Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Şubat 2012 Çarşamba

Her Şeyden Biraz

Karışık bir post olucak bu kez. Ne varsa neler yapıyorsam. Önce Sevgili Deep mimlemişti, sonra Nilay ve Firari Ruhum  ve Düş Kızım .. En Sevilenler Mimi adıyla,  her şeyi ama her şeyi seviyorum, hayatın bana verdiği tüm güzellikleri, blogumdan da anlaşılır zaten. Bilgisayarda en fazla blog okurum ve oyun oynarım :) bir dolu film var sevdiğim hiç ayıramam. Almak istediğim şu anlık bir şey yok. Söylemiştim mim yapmak yoruyor beni, bu kadar :) tskler arkadaşlar :)

Bir motif etkinliğine katıldım, dün iplerimi aldım ve başladım. Her ay 20 tane motif yapıcam, sonuçta güzel bir yatak örtüsü çıkıcak meydana :) kolay bir model..


Bu arada dün Mamma Mia adlı bir film izledik. Tüm müzikler Abba'ya aitti, oyuncuları ve konusuyla çok hoş bir film.


Ve Gogol ve okumaya başladığım kitapları, gece geç yatıyorum ona rağmen mutlaka bir 30 sayfa falan okuyorum. Bir Delinin Hatıra Defteri'ni okuyorum şu an. Klasik bir eser, defalarca tiyatro oyunu olarakta sergilendi. Küçük bir memurun, yaptığı sıkıcı ve tekdüze iş yüzünden, giderek delirmesini anlatan bir kitap.


Ardından yine Gogol'a ait Ölü Canlar adlı kitabı sıraya aldım.


Şu anda motiflerim önümde bir yandan onları yaparken, bir yandan yemek bloglarında dolaşıp çorba tarifi alıcam ve birazdan yapıcam :)

Bu arada yapacağım işler için, bir sürü bir şeyler aldım. Yavaş yavaş onlarıda yapıcam, cam, porselen boyamak istiyorum, dekupaj yapmak istiyorum. İsteklerim hiç bitmez :)


Haftayı yarıladık bile ama bu keyifli günler geçirmemiz için engel değil. Yine Aşk, sağlık, ve oyalanacağımız işlerle dolu günler diliyorum..

Bu arada tam bilgisayarı kapatırken çok sevdiğim Moonlightcat'in çekilişini gördüm, hiç çekiliş paylaşmamıştım blogumda ama bir bakın derim...

68 yorum:

  1. Kolay gelsin:)yatak örtüsü için, modeli gördüm kolay bir model demişsin bir de bana sor:)))Nasıl yapıyorsunuz valla hayranım ama hiç elimden gelmiyor, ne de o kadar sabırlıyım, bitince mutlaka resmini koy:)ABBA gençliğimde en sevdiğim gruptu daha doğrusu TEK sevdiğim gruptu çünkü ben başka müzik grubu dinlemezdim, varsa-yoksa ABBA..ayrıldıklarında resmen yıkılmıştım:((

    YanıtlaSil
  2. aaa o motifin şal olmuş hali bende vaar! çogüzel!^^ :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel cıvıl cıvıl bir post olmuş Aslı' cım. Gri ve beyaz uyumuna bayılırım, başka renk olacak mı yoksa iki renkli mi olacak yatak örtüsü?
    Gogol uzun zamandır okumadım ben de ama bu ara okuma konusunda iyi değilim, kafam dağınık okuduğumu anlamayıp geri dönüyorum sürekli.
    Kolay gelsin, kurdelalar süpermiş bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin canım.çok güzel bir örtü olacak galiba..örmek insanda birikmiş kötü enerjiyi alıyor gerçekten.renkte çok hoş...filmi merak ettim . Gogolu öğrencilik yıllarımda çok okutuyorlardı okulda.seviyorum ama ağır azcık .Ölü canlar yine de güzel aç gözlü Pluşkini hala unutmadım yani...

