Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Şubat 2012 Pazartesi

Durgunluk

Çok şey oluyor hayatımda, çok hızlı her şey. Bakıyorum yeni yazı bile eklememişim ama blog okumalarım devam . Hep diyorum hiç bir şey paylaşmayıp sadece blog arkadaşlarımı okuyabilirim. Çok keyif alıyorum bundan :)

Çevreme bakıyorum, her şey ve herkes son sürat akarken, bende bir durgunluk. O durgun anlarımı, bir günden, bir, iki saat çalıp, o saatleri sadece Motif'lere ayırdım, biliyorsunuz bitmesi gerek, bitirmem gerek. İlk 20'yi bitirdim, ikinci 20'ye başladım. Bu seferki renkler Beyaz-Mavi.


Bu renkte bittikten sonra, Beyaz-Pembe'ye başlıcam. Bir an önce bitirip, göndermek istiyorum. Çünkü daha benimkileri birleştirmem lazım :)


Malesef kitap okuyamıyorum, sanırım bu işleri bitirinceye kadar beklicek kitaplarım..

Ahmet Altan'ın Tehlikeli Masallar adlı kitabını okudunuzmu bilmem. Şu an karşımda duruyor,  o kitapta  beni çok etkileyen şu sözleri vardı.

Yanımda kimse olmadığından değil yalnızlığım, yalnız olduğumu söyleyebileceğim kimse olmadığından yalnızım ben..

Mutluluk dileklerimi göndermeden, yeni bir haftaya nasıl başlarımki,  çevremize ve çevremizde ve kalbimizde olan herkese özen göstereceğimiz bir hafta diliyorum ve yalnız olduğumuzu söyleyebileceğimiz, en az bir tane dostumuz olsun..

75 yorum:

  1. motif etkinliğimi?ben kaçırmışım.güzel bir şey miş ya...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Aslı aynı durgunluğu ben de ruhumda hissediyorum ama yaşamın içinde farkında olmadan belli bir hıza geçiş yapıyorum. Düşünüyorum, bekliyorum, umut ediyorum, el işi yapıyorum ve ruhen yoruluyorum ama bir çok şeye şükrederek gelişmeleri bekliyorum:) Biliyorsun bizim yazdan beri bir taşınma niyetimiz var ve nerdeyse kış bitecek hala gidemedik:) Ama her şeyin doğru bir zamanı var onu da ancak Rabbim bilir. Nedense senin paylaşımlarını okuyunca sana hep böyle içimi dökmek geliyor:) Kusuruma bakma canım.
    Motifler çok güzel ilerliyor, ellerine sağlık. Sendekileri bir an önce birleştir ki bitmiş halini görelim, merak ettim:)
    Ben de bir kaç aydır kitap okuyamıyordum ama Van Gogh Komplosunu okumaya başladım, çekiliş sonuçlanmadan bitireyim diye:)
    Tehlikeli Masallar'ı okumuştum. Alıntılar arşivime ben de şunu kaydetmişim zamanında;
    * Yüzü değişkendi, yüzünün çizgilerini insanın belleğine hapsetmesine olanak yoktu, bitmemiş bir resim gibi çizgileri sürekli değişiyordu.
    Sevgiyle kal canım.

    YanıtlaSil
  3. Canım böyle zamnlar olur bazen ama bnce durgunluk süreçleri negatf değildir, beynini ruhunu boşlatır ve dinlenrsn bn sana mutlu huzurlu sevgi ve aşk dolu günler dilyorum .. Kske bnde bir durgunluk dönemnde olsam ama sanrm bunalmdayım biri beni çekp çıkarana kadr... Sölemişmydm bilmiyorum ama ruh halim aniden değişir =)

    YanıtlaSil
  4. canım senın ellerın cok hızlıymıs :))
    hemen baslayıp bıtırırsın ınsallah cok beğendım :)
    hepımız yalnızız ama dedığın gıbı yalnızlığımızı soyleyecek dostlarımız var en azından :) hayırlı ,cok guzel haberlerli dolu ve ask dolu bı hafta dılıyorum canım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  5. Sevkle orgu orenlere hayranim, masallah :)

    YanıtlaSil
  6. aslıcım daha yeni yeni blog dünyasında olduğum için sanırım ilk kez gördüm motiflerini.çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık cnm.nerede kullanılacaklar peki? ...

