Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Şubat 2012 Cuma

Ola ki

Şubat'ın 16'sı bugün. Saat öğleden sonra üç. Günün birinde yazdıklarımı okursun belki; tarihe not düşmüş olayım.

Zor geçiyor, gerçekten oldukça zor geçiyor. En büyük nedeni, şimdiye kadar neredeyse tüm zamanımı, işlerimi, yemek düzenimi, yatış kalkış saatlerimi sana göre ayarladığımdan, sensiz nasıl vakit geçireceğimi henüz bulamamış yada henüz becerememiş olmam..

Beni bilirsin; muhatabından başka hiç kimsenin okuyup da üzerine alınacağı türden olmaz yazdıklarım. Kıvırmam, sakınmam. Kızgınlığımda bellidir, sırılsıklam hallerim de. Zaten burada yazmak sağanak yağmurun altında dolaşıp iliklerime kadar ıslanmak gibidir benim için. Kaldıki sen çıktığından beri saçağımın altından, her yer sokaktır bana. Delinse göğün dibi ne gam.



Gördüğün gibi hayat devam ediyor. Bol bulutlu, epey solgunca ve biraz da mahzun günlerin yüzü ama n'apalım böyle buyurdu Zerdüşt. Ve bilirim, genellikle birinin zorladığınca kolay geçer diğerinin günleri. İyi ve sağ olda sen gerisini dert etme. Hanemizden eksilenlerin hesabını yapmak nafile şu kelebek ömrümüzde, yanımıza kar kalan hesapüstü bahşişlerimiz var anı kutusunda biriktirdiğimiz.

Velhasıl; ola ki geçer yolun sokaktan, sanadır bu mektup. Bilesinki bir giz'in değil, bir iz'in ardından kalanları savuruyorum, ellerim ceplerimde, yürüdüğüm şu ıslak sokağın kaldırımlarında..

Hoş kal

Diye bitirmiş, bugün blogunda okuyup, beni deli gibi ağlatan, bu sözlerin sahibi. Okuduktan sonra bu benim için dedim, bir Vazgeçiş yazısı..

Kendisinden izin alıp yayınlıyorum...

Üst Sokak

56 yorum:

  1. kım yazmıssa gercekten guzel yazmıs Aslıcım paylasımın ıcın tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Kelimeleri öyle ustaca ve yürekten vuran şekilde kullanmış ki yazan kişinin hem yüreğine hem de kalem tutan ellerine sağlık.
    Ve bizimle paylaştığın için de sana çok teşekkür ederim Aslıcım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Biricitim o arkadaşın kalemi çok iyi, çok severim okumayı. İlk kez bu yazdıkları içimdeki her şeyle örtüştü ve paylaşmak istedim..

    Okuyanım çok iyi dimi? ben yazmakta, kendimi ifade etmekte iyi degilim. Bu sözleri okuyunca, tamda bugün, paylaşmak istedim. Ben tsk ederim..

    YanıtlaSil
  4. Kalemi kuvvetli bir arkadaşmış ki kelimelere bu denli ruh üfleyebilmiş, onları vücuda getrmiş.. Etkilendim...

    YanıtlaSil
  5. ya birisine bu kadar bağlanmak doğru değil:(((her şeyini, yatışını,kalkışını o kişiye göre ayarlamak sonra suda çıkmış balığa dönmek..yani kendi benliğini, kendini, kendi alışkanlıklarımızı,kendi sevdiği filmleri, vs. terketmemeli...ne bileyim...kendi hayatını değil, başkasının hayatını yaşamış..kendisini başkasının içinde eritmiş..yapmamak lazım..

    YanıtlaSil
  6. çok çok güzel bi yazıymış. teşekkürler.
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  7. sabahın köründde geberdim ben bunu okuyunca..

    YanıtlaSil
  8. Duygularını ne kadar güzel ifade etmiş , çok beğendim Aslıcım , kim diye de merak ettim .

    Teşekkür ederim , sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Çok güçlü bir anlatım,etkileyici..Bir insana bu kadar bağlanmak sonra ayrılık çok zor..Paylaştığın için teşekkürler .Sevgiler arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  10. duygu patlaması böyle birşey olsa gerek,

    YanıtlaSil
  11. ooofff çok güzel yazılmış. dağıldım.

    bugün cuma ve ben mutluydum yaaaaa

    YanıtlaSil
  12. bu nasıl bir şeydir aslim ya. Yazanin kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  13. ne diyebilirim ki canım...bazen sözler bitiyor...