    Haftayı yarıladık gerçekten.sana kolay gelsin canım...

    YanıtlaSil
  5. Mamma Mia 'yı ben de keyifle izlemiştim , eğlenceli bir film . Yatak örtüsünün bitmiş halini merakla bekliyorum canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ah ne güzel bir etkinliğe katılmışsın neden sonuç güzel olacak belli:)
    neden acaba isteklerimiz hiç bitmez ki:) ah neler istiyorum bilsen:)

    YanıtlaSil
  7. mama miaaa harika bir filmmm, geçen sene izlemiştim abba hayranlığımı biraz daha artırmıştı, o adada yaşamak istiyorum bende, merlyn streep'in oynadığı karakter favorim kesinlikle. gogol bir delinin hatıra defteri bende de var birkaç kez okumak için elime aldım ama bir türlü okumak içimden gelmedi sen oku tavsiye edersen ona göre okurum bende.

    YanıtlaSil
  8. canım sen ne kadar marıfetlı bı kızsın :) bıtınce resımlerını beklıyorum:)

    bır delının hatıra defterı sanırım benım basıma gelenlere benzıyormus kesın okurum ben o kıtabı notumu alıorum :) pekı delırmemek ıcın bısıler yapıo mu?

    sevgıler canım :)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar dolu dolu günlerin:)

    YanıtlaSil
  10. Aslı'cığım, extra zaman üretmek için bir formülün var mı? Varsa bana da söyleyebilir misin? Bu aralar zaman uçup gidiyor sanki, hiç dolu dolu geçiremiyorum vaktimi, imrendim sana :))) hep böyle değerli vakitler geçirmen dileğimle, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. canım motiflere ve renklerine bayıldım inan ki ah bi örgüye bide ahşaba ısınamadım ben :) Allah ım o kurdelalar ne öyle gözlerim döndü bayıldım harikalar ,,delgeçde almışsın hayırlı olsun canım neler yapacaksın bekliyorum ..Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. aslım ben geldim
    mmm çok hoş yatak örtüsü olacak kolay gelsin canım
    :))
    kitaplarda harika listeye kondu
    muhabbetle kal
    :))

    YanıtlaSil
  13. Aslım motif gerckten çok hoş ellerine sağlık, bitincede görmek isterim =) Ölü Canları okudum çok güzel bir roman iyi seçm yani kolay gelsn sana canım bnm =)

    YanıtlaSil
  14. Aslı vaktini ne güzel şeylerle değerlendiriyorsun hiç boş durmuyorsun heralde ne güzel:)

    YanıtlaSil
  15. Ben de yaşamın bana sunduğu küçük sürprizleri çok seviyorum:) Ve hayvanları, doğayı, hobilerimi ve sevdiklerimi seviyorum:))) Sevmenin sonu yok:)
    Motifler çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.
    Bir kaç aydır bir türlü okunmayı bekleyen kitaplarıma konsantre olamadım.
    Hobi malzemelerin insanı şevklendiriyor:) Kolay gelsin diyeyim.
    Ayrıca gönlünden geçip çekilişi paylaştığın ve bana ayrıcalık tanıdığın için daha bir mutlu oldum. Hep yanımdasın ve içtenlikle destekçimsin. Çok teşekkür ederim canım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  16. Müjde inan bende her şeyi biraz biraz biliyorum :) illa bir şeyleri denicem. Eminim deneseydin çok güzel yapardın :) Abba benim hala şarkılarını dinledigim bir grup. Film baştan sona onların müzikleriyle dolu. Çok iyilerdi gerçekten..