    YanıtlaSil
  7. iyiki durgunsun aslıcım yoksa bu battaniye iki günde biterdi herhalde :))) bitsede hemen paylaşsan bizimle

    YanıtlaSil
  8. gerçekten bu motifler çok güzel görünüyor canım...kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  9. Okuyanıma katılıyorum içimi dökmek geliyo yazılarını okurken ama şimdi yapmıcam bunu..Yalnız olduğunu söyleyecek kimse yoksa gerçekten yalnızdır çok doğru

    motifler çok hoşlar canım ,çok düzgün muntazam örüyorsun imreniyorum sana..
    haftan mutlu geçsin canım,,Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Günaydın, motifler çok güzel olmuş. Sıkma kendini olur böyle şeyler. Allah beterinden saklasın, bol ilham, enerji ve yüzüne gülücükler versin. İyi haftalar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Aslı'cım sabahtan beri yorum göndermeye çalışıyorum,bir problem oluyor istediğiniz gerçekleşmedi diye yazı geliyor.Umarım bu kez gönderebilirim.Motifler çok güzel oluyor hızlısın maşallah..Bitmişini merakla bekliyorum,bakarsın bende yaparım:)Mutlu,musmutlu bir hafta geçirmen dileklerimle...

    YanıtlaSil
  12. Haftaya başlangıç dileklerini gecikmeli değil de, bu sefer tam zamanında almış olmanın mutluluğunu yaşıyorum :)

    Evet bu kitapta beni de etkileyen iki üç cümle var.

    Not: durgunluk seninle hiç bağdaşmayan bir kelime, onu kendinden uzaklaştırmalısın çünkü senin canlılığının yanında o hiç yakışmıyor sana.

    Mutlu huzurlu ve "cap-canlı" bir hafta geçirmeni dilerim canım Aslı'mmmm..

    YanıtlaSil
  13. Durgunluk iyidir bence,havanın kar toplaması gibi yeni paylaşımlar, yeni fikirler biriktiriyorsundur diye düşünüyorum, motifler harika!eline sağlık sabrına hayranım kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  14. ay senin motiflerini yerim ben ya nasıl güzel olmuşlar, daha ne olsun=)
    kendinden bu kadar uzak bırakma balım, arada iyi olduğunu yazsan bile yeterli. Hem o durgunluk bende de var, ya havalardan ya da bizim ruhumuzdaki laftan anlamaz çocuktan..
    =)
    iyi haftalar olsun, musmutlu olup mutluluktan deliye dönelim =)

    YanıtlaSil
  15. Motifler çok hoş. Renkleri de öyle. Birçırpıda biter inşallah. Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  16. keşke benim de bu tarz örgü ve tığ işi gibi yeteneklerim olsa, malesef ben bu durumlarda kayınvalidemden geçiniyorum, bu kış bana ördüklerini paylaşayım yakında blogumda, senin için de fikir olur... iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  17. Sana da mutlu bir hafta olsun, maharetli ve cici Aslı :)

