorum ama öyle. İnşallah düzelicek elbette, bak lugatımıza yeni bir kelime kazandırdık sayende Mimfobi :)

    YanıtlaSil
  7. aslıcım gayet iyi anladım yazdıklarını insana bir görev gibi bir yük gibi ne biliyim işte neyse ne:)))
    ben bu resme bayıldım yanlız:))

    YanıtlaSil
  8. bloğu açarken amacım yaptıklarımı paylaşmaktı kendimi tanıtmak, anlatmak değil.Ancak mimler buna zorluyor biraz da.Seni anlıyorum.

    YanıtlaSil
  9. basiniz sagolsun bende babami
    22.11 2011 de kayip etim....
    sizi izlemeye aldim Blogunuz cok hos banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  10. mimfobi bende yok:)ama olan arkadaşlarım vardı vaktiyle, ama bir şey diyeyim mi, madem hoşlanmıyorsun tabii ki, söyleyeceksin gocunacak,alınacak bir şey yok:)düşünsene beni dinlerden hoşlanmadığımı bile söylüyorum:))içimde saklayamam hiçbir şeyi, baban için çok üzüldüm, Allah rahmet eylesin, sabırlar versin:((

    YanıtlaSil
  11. Asli seni sizi okumayi o kadar cok ozledim ki iki satir yazini okumak bile cok iyi geldi. Hepimiz zaman zaman zorluklar yasiyoruz ama hepsini atlatacagiz inaniyorum. Dua edicez birbirimize. Bolca. Cok opuyorum. Ve basin saolsun canimm

    YanıtlaSil
  12. canım teşekkürler:)
    senin blogunu okumak büyük keyif benim için:)

    YanıtlaSil
  13. ölümlü değilmiki bu dünya herkes madem teker teker gidecek buradan o zaman sevdiklerimizle beraber olmalı kırmamalı üzmemeli, değmiyorki hiçbirşeye insanın kalp kırıklıkları kalıyor sadece yanına. ama bir kavrayabilsek ölümlü dünyayı ve sıranın bize geleceğini.

    YanıtlaSil
  14. Başın sağolsun , nur içinde yatsın babacığın .
    Ben de seni okumaktan , bıraktığın yorumlardan çok keyif alıyorum Aslıcım . Bence kendini yeterince ifade ediyorsun , hayatındaki olumsuzluklar ve sıkıntılar geçici , bunu biliyorsun değil mi?

    Benim hayalimdeki Aslı , profil resmindeki gibi mutlu ve güler yüzlü , geçmişe değil , ileriye bakıyor , iyi ki varsın , sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Aslı'cım bloga girdiğimde sayfasına ilk koştuğum arkadaşlarımdan birisin,doğal ve samimi.Kendini çok güzel ifade ediyorsun,karşındaki ile ilgili yanlış anlamalar, ben öyle düşünüyorum.Bazı insanlar neyi anlamak istiyorlarsa onu anlıyorlar resmen yönlüyorlar..:))Her kesi takma ,sıkıntılar zaman zaman hepimizin hayatında var sen üstesinden gelebilecek güçlü bir kızsın buna inanıyorum.Çok fazla duygusallık ve iyimser olmak hayatta hep üzer insanı ama mükafatı büyük olur güzel günler yakındadır inşallah.Babana Allah rahmet eylesin,başın sağ olsun canım,Allah anneciğine ve tüm sevdiklerine uzun ömür versin ayırmasın,çok öpüyorum..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  16. başın sağolsun canım öncelikle.nur içinde yatsın babacığın.bende mim fobi vardı eskiden hatta bugün bir yazı patlattım şu hediye ve mimlerle ilgili.boş ver cevaplama.canın nasıl isterse öyle davran.bende kişisel sayfam olduğu içim mim tanıtım çekiliş vs.reden hiç hoşlanmam...


    sevgilerimle.seni okumak bana da keyif veriyor....

    YanıtlaSil
  17. Aslı cım Allah sıkıntılarını en kısa zamanda gidersin inşaAllah...imtihan dünyası işte...babana da Allah tan rahmet diliyorum.Allah sevdiklerini sana seni de sevdiklerine bağışlasın inşaAllah...sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. aslımm ♥ ilk yazdıklarında benim son ruh halimide anlatmıssın :( tek farkla ben bloglarıda gezemiyorum son zamanlarda bugun kendimi iyi hissediyorum ♥ bende kendimi ifade etmekte biraz zorlanıyorum sanırım dogru kelimeleri bulmakta zorlandıgım zamanlar susmayı tercih ederim :(
    bende babamı cok severdim, bende kaybettim 2006 da :( Allahım insallah mekanlarını cennet eylesin ♥ Alahım sevdiklerimizi erkenden almasın bizden :( daha yaşayacak o kadar sey vardı ama napalım kısmet hayırlısı diyorum herseyin :( sana karşı içimde degişik duygular var anlatamadıgım :P ama olumlu olan böle sevgi dolu ♥