    Kuulumsu kadın ne güzel :) evet şalda olabilir. Seninkini görmem lazım :)

    Rengim birleştirirken siyahla birleştiricem. Bu renklerini seviyorum biliyosun :) lütfen sen kendine dikkat et, olurmu? hiç bişey yapma..Çok tsk ederim :)

    Smilenam inan terapi bence, çok iyi geliyor örmek, haklısın. Bu renkleri çok sever, çok kullanırım. Gogol'un Ölü Canlar'ını okumadım daha ama okuyanlar çok sevmişler :)

    Zeynebim çok iyi film bencede. Bakalım bittiğinde hediye edicem birine, umarım o beğenir çok tskler :)

    Aylin yanılmıyosam 12 arkadaş falan katıldık blog dünyasından. Güzel olucak bencede :) Ah bitmez, inan bitmez :)

    Yektam sevindim izlemene, seninle çok ortak yönümüz var zaten :) yok mutlaka oku, inan seviceksin. Şimdiden söylüyorum :)

    Biricitim biri bana marifetli deyince seviniyorum :) güldürdün beni ya, malesef canım sonunda deliriyor, bişey yapamıyor :)

    Uğur Böceği boş olmasını istiyorum bazen :)

    Mayam ah yok keşke olsa :) bu konuda bende çok dertliyim, zamansızlık beni acaip geriyor :) ayrıca vaktini iyi değerlendiriyosun bence. Seni okumak çok keyifli. Çok tskler canım ya :)

    Huzurumm inan bana sen iste, bu sevmiyorum dediğin işleri öyle güzel yaparsınki. Ya sen etamin işliyosun, harika işler yapıyorsun, bayılıyorum inan :) bu kurdela ları seçebildim ancak, ikimizde seviyoruz zaten :) benden de sıcacık sevgiler..

    Bir kase lezzet hoşgeldin :) bitince güzel olucak sanırım, çok tsk ederim :)

    İlaydam saol canım benim, kitabı okumana çok sevindim, bende bi okuyayımda :)

    Derya boş geçmiyor genelde, bişeylerle ugraşmak hoşuma gidiyor çok tskler :)

    Okuyanımm bende senin, benim gibi her şeyi sevmeni seviyorum :) en kolay örnek buydu hem bende sevdim bu modeli. Rica ederim çok severek paylaştım, hayırlısı olsun hediyelerin öyle güzelki..

    YanıtlaSil
  17. :) dolu dolu geçen günler. Istediğini yapıyorsun. Mutlu etmeyi biliyorsun kendini. Bu çok güzel bir özellik. Hep böyle ol.

    YanıtlaSil
  18. yatak örtüsü motifi çok hoş bitmiş halini merakla bekliyorum bakıyorum yapacaklarının listesi kabarık kolaylıklar diliyorum güzel işler çıkacağı kesin

    YanıtlaSil
  19. gogol kitaplarını yakıyomuş sobaya atıyomuş kriz geçirince. zor kurtarıyolarmış.

    mamma mia. mutluluk filmi. pek güzel.
    :)

    YanıtlaSil
  20. Aslımmm, ben şimdi senin gibi olmayı çookkk istedimmm :)) İnsanın kendine ve sevdiği işlere vakit ayırabilmesi kadar güzel bir şey yok herhalde :) Biz eşimle son günlerde bir film izleyebilmek için 40 takla atıyoruz ama ancak gece vakit oluyor, onda da uyuyup kalıyoruzzz :)) Senin yazını okuyunca tatil isteğim depreşti. Tatiiillll :)) Bu gece Hürrem'i izleyeceğim ama. Bu da bir şey. Öpüyorum canımmm...

    YanıtlaSil
  21. motifler çok güzel görünüyor, izlemek isteyip unuttuğum filmi de hatırlatmışsın:) ben de izleyim bu akşam... malzemelerine vuruldum:) cam kalemi mi onlar?:)

    YanıtlaSil
  22. bende yazın motiflerden yatak örtüsü yapacaktım ama başlayamadım,her ay bir kota koymak iyi bir motivasyon olurmuş bak.kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  23. Motif,Kitap,Çekiliş,film ne ararsan var burada güzel zengin içerikli bir post..aynı zamanda sade dinlendiren..:))

    YanıtlaSil
  24. canımmm o resımdekı rulolarla ne yapıcan merak tayım :) yapınca ılk ısın onu fotograflaayıp bıze gostermek olsun.