    YanıtlaSil
  14. Aslım, tam da bugün senin için önemliyse, demek ki bugün önemi olan bir gün. Hmmm.. Vazgeçiş günü. Sormuyorum burdan elbette neden diye... Sadece şöyle diyeyim. Vazgeçişler benim için de hayatta en zorlandığım anlardır. Belki günler. Belki de bir hayat... Vazgeçişin hüzün süresi neyden vazgeçtiğine bağlı :)

    YanıtlaSil
  15. çok duygu yüklü bir yazıymış canım.çok beğendim.

    YanıtlaSil
  16. O kadar duru ve yalın anlatmış ki... İnsanın içine dokunuyor gerçekten. Sende daha da derinlere dokunmuş... Sanırım sevmek, yetişkin insan için kaybetmeyi, vazgeçmeyi baştan kabullenmek gibi. Hani doğunca ölüme doğru bir yola çıkıyorsun ya, sevince de bir gün vazgeçmek zorunda olduğunu biliyorsun aslında. Kalbine alıyorsun, sarıp sarmalıyorsun ama bir yandan da hep biliyorsun bir gün herşey değişebilir...

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Bücürükveben çok güzel söylemiş, bence de birine bu kadar bağlanmak hiç doğru değil :( Yokluğunda insanın sudan çıkmış balığa dönmesi daha kötü... Ne güzel yazmış arkadaşın Aslı'cım, çok güzel ifade etmiş hislerini. Belli ki hepsi tek tek içinden gelen kelimelermiş...

    YanıtlaSil
  18. vazgeçmek bazen kaybetmekten daha zordur.

    YanıtlaSil
  19. sabahın şu saatinde içimden bi şeyler kopartan koparken de alevlendiren bi yazı oldu. Etrafımda insan olmasa hüngür hüngür ağlicam:(
    Kim yazdıysa şahane olmuş, bu satırların belki biz bir araya getiremeyiz ama hepimizin hissetikleri burdan geçiyor işte...
    Nasıl dokunuyor nasıl içine işliyor belli değil :(

    YanıtlaSil
  20. vazgeçmek de zor, vazgeçmek "zorunda kalmak" da... güzel yazmış yazarımız, sen de iyi ki paylaşmışsın, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. "buraya yazmak sağanak yağmur altında sırılsıklam olmak" ben bu cümleyi ve hissiyatı çok sevdim.sanki birazda benim içsesim olmuş:)
    arkadaşın kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
  22. Yazan arkadaşı tebrik etmek lazım. Bir romanın sayfalarından çıkmış gibi olmuş...

    YanıtlaSil
  23. Hayatta asla beceremedigim bir şeydir vazgeçmek. İyimidir? hayır degildir. Bazen Vazgeçmelidir insan, gereklidir.

    Bilirsiniz bu tarz paylaşımlar yapmam pek. Ama okudugumda, tamda bu durumdayken, zamanı gelmişti dedim. Bu paylaşım aynı zamanda benimde Vazgeçme öyküm.

    Yazan arkadaşın linkini verdim. En altta Üst Sokak adıyla. Buradan kendisine çok tsk ediyorum izin verdigi için..

    Hepinize ayrı ayrı tsk ediyorum ayrıca :)

    YanıtlaSil
  24. Çok beğendim, hislerini kalemiyle okuyucuya geçirebilmiş. Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  25. Aslı; bi köşede kendi halimde, sessizce yazarken, inşaatta şarkı söylerken keşfedilen türkücü gibi hissettim bi an:)

    Okuyanların beğenmesinden mahcup ve mutlu oldum. Çok teşekkür ederim değer ve yer verdiğin için sayfanda.

    YanıtlaSil
  26. Çok güzelmiş gerçekten çok beğendim

    YanıtlaSil
  27. bir bitişi ne de güzel anlatmış yaşayan..çok etkilendim..
    paylaşım için çok teşekkürler..
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  28. evet harika bir yazıymış cidden.sağol paylaşımın için

    YanıtlaSil
  29. Arkadaşlar yazan arkadaşımızın yüregine saglık. Hislerimize tercüman oldu bir anlamda. Çok tsk ederim, yorumlarınıza..