    YanıtlaSil
  18. motifler çok hoş, bence günden bir iki saat çalıp bu motifleri halletmen daha da hoş :) kitaptan yazdığın cümle ise en hoşu :))) sana musmutlu bir hafta diliyorum :) sevgiler Aslı'm :)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel motifler:):) Evdeyken bende yapmıştım..Ay dur anlatıcam..:):) Ben aslında dantel falan hiç bilmem ..Bir gün, arkadaşımda çok güzel mutfak örtüsü görmüştüm..Örneğini ver dedim vermedi, “sen yapamazsın” dedi..Aaa ben bi üzüldüm..Oturdum örneğini çıkardım..Hırs yaptım..Çok komikti ama..Sonra bi güzel yaptım..”Baaak” dedim ben yaptım..”Yok canım bunu sen yapmamışsındır..Yaptırmışsındır “dedi …Çok sinir olmuştum ona :):)Kızıma kaldırdım onları

    YanıtlaSil
  20. Tehlikeli Masallar güzel bir kitap , bazı cümleleri çok etkileyiciydi . Motiflerin renkleri çok hoş , bittiğinde harika olacak , merakla bekliyorum .
    Yazının sonundaki dileklerine katılıyorum canım , mutlu haftalar , sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Renkler harika görünüyor.Kolay gelsin.Ben de blog okumaktan büyük keyif alıyorum.Kimler neler yapmış derken beni de merak edenler var mı demekten kendimi alamıyorum.Sana da mutluluklar canım....

    YanıtlaSil
  22. Aslı' cım öncelikle sana da çok iyi haftalar. Aslında hepimizde değişken hava koşulları nedeni ile bir durgunluk var. Bendeki bir kal gelme hali ayrı :) Mazeretim var :))

    Motif etkinliği için seçtiğin renkler muhteşem, nereye gidecek motifler?

    Kitap okuma konusunda da seninle aynıyız ben de okuyamıyorum bu ara ama ne gam okuduğum zamanlara sayıyorum :))

    Sevgiler, öpücükler,

    YanıtlaSil
  23. Aslıcım seni takip etmekten çok keyif alıyorum, senin blogunda mutlaka yeni, güzel ve iç açıcı birşeyler buluyorum:) yine çok güzel şeyler yapmışsın, el işi veya resim yapmak benim de kafamı boşaltan ve dinlendiren aktiviteler, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  24. bak 2. cemre düşüyor, bahar geliyor, kışa yakışıyor da durgunluk. bahard daha iyi olman dileğiyle

    sevgiler

    YanıtlaSil
  25. Çok seviyorum Ahmet Altanı ve bu kitabı.El işi varken kitaplar bekliyor.bende okumayı özledim inan ama işler bitmeden dokunamıycam onlara...
    motifler çok hoş olmuş.bekliyorum bitmiş halini....
    Yarın güzel şeylere gebe.Mutlu bir hafta diliyorum Aslıcım.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. insan bazen durgun günler geçirebiliyor.geçer aslıcığım.
    motiflerde pek güzel bende daha yeni tığ işi öğrendim durmadan yapıp stres atıyorum:)
    ahmet altan severim ama o kitabı okumadım:(gündüzler yetmiyor bana.
    sevgiler tatlım iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  27. Mutfaktaki Ruya, keşke haberin olsaydı. Hoş bir etkinlik..

    Okuyanım canım, biliyorum seninde bir bekleme döneminde olduğunu. Ve o beklemenin sonucunun iyi olacagınıda biliyorum. Yüregi güzel insanlar, güzellikleri hakeder. Birazcık daha sabır sonrası, güzel olucak. Lütfen, öyle şeymi olur? benim çok hoşuma gidiyor :) diyorumki, yapılacak bütün motifleri yaptıktan sonra, birleştirmeye geçeyim. Biraz uzun sürücek ama olsun napim :) kitaplarla hiç aram yok şu sıra, beklesinler azcık :) o kitabı okuduğunda, paylaşmanı rica etsem? merak ettim..Benden de sevgiler.

    İlaydam haklısın, dönemsel dutgunluklar bunlar. Maşallah canım sana, yaptıklarına bayılıyorum inan. Aynen benimde :) an an degişir ruh halim..

    Biricitim galiba hızlıyım :) yaptıgımda baya hızlı gidiyor. Canım o güzel dileklerin içimi ısıttı inan, çok saol..