    YanıtlaSil
  25. Mamma Mıa izlemiştim müzikler harikaydı...
    Gogol da çok güzeldir...
    Hobi malzemelerin ve örgü işin çok güzel , eminim çok hoş işler çıkacak ortaya, görmek için sabırsızlanıyorum:)
    Sevgiyle, huzurla kal Aslıcım...

    YanıtlaSil
  26. işlerinde kolaylıklar diliyorum canım...

    YanıtlaSil
  27. Mamma Mia çok neşeli ve güzel bir filmdi gerçekten.Hele müzikleri :)
    Bu kadar çok şeyi bir arada nasıl yapabiliyorsun ben bazen uyumaya vakit bulamıyorum sevgiler :))

    YanıtlaSil
  28. Fatih beni mutlu etmek kolaydır zaten, kendimi mutlu etmem daha da kolay :)

    Cananım bitişi biraz uzun olabilir :) ama bittiğinde yayınlarım burdan, çok şey var yapacak o kadar çok ki..

    Deep böyle kitaplar yazan birinin, psikolojisini tahmin etmek zor degil :) güzel film bence de..

    Ahumm istediklerimi yapabilmek çok güzel, çünkü beni engelleyen bir şey yok :) hem istediklerim ve yaptıklarımda çok zorlayıcı degil :) ama sen yogunsun canım benim, dilegine katılıyorum ve isteyen herkese Tatill diyorum :)

    Ecerim bir bitirsem :) evet cam kalemi aldım, bazı şeyler var onların üzerinde denemek istiyorum.

    Mehtap bu sistem iyi oldu. Arkadaşlarla öyle anlaştık ayda 20 motif, kendimizi zorlamadan yapabilicez. Bence tamda soguklar varken, başla istersen, kışın daha iyi oluyor..

    Rosemary gerçekten öyle oldu, her şeyden biraz :)

    Dolunayım tmm :) yapınca hepsini yayınlıcam :)

    Natalim güzel film gerçekten, keçe falanda aldım bir şeyler çıkacak ortaya zamanla, en azından öyle umuyorum :) benden de sevgiler..

    Hamidem çok tsk ederim..

    YanıtlaSil
  29. Kaybolmuş Bir Deniz Yıldızı, bu isme bayıldım önce onu söylim :) ve hoşgeldiniz. Çok kolay aslında, bütün bunları yapmayı İstiyorum. Sadece istiyorum ve oluyor :)

    YanıtlaSil
  30. bir delinin hatıra defterini yarın ilk iş alıp okumaya başlıyorum :) hmm mamma miayı da izlemek gerek :)
    Aslıcım ne güzel şeyler hatırlatıyorsun,ne güzel şeyler tanıtıyorsun bize ya.çok seviyorum seni :))

    YanıtlaSil
  31. Ben tığ işlerini hiç beceremiyorum yatak örtüsü dedin gözümde büyüdü:D Kolay gelsin şimdiden.

    Aldığın malzemeleri daha detaylı fotoğrafla ama ben hepsini tek tek incelemek istiyorum Aslııı:)

    YanıtlaSil
  32. Poliganumm :) lütfen oku, filmide izlersen sevinirim, seviceksin biliyorum. Sende bana en sevdiğim filmleri yeniden hatırlatıyorsun, yeniden izliyorum, bilmedigim filmleri ögreniyorum :) çok şekersin çok :)

    İnanırsak, ya biliyorumki, denersen çok güzellerini yaparsın :) çok tskler. İnan tek tek fotolarsam daha çekmeyi unuttugum bir sürü malzeme var onlarıda koymam lazım :) şimdi baktımda pek belli olmuyo cidden haklısın :)