    YanıtlaSil
  19. sevgili aslı;

    canımsın ilgin için teşekkürler
    bende senin gibi düşünüyorum
    herşeyi ama herşeyi mim konusunda bile
    ama birleri çıkarmış bunu işte
    eğer insanlarla etkileşim iletişim istiyorsan onların yorumları sei mutlu ediyosa bu mim olayı önemli gibi geliyo bana bende sevmem haatta bazıları insanların özel hayatıyla ilgili bile alabiliyor yapmıyorum oluyo bitiyo ama senin b şeklin çok güzel biliyormusun bak sen insanlarla iletişimi seviyosun herkesle yorumlaşıyorsun ve blogcular seni seviyorlar biliyomusun beni kırmayıp yazdığın için çok teşekkür ediyorum
    ama ben şöle düşünüyorum bak eğer istemiyorsam yapmıyorum bu insanların hayata ve bloğa koydukları sınırlaarıyla ilgili
    sen istemiyorsan yapma neysel mutlu oluyorsan onu yaz
    neyle mutlu oluyorsan orada gez
    canaımsın ben seni uzaktan seviyorum işte böle :) bil bunu emi
    ve haklaısın kötü yürekli insna dolu bu hayatta işte dürüst ve yalın insanlar çok zarar görüyor bu kötü yürekli insanlardan sen cansın unutma pozitif yerlerde gez pozitif insanları tercih et hayatta

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  20. Allah rahmet eylesin, nur içinde yatsın.. Sevdiklerimizle kaliteli zamanlar geçirmeyi de nasip etsin inşallah.. Bu arada, dermokozmetik olmasa ne yapardık acaba merak ediyorum, iyi ki varlar :) sakin bir cilt gibisi yok :) sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  21. Aslı' cım, ben seni çok seviyorum, biliyorsun değil mi...

    YanıtlaSil
  22. Allah rahmet eylesin Aslı'm.
    Anneler gerçekten anlaşılmaya başlandıkları zaman seviliyor. Sonrası da geliyor zaten.

    YanıtlaSil
  23. amin canım,babanada allah'tan rahmet dilerim,umarım mekanı cennet olmuştur..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Üzüldüm Aslı başın sağolsun, Allah geride kalanlara uzun ömür versin.

    İki yüzlü insanları bende sevmem buna da riyafobi diyelim :))

    YanıtlaSil
  25. çoğu zaman içimizde ne fırtınalar kopuyor ama kendimize saklıyouzr... sana hak veriyorum... hayat kimseyi sürekli gülümsetmiyor ama ufak mutluluklar dahi yetiyor tebessüm etmeye...
    nur içinde yatsın babacığın... başın sağ olsun canım... ben de babamı 13 yaşımdayken kaybettim... özlemini, hasretini ve acını anlayabiliyorum... Rabbim geride kalanlara sağlık versin...
    kaç gündür bende de bir isteksizlik, halsizlik var... bazen yazmak dahi zor geliyor... ama mutlaka güzel günler de gelecek...
    sevgiyle ve mutlulukla yaşa...

    YanıtlaSil
  26. Canım aynı durumdayım bir sürü cevaplanıcak mim var ve bende karıştırmış durumdayım.
    Tarifleri bile yayınlayacak zaman bulamıyorken mimler ne olucak bilmiyorum.
    Aslında iyide oluyor böylelikle birbirimizi daha iyi tanımış oluyoruz.
    Babacığına Allah rahmet eylesin,o yattıkça size uzun ömür versin inşallah..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun cnm!

    Aslıcım yüreğinden geçenlerin hepsini kendini hazır hissettiğinde ya da o anın geldiğine inandığında yazmaya başlayabilirsin. Senin blogundaki yazıları okumaktan keyif alıyorum ve devamını da bekliyorum cnm ;)

    YanıtlaSil
  28. bende kendimi ifade edemem birde yazarak anlatmak daha da zor mim olayı bir bakıma güzel ama yapabilene ben yapamıcağımı bildiğim için hiç bulaşmak istemiyorum hoş bana mim gönderende yok zaten
    başın sağolsun Aslıcım babacığının mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  29. bugünlerden yaşadığın sıkıntılarının en kısa zamanda geçmesini dilerim.
    :)

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar hepimiz zaman zaman zorluklar yaşıyoruz, insan olmanın geregi işte. Yoksa iyiliklerin, güzelliklerin kıymetini nasıl anlayabilirdik ki?

    Yazdıklarınızı tek tek okudum çok duygulandım, bazılarında agladım, malesef sulu göz oldum son zamanlarda :(

    Tüm içten, güzel, beni hüzünlendiren, çokça mutlu eden sözlerinize çok tsk ederim. Hep diyorum iyiki tanıdım sizleri, iyiki varsınız..