    Şeyma bende şaşırıyorum kendime, iyi gidiyor şimdilik :)

    Mine çok tsk ederim :) bloglar arası bir motif etkinliği yaptık. 12 kişiyiz, her ay bir arkadaşa 20 motif yapıp gönderiyoruz. Ben yatak örtüsü düşünüyorum, diğer arkadaşlar ne yaparlar bilmiyorum, herkes zevkine göre..

    Yektamm :) sosyal olarak durgun, el işi olarak hızlı bir dönem desem :) bitsin hemen paylaşıcam..

    Sihirlim çok saol canım..

    Huzurum ben inanıyorumki bir gün seninle karşı karşıya gelip, uzun uzun sohbet edicez. O günü bekliyoruz desek? motifleri alıcak olanda begenir inşallah canım benim, çok saol..

    Nergiz inan yüzüm güldü, çok tsk ederim. Hepimize güzellikler diliyorum, sevgiler benden de..

    Birincim ya, inan bende o sorunla öyle sık karşılıyorumki, bazen yorum göndermekten vazgeçiyorum inan. Motifler hızlı gidiyor şimdilik, yap canım ya, çok güzel oluyorlar :) benden de sıcacık sevgiler..

    Zeynebimm canım benim :) evet öyle oldu bu kez :) yok iyiyim ben, inan iyiyim :) Tehlikeli Masallar'ı çok severek okudum, çok etkilemişti beni. Bende sana sıcacık, sevgilerimi gönderiyorum :)

    Müjdem fırtınadan önceki sessizlik gibi dimi? :) çok iyi ifade etmişsin, sanırım güzel şeyler olucak :) inan sabır gerektirmiyo bu motifler, öyle kolayki ama geçen gün kardeşim, Abla dedi nasıl yapıyosun, içimi sıkar bunlar benim :)

    YanıtlaSil
  28. Minik kurbaam :) yorumların öyle neşe doluki bayılıyorum :) yok canım bırakmam, sizleri her zaman okurum ve yorum bırakırım, benden kurutulamazsın yani :) havalardandır dimi? inşallah bizimde mutluluktan uçaçağımız zamanlar gelicek :)

    Bugy çok tsk ederim :) dilegin ne güzel çabucak bitsin o zaman canım :)

    Gokche ah keşke bende senin yaptıklarını yapabilseydim :) bayılıyorum o pastalara, böreklere :) sevinirim paylaşırsan, fikir almak iyi olur..

    Sedo Kızım :) benden de mutlu ve Kurabiye'li haftalar sana :)

    Mayam güzel gidiyo o motifler şimdilik, çaldıgım zaman degerleniyor :) o sözler çok güzel dimi? benden de sevgiler..

    Deja vu tskler :) İnan çok kızdım şimdi, neden vermediki modelini ya. Bide yapamazsın demiş :( valla ben olsam senin kadar sabırlı davranmazdım :)

    Darlamm bencede..

    Zeynebim Ahmet Altan'ın nerdeyse bütün kitapları iyidir. Özellikle kadınları çok iyi anladıgını düşünüyorum. Biticek umarım ve paylaşıcam. Benden de sevgiler, çok tsk ederim..

    Hobby Dünyası hoşgeldiniz :) çok keyifli okumak dimi? elbette merak edenler olmazmı hiç. Blog dostlugu çok güzel. Çok tskler..

    Rengim :) kal gelme hali :) o normaldir, geçici :) rengim bir blog arkadaşıma gidicek, gerçi ben tanımıyorum organizasyonu yapan arkadaşım adresini verdi ona göndericem. Napalım her zaman okunmuyo işte :) benden de hemde iki tane öpücük :)

    Erenim ya çok şekersin, çok tsk ederim :) böyle düşünmen ne hoş. İyi geliyor bir şeylerle uğraşmak dimi?