    YanıtlaSil
  33. inşaAllah yapmak istediklerini zevkle yaparsın canım...sonuçları şimdiden merak ettim ;) ölü canlar bende de var okumayı düşünüyordum zaten,sen de verdin coşkuyu :))

    YanıtlaSil
  34. merhaba iadeyi ziyarete geldim bloğunuz çok cici pek bi beğendim tekrar görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
  35. ay senin kalemlerini kurdelalarını sevsinler =)
    valla yine on parmağında on marifet oldugunu görüyorum aslım. Sen bööle olunca bi sevindirik oluyorum bana ne oluyosa :D
    canım benim seni iyi görmek çok güzel, valla şu dantel mi motif mi ne ise renkleri çok güzel olmuş çok severim griyi ben :)
    valla kırk şeye vakit ayırabiliyosun ya masallah.
    yaa kitaplarını görünce benim de haftasonu kitap aldığım ama daha elime sürmediğim geldi aklıma öyle de yarım akıllıyım =)
    ah aslım :))
    kolay gelsin, öperim seni.

    YanıtlaSil
  36. yatak örtüsünü merak ettim onun renk renk battaniyesini yapıyolarya bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  37. Nilay en üstte, okudunmu? benim mimim ancak bu kadar oluyor :)

    Sihirlim zaman içinde aksilikler çıkmazsa yapıcam :) tmm o zaman ikimizde okuyup bitirelim o kitabı, bende merak ediyorum :)

    Agrippina hoşgeldiniz, görüşelim bencede :)

    Minik kurbaam seviyorum öyle şeyleri biliyosun :) sende böyle güzel, içten yazınca ben çok mutlu oluyorum canım benim :) kitap olayına gelince, ne zaman isterse canın o zaman oku bişey olmaz :)

    Balböcükleri benimki gri-beyaz ve siyah olucak. Çok renkli degil yani :) onlarda çok hoş oluyor gerçekten..

    YanıtlaSil
  38. canım motifler harika görünüyor,bitimcede görmek isterim.
    buarada sevgili deep benide mimlemişti bak aklıma geldi ,bende onu cevaplamam lazım yaa,sevgiler

    YanıtlaSil
  39. bende heveslenip başlamıştım o motiflere 3 4 tane anca yaptım duruyor :) inş. sen bitirirsin ve şu bantlardan bende istiyorum ama :)

    YanıtlaSil
  40. yatak örtüsünün rengi çok hoş...
    bitince harika olacağa benzer...
    mamma mia...severek izlemiştim:)

    YanıtlaSil
  41. Teşekkür ederim denizyıldızının benim için önemi büyük hoşbulduk:) Ne güzel inşallah her isteğin gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
  42. Otuzundansonram, gözümde canladırınca iyi olucak gibi geliyor banada :) ah o mimler :)

    Senem bende bırakırdım aslında ama etkinlik dolayısıyla, azmettim bitiricem :)

    Cep aynası o renkler favorimdir, tsk ederim :)

    Deniz yıldızı, ne güzel benim içinde anlamı büyüktür :) anısı vardır. Dilerim seninde ve herkesin istekleri gerçekleşir..

    YanıtlaSil
  43. huzur dolu bir post :)

    veee mamma mia ne güzel filmdir!

    mia'dan aklına geldim mi :) hihi

    YanıtlaSil
  44. ben de o motiflerden yatak örtüsü yapmak istemiştim soft renklerle birlikte ama cesaret edemedim becerebilir miyim acaba diye merakla bekliyorum bitirince paylaşın lütfen :)

    YanıtlaSil
  45. ASLIM BEN GELDİM.
    İKİNCİ ZİYARETİM OLDU
    CANIM GÜZEL DİLEKLERİNE TEŞEKKÜRLER
    :)
    ÖĞRETMENLER NE İSTERSEN YAP AMA
    YAPRAK SARMASINI İSTEDİLER.
    HEMDE EV USULÜ İSTİYORUZ DEDİLER.
    DİĞERLERİNİ BEN SEÇTİM.
    MUHABBETLE KAL.

