Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Aralık 2012 Pazartesi

Biten İşler

Nerdeyse hafta da bir yazı yayınlıyorum,  yoğunluk hiç bitmiyor ki. Neyse güzel şeyler oluyor artık, Allaha şükür.
Yeni Yıl yaklaşırken bende bir şeyler yaptım kendime göre :)  kuru dalllar topladım, boyadım ve onu süsledim. Evde olan minik kumaşlarla bir sürü kalp ve kese yapıp dallara astım, ışıklandırdım.
Dallar biraz daha fazla olabilirdi ama bu kadar bulabildim. Büyük  cam bir vazonun içine beyaz taşlar doldurup dalları koydum.

kuru dal süsleme

Fena olmadı gibi, süslemeleri biraz fazlalaştırabilirim aslında.

kuru dal süsleme


Işıkları yaktığımda böyle görünüyor :)

yılbaşı ağacı süsleme


Bu arada koltuk için bir yastık ördüm ama farkındaysınız hep basit örgüler yapıyorum. Hani böyle örnekli falan yapamıyorum :) Ayrıca minik motifler yaptım tığ ile ve yastığın üzerine diktim.

tığ işi motifler


Battaniyenin renklerinde yaptığım için uyumlu oldu gibi :)

örgü yastık

Bu işlerle uğraşırken ve daha fazlası, kitaplarım okunacak duruyor hala :( neyse bittiğinde mutlaka paylaşıcam.
Bugün hava çok soğuk, İstanbul tam bir kış mevsimini yaşıyor. Ama bilirsiniz soğuk havaları severim ve önemli olanın insanın kalbinin sıcaklığı olduğuna inanırım. O yüzden hepimizin kış mevsimi sıcak geçicektir.
Sağlıklı ve çok mutlu bir hafta diliyorum hepimize...

130 yorum:

  1. tasarımcılık yönün bayağı etkin bence, ağacı çok sevdim çok iyi fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yektam seviyorum böyle bir şeyleri hem tasarlayıp hem yapmayı :)

      Sil
  2. aaa kalpli süslere bayıldım...
    hem rengi hemde kendileri çok güzel olmuşlar...
    yastık kılıfında battaniyenle uyumlu olmuş canım...

    ellerine sağlık...
    marifetlere devam desene :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem aslında bunları yapıcak hiç zamanın yok ama araya sıkıştırıyorum. Cidden bu işlerle uğraşmak çok iyi geliyor bana.
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. zamanın olmadığı halde yapabildiğin için seni tebrik ederim canım...
      ne hatunlar var tembel tembel oturur dururlar :)))

      Sil
  3. asli`m yine harikalar yaratmisin canim benim ellerine saglik :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prensesim ah canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. süsler de yastıklar da şahane olmuş canım ellerine sağlık bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alonem sen öyle güzel motifler yapıyorsun ki. Çok teşekkür ederim canım benim.

      Sil
  5. Benim de kuru bir dalim vardi, onu susleyecektim hatta ypt keceden susler ama dallari orantili dagilmadigindan begenmedim, dallari parlak suslerle sardim yine olmadi. Seninkisi gayet hos duruyor. Battaniye ve yastiga bayildim, buyuk sabir, ben hemen basladigim sey bitsin istiyorum. Gecen uil motifli battaniyeye basladim 10-15 motofle yarim. Ellerine saglik canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morkalemlik boyadınmı? boya olduğunda dal iyi olmasa bile daha iyi görünüyor sanki. Yaptığın keçe süslere bayıldım bu arada :)
      Bende aynen öyleyim, uzun işleri sevmiyorum ama bazen başlayınca bitirmek gerekiyor )
      Motiflerini görmeyi çok isterdim, yavaş yavaş yaparsın, daha doğrusu canım isterse yaparsın. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Aslı'm yastık battaniye ile ne kadar uyumlu olmuş, bayıldım inan, eline sağlık, çok şirin ikisi de...güle güle kullan canım, ışıklı süslerin de gayet güzel...alışveriş merkezlerinde senin minik bir dükkanın olsa inan bayağı ünlü olursun...bence düşün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem ipi kalmıştı öyle değerlendireyim dedim :) Beğenmene çok sevindim, o kadar becerikli arkadaşlarımız varki ben ancak evim için bişeyler yapabiliyorum :) veya hediye veriyorum. Keşke yapabilsem :)