    YanıtlaSil
  31. Canım Aslım,hayat öyle engebeli ki nerde ne olduğu, ne zaman neler olacağı hiç belli olmuyor.Ölüm var bu dünyada ama kavuşmak da var. en azından ben öyle inanıyorum.Çok sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  32. Aslicim sunu unutma : "bazen bitmek bilmeyen dertler yagmur olur üstümüze yagar, ama rengarenk gökkusagi da yagmurdan sonra cikar."annenle olusturdugunu yeni dialogun dahada guzel gitmesi dilegiyle seni opuyoruz ( bir kocaman motivasyon öpücugu !):o)

    YanıtlaSil
  33. Aslım aynen şu mim konusunda bende hep karışık duygular içindeyim:)kıramıyorsun da:)
    Artık kim ne düşünürse düşünsün diyorum sen kendini bildikten sonra:)
    Sen herşeyin bilincide olan, iyi yürekli birisin ve bu sıkıntıları üzerinden rahatlıkla atabilirsin seni seviyorum ve öpüyorum canım:)

    YanıtlaSil
  34. Amin! Allah annenne de sana da uzun mutlu bir ömür nasip etsin!

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. Allah rahmet etsin Allah geride kalanları sizlere bağışlasın canım.
    bu arada ne güzel çok samimi cevaplar yazmışsın.
    bende dermolojik bakım kremleri kullanıyorum bu konuda bilgin nasıl neyi tavsiye edersin (fiat +kalite anlamında)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  36. Çiçeklendim biliyormusun? bende inanıyorum, mutlaka tekrar bir araya gelicez. Sevgiler benden de..

    Eda Ne kadar güzel sözler, o gökkuşagını bekliyorum. Çok saol içimi ısıttı yazdıkların..

    Pasta köşem asla karşı degilim, yanlış anlaşılmasın :) içten sözlerin için çok tsk ederim benden de, en sıcagından sevgiler..

    Trendsum amin çok saol. Hepimizin sevdiklerine Allah uzun ömürler versin..

    Otuzundansonra çok saol canım. Benim cildim sorunlu, tedavi görüyorum. Güneş koruyucu olmadan dışarı çıkmıyorum. Yaz veya kış farketmiyor. Güneş koruyucum Bioderma-photoderm Max 50 faktör. fiyat 50tl..sabah-akşam yüzümü yıkadıgım jel, Bioderma yine. 70tl. ve gece yatmadan kullandıgım krem, renk açıcı THIOSPOT-İntensive..

    YanıtlaSil
  37. benimde cevaplanacak çook mimim var ama artık mim yapmama kararı aldım çok olağanüstü olmadıkça :)

    YanıtlaSil
  38. bir mimin daa var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  39. Senem yapmamak degilde, bazen canı istedigi zaman yapmak istiyor insan :)

    Deep hımm baktım bile :)

    YanıtlaSil
  40. sana katılıyorum canım bende tam bir mimfobikim yeni olmama rağmen bir sürü mimim var ,cevaplamasam diyorum tamam diyeorlar ama sanki kırılıyorlar soğukluk duyarlar diye üzülüyorum ,baban için rahmet diliyorum bende uzun zaman önce annemi kaybettim, belki üzüntünü anlayamam belki sen kadar üzülemem ama paylaşabilirim hep mutlu ol , sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. Siyahkuğu bende insanları kırkmaktan hoşlanmadıgım için, üzülüyorum.

    Canım çok üzüldüm, Allah rahmet etsin :(

    YanıtlaSil
  42. :(:( zordur bazen. en iyi baban umarım cennettedir lafta çok kolay yazılıyor ama öyle olmadıgı biliyorum.içten yazdıgıma emin olmanı isterim.sevgiler:(

    YanıtlaSil
  43. Canım Aslı'm, babacığın nur içinde yatsın, huzur içinde uyusun. Allah sana kardeşlerine ve Anneciğine uzun ömür sağlık versin canım. Babasızlık zor, yaşayan bilir.

    YanıtlaSil
  44. Merika çok zor bazen öyle zorki anlatamam. İçten yazdıgına elbette inanıyorum..

    Sevdam çok saol canım benim. Amin inşallah..

    YanıtlaSil
  45. Belki de senin bu kadar güçlü olmanın sebebi budur..
    Acılar insanı güçlendirir..
    Her ne kadar yanında olamasa da, Babanla iletişime devam edebilmek senin elinde biliyorsun değil mi..

    Sabrın derecesine göre mükafatının olacağını da sakın unutma..

    Seni gerçekten seviyorum..

    YanıtlaSil
  46. demek baban uzun surelı bır tatıle cıktı. neyse, enınde sonunda kavusacaksınız ya , en ıyı tesellı bu aslıcım.

    YanıtlaSil
  47. Zeynebim o kadar kayıplar yaşadımki. Güçlü olmak zorundayım. Babamı geçenlerde rüyamda gördüm, uzun yıllardır görmüyodum biliyomusun? bana hiç bakmadı ve konuşmadı. Ağlayarak uyandım..

    Zeynep, elbette bir gün tekrar görücez birbirimizi. İnanıyorum, haklısın..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...