    Sokak ben çok tsk ederim. Beni nasıl aglattıgınızı çok iyi biliyosunuz..

    YanıtlaSil
  30. bu nasıl bir anlatım,bu nasıl bir vazgeçiş? bu ne içten bir acı,hissetitmekten korkmadan yaşanan..çok etkilendim.çok...

    YanıtlaSil
  31. Bu duyguları hissetmek, zenginliktir. Tüm bunları yaşayıp da hiç olmamışçasına düşünen ve hissetmeyen o kadar çok insan var ki.

    YanıtlaSil
  32. harıka sözler aslıcım....

    ıyı haftasonları tatlım.

    YanıtlaSil
  33. Aslıcım, öyle güzel yazılmış ki yazan kişinin duygularını aynen hissettim, paylaşımın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  34. ...
    diyecek bir sey kalmadi...

    YanıtlaSil
  35. Arkadaşlarım üzerine ne söyleyebilirimki? çok tsk ediyorum yorumlarınıza..

    YanıtlaSil
  36. Çok güzel yazmış.
    Fena etkiledi beni Aslı'm

    YanıtlaSil
  37. Aslıcım,Çokk etkileyici,yazıyı yazanın da paylaştığın için senin de yüreğinize sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  38. Gecem aynen canım aynen..

    Seval tskler, çok etkileyici dimi? yüregine saglık yazanın..

    YanıtlaSil
  39. Sen bana geldin nihayet bende sana uguruyabildim ayy seni izlemeye almayi unutmusum galiba tekrardan aldim aslinda aldim diye hatirliyodumda:)

    YanıtlaSil
  40. iyi güzel de kızlar böyle acı çekmesin :(

    sevgiler
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  41. "Bir giz'in değil, bir iz'in ardından kalanları savuruyorum" O cümlede bir hayat var belki de. Yazan ne guzel yazmış, sen de İyiki paylaşmışsin Aslicim.

    YanıtlaSil
  42. kim yazdıysa yüreğine sağlık ne güzel anlatmış içindekileri.paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  43. yaşanmışlık var bu yazıda o kadar içten ki besbelli ,yaşanmış ve bitmiş.
    en güzelide hoş kal'dı..
    mutlu hafta sonları canım...

    YanıtlaSil
  44. girip çıkıp okudum bu yazıyı.
    o blogda da okudum.
    yorum yapılacak gibi değil işte.
    :)

    YanıtlaSil
  45. CANIM BEN GELDİM NASILSIN.
    ÇOK GÜZEL YAZI OLMUŞ CANIM.
    MUHABBETLE KAL.
    :)

    YanıtlaSil
  46. Arkadaşlarım çok ama çok tsk ediyorum yorumlarınıza. Hayatın ta kendisi, bu sözler..

    Fd evet çözdüm :)

    YanıtlaSil
  47. Çok içten yazılmış..
    Çok fazla vurucu o yüzden..
    Ama umarım her vazgeçiş bu kadar zor olmaz kimse için..
    Çünkü malesef her vazgeçiş çok yaralar insanı..

    YanıtlaSil
  48. Ne kadar güzel anlatmış, ne kadar güzel yazmış. Herkes kendinden birşey bulmuştur.

    YanıtlaSil
  49. Yaziyi okudugumda bir erkegin kaleminden ciktigini düsünmüstüm, gercekten öyleymis.

    YanıtlaSil
  50. Asli'cim ne güzel bir blog tanittin bizlere, cok tesekkürler.

    YanıtlaSil
  51. yazan erkek yada bayan,hiç önemli değil aslında okunduğunda herkes de bi şekilde etki bırakması etkileyici..senin paylaşımınla okumak ayrı bi keyifti canım..

    YanıtlaSil
  52. Arkadaşlarım çok tsk ederim. Kadın-erkek ne farkederki, duygular aynı olduktan sonra, huzurum dogru söylemiş :)

    Deep tmm :)

    YanıtlaSil
  53. Fark ettiginden degil zaten.

    YanıtlaSil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...