      Sil
  7. Yastıkda,kalplerde çok güzel olmuş kırmızı olması ayrı güzel ellerine sağlık Aslı'cığım.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap yeni yıl diye kırmızı yaptım bazılarını. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  8. Ağaç çok şık çok cici olmuş Aslı'cım..Yastık ise battaniye ile tam bir uyum içinde..Ellerine emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşler beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. bravo sana aslı'cım,ne kadar hamaratsın sen öyle.yastık ta çok şık olmuş,motif yaptığın için düz örgü en güzeli zaten.güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hemen yapayım bitsin dedim. Çok teşekkür ederim, dediğin gibi düz renkte ördüğüm için motifler renkli oldu :)

      Sil
  10. gördüğüm en güzel,en sıcak yılbaşı süslerinden biri,aynen yastık gibi,yalın ve sevimli,sıcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgün Hayat ifadenize bayıldım. Çok teşekkür ederim ve hoşgeldiniz.

      Sil
  11. Yastık ve battaniye çok uyumlu olmuş dallardaki kalpler de çok hoş fikir...çok marifetlisiniz belli...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevban hoşgeldiniz. Çok marifetli değilim :) sanırım sadece bir şeylerle uğraşmayı seviyorum :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  12. O yastık ne güzel olmuş!
    Aslı'm mini yılbaşı ağacın olmuş ve çok orijinal olmuş :)
    Benzemiyor kimselerinkine:)
    İlham alıyorum valla senden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecemm kendi yaptığım bişey olsun dedim :) ah canım çok şekersin sen :)

      Sil
  13. Aksesuar çok sevmeyen biri olmama rağmen kuş üzümüne benzettim ne güzel ve doğal olmuş..

    YanıtlaSil
  14. yılbaşı ağacını çookk beğendimm çok değişik olmuş ellerine emeğine sağlıkk yastıkla battaniye de çok uyumlu duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşnak Kızı beğenmene bende çok sevindim :) teşekkür ederim.

      Sil
  15. valla Aslıcım hamaratlık böyle bir şey diyorsun yani:) ellerine sağlık ağacında çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap valla hani öyle hamarat falan değilim inan :) sadece kendi yaptığım şeyleri kullanmayı seviyorum. Beğendiysen çok sevinirim :)

      Sil
  16. bayıldım , ellerine sağlık, çok şirin ikisi de...güle güle kullan canım, ışıklı süslerin de gayet güzel..

    YanıtlaSil
  17. Kokinaaa :))))
    Ehh Aslı'm yani, insan böyle güzel şeylerşe uğraşıyorken nasıl vakit ayırsın ki televizyon seyretmeye, değil mi? ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Kızımm :) çok izlemiyorum gerçekten, bir kaç şey var izlediğim :)

      Sil
  18. küçük ağacı sevdim ben...
    benim de böyle dallardan ağacım:))
    yastık da güzel olmuş,
    ,eline sağlık aslıcığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepaynam senin ağacınıda görmeyi çok isterim, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  19. tatlım cok marıfetlısın hepsıne bayıldım ellerıne sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. cok cici olmus, ellerin saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma beğenmene sevindim, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  21. Dallardan ağaçın üzerindeki süsler çok şık görünüyor. yastığında sade ama yastığa uymuş canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak süsleri biraz daha çoğaltmam lazım sanırım, az görünüyor. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  22. sıradan ağaçlardan kat kat güzel olmuş bu şirin yılbaşı agacı :)
    http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D.S kendine özgü minik bir ağaç oldu :) çok teşekkür ederim. Hoşgeldiniz :)

      Sil
  23. Marifetli Aslım benim, işten çıkarken bakmıştım şimdi bir kez daha baktım. Çok şeker olmuşlar. Ellerine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Vuslatım senin beğenmen çok önemli benim için. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  24. ya aslıcım sen ne marifetlisin kıskandırıyorsun beni o nasıl güzel minyatür ağaçtır o nasıl tatlı bir yastıktııırrrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamidemm minik bir şeyler yapmaya çalışıyorum canım ya :) bende senin yazma yeteneğine bayılıyorum biliyorsun.

      Sil
  25. Merhaba, yarışmada iki öyküye birden oy kullanmışsınız. Ancak her bloggerın tek oy hakkı var. Nihai kararınız nedir? (E-mail adresinizi bulamadığımdan buraya yazıyorum kusura bakmayın :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven aslında 3 öyküye kullanıcaktım :)
      Bilmiyordum böyle bir kural olduğunu, size mail atarım. Rica ederim, ne demek.