    Yonca haklısın bahara yakışmıcak sanırım. Daha keyifli karşılayalım o zaman :) çok tsk ederim ilgine..

    Smilenam bende öyle düşünüyorum beklesin kitaplar biraz. Motifleri, işleri bitirelim öyle. Yeni doğan gün, yeni güzellikler getirir kimbilir. Benden de sevgiler..

    Aylin dönemsel diyorum ben bu durumlara, bencede geçer :) a ne güzel, stres atmaya iyi geliyor dimi? haklısın, aslında gecede gündüzde yetmiyor. Benden de mutlu haftalar canım saol :)

    YanıtlaSil
  29. hımmm motiflerin çok da durgun değil.
    :)

    YanıtlaSil
  30. Ne kadar güzel olmuşlar eline emeğine sağlık. Motifleri birleştirince çok daha güzel olacak.

    YanıtlaSil
  31. bazen durgunluk çöküyor insana motifler artmış:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Çok tatlı :)) Bence pembiş beyazı daha da güzel olacak. Ellerine sağlık. Ne de güzel yapmışsın... Diğer paylaşımını da çok beğendim canım. İnsanın yalnız olduğunu söyleyebileceği tek bir dostu olsa yeter gerçekten. Bence bloggerlar arasında çok hoş bir dostluk kuruluyor. Çünkü hepsi yazan insanlar. Bence yazan insan özel ve hassastır :) Öpüyorum çok Aslım.

    YanıtlaSil
  33. aslım ben geldim
    maşallah baya örmüşsün
    çok güzel muhabbetli bir yazı canım
    :))

    YanıtlaSil
  34. Aslı bende öyle hissediyorum inanır mısın? birgün biraraya gelicez..ben sana yalnız olmadığımı söylicem ve yalnızlıktan kurtulucam:) bende yerin ayrı niye bilmiyorum ama ayrı işte...

    YanıtlaSil
  35. aslımmm cnm motifelrrr çok şahane olmuş balım yaaa :))pembe grii istiyroumm...:)
    yarın diskoya gideriz durgunluğun geçer:)

    YanıtlaSil
  36. Deep içimdeki coşkuyu onlara aktarıyorum sanırım :)

    Armina bende öyle umuyorum, bir birleştirsem. Çok tsk ederim..

    Siyah Kuğu oluyor bazen, sonra geçiyor, öyle işte..

    Ahumm çok tsk ederim. Bir sürü renkten yapıcam daha, çok tatlı olur dimi pembeli :) ah yalnızlık Ahum, kimle paylaşılırki. Blog dostluğu ayrı bir şey, ayrı değerli bencede. Bende öpüyorum kocaman :)

    Bir kase lezzet hoşgeldinn :) baya çoğalıyor :) tsk ederim..

    Huzurum bazı insanlar arasında olur bu biliyomusun? inanıyorum ben. Ve bende sana söyledigimde ikimizinde yalnızlıgı biticek :) Bazı şeylerin adı yoktur, nedensiz deriz, öyle..

    Mavikuşum tmm sanada pembe-gri yapıyoruz o zaman. Hadi gidelim valla hemen gel :)

    YanıtlaSil
  37. Durgunluk bazen iyidir, farketmeden enerji dolarsın ama bu senin durgun halinse üretken halin nedir merak ettim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Yanımda kimse olmadığından değil yalnızlığım, yalnız olduğumu söyleyebileceğim kimse olmadığından yalnızım ben..
    çok dokundu içimde biryerlere..
    iyi haftalar aslım

    YanıtlaSil
  39. Al benden de o kadar Aslı'm.
    Bende bir şey yazmak istemiyorum bu aralar. okuyorum ama. Okuyup yorum yapıyorum bazılarına ve bundan keyif alıyorum.
    Bir durgunluk hakim hayatıma. Ne mutluyum ne mutsuz. tuhaf hallerdeyim.
    Erken yaşlandım sanırım ben. Ciddi ciddi bunu düşünmeye başladım.
    Neyse Aslı'm daha önce de söylemiştim bayıldım ben o motiflere. :)))

    YanıtlaSil
  40. Kitana işlere karşı değil durgunlugum :) sosyal hayatım hiç kalmadı o bakımdan baya bir durgunum :)

    Dalyam doğru ama dimi? çevremizde hep birileri vardır da, hangisine ben yalnızım diyebiliyoruz? iyi haftalar canım benim..