    YanıtlaSil
  46. eğlenceli bir yazı olmuş tüm yazıları böyle biraz oradan biraz buradanmı yapsak :) okuması çok zevkli, motifinde güzel,sevgiler...

    YanıtlaSil
  47. o motif benim öğrenebildiğim tek motif sanırım, örtü halinde ne güzel olur, sabrını takdir ediyorum.
    Bir Delinin Hatıra defterini izlemiştim 2 kez tiyatroda, kitabı da okumak istedim. Benim de dekupaj projelerim var ama bir türlü malzemeleri toparlamayadım:(
    Seninkini de merakla bekliyorum.
    Ellerin dert görmesin, maşallah sana:)

    YanıtlaSil
  48. Aslı'cım, çok teşekkür ederim güzel yıldönümü yorumun için, umarım hep öyle olur :)

    Mamma Mia ne kadar iç açıcı bir film değil mi? Ben kendimi kötü hissettiğim zmanlarda seyrediyorum onu, çok iyi geliyor. Abba ya bayılırım zaten.
    Öpüyorum canım

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  49. ben bakmayalı ne yaptın acaba dedim, yine dolu dolu geçirmişsin günlerini:)

    el işi, yemek denemeleri ve tabiki kitap. güzel zevklerin var :) el işi zor ama :) ben hiç yapamıyorum :)

    YanıtlaSil
  50. Miam inan daha filmin konusunu okurken, izlemeden aklıma geldin :)

    Sessizce eminim yaparsınız eminim. Asla yapamam, beceremem dedigim şeyleri bile yapabiliyorum artık. Bittiginde mutlaka paylaşıcam :)

    Bir kase lezzet iyiki geldiniz, hoşgeldiniz. Rica ederim :) yaprak sarması çok güzeldi zaten, eminim hepsi çok begenmiştir, tekrar ellerinize saglık..

    Siyah Kuğu hiç bir şeye baglı degilki blogum, aslında ondan bundan biraz. Hayatın kendisi gibi, tskler :)

    Kitana hoşgeldiniz :) açık söylemem lazım, bende bu motifi ilk kez yapıyorum :) aslında sabır gerektirmiyor öyle kolayki. Ne güzel izlemişsiniz, kitabıda çok iyi. Ah benim projelerim bitmezki, inşallah sabrımız, malzemelerimiz tam olurda hepsini yaparız.

    Deniz rica ederim, tekrar mutluluklar diliyorum. Ben ilk kez izledim ve dedigin gibi, çok iyi geldi tekrar izlenebilecek bir film. Benden de sevgiler..

    Çalıkuşum yapıyorum bir şeyler :) Çünkü her şeye yer var hayatımda, her şeyi seviyor ve denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  51. kırtasiyelere bayıldım !
    Ölü canları da merak ettim, okuduktan sonra yorumlarsan süper olur ;)

    YanıtlaSil
  52. Sevgili Aslı, ne çok şey yapıyorsun. Özendim sana :) Aldığın malzemeler çok güzel, siyah beyaz puanlı kurdele çok hoş ve farklı. Gogol hiç okumadım ama aklıma soktun şimdi. Bu arada belirteyim; ördüğün o gri beyaz motife dokunmak istedim, öyle güzel çekmişsin ki fotoğrafını. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  53. Ontheroad kırtasiye malzemelerine bayılıyoruz dimi :) bittiginde elbette paylaşırım :)

    Ehlikeyf aynı anda bir sürü şeye el atarım, kötü bir huy. Gogol okumanı isterim, agır bir dili olsada sarar insanı. İnan son günlerde motiflere yogunlaştım devamlı örüyorum :) tsk ederim güzel yorumuna..