    Gecem :) ah canım bir dönem, geçici bir dönem bu..:) sakın yaşlandım falan deme :) An an değişiyor duygular, böyle işte. Ah canım begendigine çok seviniyorum :)

    YanıtlaSil
  41. aslıcım modeller çok hoş duruyor ellerine sağlık tatlım hepiniz güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  42. Aslı'cım motifler çok güzel görünüyor..Eline sağlık:)Durgunluk ise bende de olur ama genellikle kış aylarında..Ben kışın kasvetine bağlarım durgunluğumu..Seninde öyle olduğunu tahmin ediyorum..Bahar gelsin bak hepimiz nasıl canlanıyoruz..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  43. Belindam çok saol canım benim :)

    Kardeşler tsk ederim :) Belkide ondandır, dogru söylüyosun. Ah bahar gelsin, gelsin artık :) benden de sevgiler..

    YanıtlaSil
  44. çok hızlı gidiyor bravo sana Aslı,bitmesini bende bekliyorum,çok güzel olacak bencede,sevgiler

    not ,durgunluk konusuna girmiyorum,zaten o sorun bende bir süredir var.

    YanıtlaSil
  45. bu arada pembeleri de bitirmişsindir kanımca:) bazen durağanlık hepimize geliyor, belki de insan nadasa çekiyordur kendini daha verimli olabilmek için:)

    YanıtlaSil
  46. motifler nefis olmuş. Alatn kitaplarının hepsini okudum gerçekten müthiş yazıyor. Romancılığının yanısıra köşe yazarlığı da olağanüstü bence...

    YanıtlaSil
  47. hiç bereceremem hiç denemedim bile sabrım yok:) eline emeğine sağlık aslıcım

    YanıtlaSil
  48. Otuzundansonram henüz gönderilicekler bitmedigi için, benimkilere geçemedim. Bencede bittiginde iyi olucak gibi, tsk ederim. O konu uzar gider zaten, biliyosun.

    Herbirengim pembelere daha bu akşam başladım, biliyomusun? :) ah o haller, bi geldimi gitmesi uzun sürüyor :)

    Gülsen katılıyorum, sadece bir iki kitabı degil, tüm yazdıkları olaganüstü bencede. Motifleri begenmene sevindim :)

    Siyah kuğu :) pembelere yeni başladım, şu an itibariyle 45 sanırım :) 240 motif yapacagım düşünülürse baya az yapmışım daha :)

    Merika kardeşiminde söyledigi bu, abla yapma, sıkılmıyomusun? :) o yüzden anlıyorum seni, çok tskler :)

    YanıtlaSil
  49. bende de vardı canım o durgunluk ama gitti çok şükür :) yada yoğunluktan dolayı blogta durgunluk demeliyim:)
    ayrıca sen yaz dolandırmadan güzel güzel duygularını ifade ediyorsun seviyorum senin yazılarını :)mahrum bırakma bizi, öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  50. Tehlikeli Masallar'ı yıllar önce okumuştum. Çok da beğenmiştim. Ahmet Altan kadın ruhundan çok iyi anlıyor bence. Aklıma düşürdün bak, tekrar okuyayım.