    YanıtlaSil
  54. Güzel bir yazı olmuş :) Mim'lendin canım :)

    YanıtlaSil
  55. Aslı'm, maşallah canım ya 10 parmağında 10 marifet :) yine el işi sahalarına geri dönüyorsun anlaşılan ve ben merakla yapacaklarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  56. Aaiiyyyy, ne şirin bir yatak örtüsü olur o, renkleri süper uydurmuşsun Aslı!mmmm :)
    Bitmesini merakla bekleyeceğim.

    Bir delinin hatıra defteri kitabını keyifle okudum ama izleyemedim hiç.

    O isteklerin hiç bitmesin ki zateeen, sen yap bizi de burada mest et :)
    Sevda gibi bende merakla bekliyorum bu malzemelerin işlenmiş hallerini :)

    YanıtlaSil
  57. Merhaba, çok güzel şeyler yapıyorsun eline sağlık. Güzel dileklerin için sağol.İsteklerin hiç bitmesin, sevgiler.

    YanıtlaSil
  58. Ben senin karışık postlarını sevdim CiCim, ordan burdan şurdan biraz alıp daldan dala atlıyosun ama herşeyden biraz tettırıyorsun.. İsteklerin hiiç bitmesin, karışık potların devam etsin.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  59. hmmm bunlar çok hoş etkinlikler ve kitaplar :)listeme aldım :)
    iyi haftalar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  60. Yatak örtüsünün motifler ve renk çok şık ,bitmiş halini de paylaş olur mu?Kitap okumana hayranım kızımda tam bir kitap kurdu senin gibi:))Evde birikti okumak istediklerim senden gördükçe de liste yapıyorum alıp okumak için bu ara hiç fırsat bulamıyorum bir uyuşukluktur gidiyor...Yapacağın hobilerini sabırsızlıkla bekliyorum..Dekupaj görüyorum bloklarda merak ediyorum yapabilirmiyim diye:)Sevgiler,her şey gönlüne göre olsun..

    YanıtlaSil
  61. Senden benden tskler ama :) tamda söylediğiniz mimdi bu yazının başları..

    Sevdam tamda öyle oldu inan :) başka bişey yapamıyorum şu an :)

    Zeynebim, canım biraz uzun sürücek bitmesi ama biticek ve mutlaka paylaşıcam. Malesef bende izlemedim ama kitap dedigin gibi keyifliydi, bitirdim onu hiç degilse :)

    Nergis çok tsk ederim, hepimiz içindir güzel dileklerim..

    Tatlı cadı, hayat böyle işte, biraz ordan, biraz burdan karışık bişeyler :) sevgiler..

    Iroshun güncesi, kitaplar güzel :) sevgiler..

    Birincim yoktun bir süredir. Mutlaka paylaşıcam bir bitireyimde. Bak çok sevindim, ne kadar güzel böyle okuması :) bende bıraktım bu hafta hiç okumadım kitap :) işte o dekupajı bende yapmak istiyorum, deneyip görücez. Sevgiler benden de..

    YanıtlaSil
  62. İstanbula ilk geldiğim sene mamma mia müzikalini canlı olarak izleme şansını elde ettim tek kelimeyle şahaneydi :)

    YanıtlaSil
  63. Gülsen çok şanslısın inan, ne kadar güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  64. Mamma mia yı çok severim. Müzikali geldiğinde canlı izleme şansım da olmuştu , şahaneydi.

    YanıtlaSil
  65. anladım yatak ortusu :) sırf gri -beyaz bile muhteşem olabilir.
    Gogolu hıc okumadım. ama cok merak ettım

    YanıtlaSil
  66. Damla o zaman sende çok şanslısın. Çok isterdim sahnede izlemeyi..

    Zeynep benimki, gri-beyaz olucak. Diğer renkleri arkadaşlara yapıyorum :) Gogol, eğer Rus edebiyatını seviyosan, çok şeyler katabilecek bir yazar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...