    Örgü örmek hem zevkli, hem de stres attıran birşey. Pek bi hamaratsın da çaktırmıyorsun sanki Aslıcım :)

    YanıtlaSil
  51. Senin bu halini biliyorum, her sabah herkesten önce gelip günaydın kızlar demiyosan, cümlelerinin sonuna gülücük konmuyorsa, uzun uzun yaptığın yorumlar kısalmışsa anlıyorum ki Aslı'nın canı sıkılmış, ya da bişeylere üzülmüş. Birbirimizi görmeyince napalım böyle klavyeden fal bakıyoruz:) Canım benim, her neyse o durfunluğun sebebi, geçecek biliyosun, şu son bir yıla dön bak, geçmez, bugün dünyanın sonu olmalı dediğin günlerden kaçı kaldı elinde, ya da seni mahzunlaştıran olaylardan kaçı yakıyo canını ilk günkü gibi. Sen şimdi sadece durgunum ama beeen, diceksin ama hissediyorum, bişey var. Kendini üzme, canını sıkma ve seni seviyorum unutma:)

    YanıtlaSil
  52. Motifler çok hoş gözüküyor, ellerine sağlık şimdiden :) Benim hiç yeteneğim yok yahu!

    YanıtlaSil
  53. Pasta köşem bazen vurup geçiyor, hiç önemli degil. Bişeyler paylaşamıyorum ama farketmez sizleride okumak güzel zaten :) Çok tsk ederim, mutlu ettin beni :)

    Nesli Ahmet Altan kadını en iyi anlatan yazarlardan biri gerçekten. İnan istedigim zaman çok hamarat olabiliyorum aramızda kalsın :) ama istemezsem, hiç bişey yapamıyorum..

    Baharım farkındayım canım, biliyorum. Bir süre böyle, sonra düzelir, sen beni bilirsin. Bak gülümsedim bile :) Çok haklısın biliyomusun? her şey geçiyor ve üzüldügümle kalıyorum, degiyomu, degmiyomu bilmiyorum. Biliyorum canım benim biliyorum, sende biliyosun beni tanıyosun :) unuturmuyum hiç..

    YanıtlaSil
  54. Senden benden :) tskler ama olmaz olurmu yetenegin, bende bilmiyodum yapabilecegimi ama şimdi yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  55. motifler harika ötesi ellerine sağlık biliyormusun bende, kitabı kenarı bıraktım motiflere daldım benımkıler kare atarım bı ara senın kıtabı hemen alıp okumak istiyorum.. belkıs

    YanıtlaSil
  56. Bende bir mimin var canım, cevaplamak istersen sevinirim. ;)

    YanıtlaSil
  57. aslıcım ya senın blogunda tığ işi cüzdanların yapımı nasıl bıraz tarif edebilirmisin belkıs...

    YanıtlaSil
  58. Ne kadar beceriklisiniz:) Bayıldım.:) Bazen durgunluk olabiliyor. Onun da tadını çıkarmak lazım:)Çok sevgilerimle:)))

    YanıtlaSil
  59. Düşüncelerimin Rotası çok tsk ederim. Kitaplar bekliyor, aynen :) hala motiflerle ugraşıyorum ve tığ işi cüzdanları ben yapmadım, bir paylaşımdı o. Keşke o kadar güzel şeyler yapabilsem :)

    Firari Yolcum çok tskler :) bakıyorum..

    Çiçeklendim begenmeniz ne güzel, tskler :) benim durgunlugum tavan yaptı sanırım :) benden de sevgiler..

    YanıtlaSil
  60. ne guzel motıfler oyle :) kolay gelsın.kıtabı okumustum ama hatırlıyormusun konusunu desen...asla unuttum coktan...am sectıgın cumle guzelmıs aslıcım.hayırlı cumalar sımdıden .

    YanıtlaSil
  61. Canım, havalardan mıdır, monotonluktan mıdır, seninki durgunluk, benim hayatıma resmen ''kal geldi'' hiç bir şey yapmak istemiyorum, keyfim yok. Motiflerin çok güzel, eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  62. Dolunayım inan her yer motif doldu, gözlerimi kapıyorum motifler uçuşuyo :) olsun, bende okudugum bir sürü kitabı hatırlamıyorum, ancak bişey olucakta aklıma gelicek konusu :) hayırlı cumalar..

    Sevdam nolucak bu halimiz bilmem :) ama sonuç iyi olsunda canım. Begenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  63. motifler harika görünüyor tekrar kolaylıklar diliyorum
    Yanımda kimse olmadığından değil yalnızlığım, yalnız olduğumu söyleyebileceğim kimse olmadığından yalnızım ben..
    bu söz benide çok etkiledi evet bir tane olsun gerçek bir dostumuz olsun inşallah

    YanıtlaSil
  64. aslicim ! cok sekersin yaaa! ne zaman gormuyorum seni blogumda ozledim dogrusu bir bakayim su aslicik nereelere gitti diye geldim bloguna ve hos buldum, sanki evde bir kardesle konusuyormus gibi yazmissin ! ayriyeten, orgulerinde hosuma gitti :) , kizken yapmasini pek severdim rengarenk motifleri ,simdi fazla vaktim olmuyor,olan zamanimida kitap okumakla geçiçrmeyi tercih ediyorum.ha gayret nerdeyse,hem eminim çok guzel olucak :)) bitirmissin zaten

    YanıtlaSil
  65. o durgunluk bendede var malesef herşeyi sürüklene sürüklene yapıyorum,ama sen en azından motifleri yapıyorsun demek ki çokta boş değilsin:)
    ve allahtan en azından yalnız olduğumu söyliyebileceğim ve ondan bu yüzden fırça yiyebileceğim bir eşim var:)
    mutlu günler canım..

    YanıtlaSil
  66. Cananım tsk ederim. Ne kadar doğru dimi? hepimize böyle bir dost olsa keşke..

    Eda :) ben zaten konuşur gibi yazarım :) motifleri begenmene sevindim, bende yeni yeni yapıyorum oyalıyor en azından. Kitaplara ara verdim birazcık. Geliyorum bloguna :)

    Anne eli gibi en azından onları yapıyorum dimi :) söyleyecegin biri olsunda, fırça yemek sorun degil :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  67. ahh bebeğim bir de ben bitirebilsem :)

    bu arada yine aynı şekilde bende de bir durgunluk var geçer herhalde havalardan :D

    YanıtlaSil
  68. ahh bebeğim bir de ben bitirebilsem :)

    bu arada yine aynı şekilde bende de bir durgunluk var geçer herhalde havalardan :D

    YanıtlaSil
  69. Senemim :) biter, canını sıkma sen. Valla havalardanmı, neden, bende bilmiyorum. Geçicek tabi :)

    YanıtlaSil
  70. gri çok sık duruyor aslıcım..
    tehlıkelı masalları okumustum. cok sevmıstım. Ahmet Altan'ın bırkac kıtabını okudum ve soyle dusunmustum. ben bu kadar kadın zıhnıyetıyle yazan ya da dusunen bırını gormedım. bır erkek bu kadar mı anlar kadın ruhundan..

    YanıtlaSil
  71. Gri hoş dimi Zeynep? Ahmet Altan'ı her okudugumda, Allahım diyorum. Öyle iyi anlatıyor ve anlıyorki kadının iç dünyasını. Haklısın..

    YanıtlaSil
  72. selamlar üzel bir blogunuz var. elinize yada klavyenize sağlık demem lazım sanırım. en kısa zamanda tekrar uğrayacağım. kadınlar günü dolayısıyla düzenlediğim çekilişe katılımınızı bekliyorum. http://elvanhobi.blogspot.com/2012/03/kadnlar-gunune-ozel-hediye-cekilisi.html

    sevgiler

    YanıtlaSil
  73. Elvan Hobi hoşgeldiniz, çok tsk ederim. Geldim blogunuza, hayırlı olsun çekilişiniz..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...