      Sil
  26. Artık hayatında iyi şeyler oluyor Aslı ve bu çok güzel daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erdi yavaşlıyor her şey, duygularım ve yaşananlar sakin artık. Ah inşallah :)

      Sil
  27. Ağaç da yastık da çok çok hoş olmuş, tasarım zevkinize bayıldım, Bana da beklerim, Sevgiler :)
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
  28. Odevim olan sut siselerini boyamayi bile beceremeyince (megersem fircam yanlis fircaymis o ayri) nerdeyse sinirden aglayacaktim neden beceremiyorum diye. Bu tarz isleri hep sevmisimdir. Bu tarz isleri beceren hatunlara bayilmisimdir bile. Agacin her zamanki gibi harika aslicim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahanem yapamadığım ve yapmak istediğim, hatta sende olduğu gibi beni sinirden ağlatan şeylerde var :) ben ciddi anlamda yetenekli insanlara bayılıyorum ve onları izlemeyi seviyorum. Benimkiler çok kolay kalıyor o insanların yaptıklarının yanında canım ya :) keşke gerçek anlamda yetenekli olsaydım.

      Sil
  29. Asli cok gyuzel olmus bu suslemeler:)) beni agactan daha guzel seninki hem,de el emegi..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostbahçesi çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  30. Aslı'cığım, harika olmuş süslemelerin. Bayıldım, tembelliğimi atabilirsem ben de yapacağım inşallah :) Yastık ise çok hoşuma gitti, bu tarz örgüleri çok seviyorum. Harika duruyor. Ellerine sağlık olsun canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Hanımelim seninkini görmeyi çok isterim, eminim çok güzel olur.
      Benim örgüler kolay oluyor biraz :) çok teşekkür ederim. Benden de sevgiler.

      Sil
  31. Kitaplar bekleyedursun çok şirin şeyler çıkmış ortaya. Battaniye de yastık da harika. Önemli olan örnek değil ki ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengim kitapları çok ihmal ediyorum son zamanlarda ancak bir iki kitap okuyabildim. Hala elimde yarım bir kitabım var :)
      Beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim.

      Sil
  32. Ne güzel eve canlılık verir böyle dallar,ağaçlar süslemelerinde pek güzel olmuş.Yastıkta düz örgü daha şık olmuş motiflerle hareketlik vermişsin zaten.Ellerine emeklerine sağlık Aslı'cım. Hayatının düzene girmesine çok seviniyorum.Her şey gönlüne göre olsun..Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim akşamları yakıyorum dediğin gibi, pırıl pırıl oluyor ev :) çok teşekkür ederim.
      Bir düzene girdi gibi, her şey yerine oturuyor sanki canım. İnşallah her şey hepimizin gönlüne göre olsun. Sevgiler benden de kocaman.

      Sil
  33. Aslıcım ben de senin gibi ancak haftada bir post yayınlayabiliyorum oysa ki neler var:)
    Sağlık olsun, yapacak güzel şeylerimiz olsun hayatta...
    Minik battaniyen gibi yastığını da çok beğendim canım, güle güle kullan.
    Ben de bugün ağacımı süslemeyi düşünüyorum sonra da paylaşıcam haliyle;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natalim böyle oldu şimdilik, ancak haftada bir :)
      Amin hayat güzel ve yapacaklar hiç bitmez dimi :)
      Çok teşekkür ediyorum ve bekliyorum ağacını.

      Sil
  34. herşey çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim.

      Sil
  35. Bence de son derece şirin ve keyifli olmuş hepsi, ayrıca yastık üzerine uyguladığınız minik tığ işlerini çok sevdim. İllaki ağır desenler olmasına gerek yok bence; bazen sadelik de çok daha fazla güzellik oluyor, bu da öyle olmuş, çok hoş:).

    YanıtlaSil
  36. Gooogoook bende kesinlikle öyle düşünüyorum, her şeyde olduğu gibi yaptıklarımda da bir sadelik hep vardır. Beğeniniz mutlu etti beni çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  37. wooaaaw battaniye nihayte ermiişş tebrikler :)
    darısı benm çekyat altında birleştirilmeyi bekleyen motiflerimde :)
    O kalplerin nasıl yapıldığınıda gösterseydin keşke :(
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicileydi bitti valla teşekkür ederim :)
      Umarım senin motiflerde biter, kağıttan bir kalp kesip şablon olarak kullandım ve kesip diktim. Çok kolay aslında :)

      Sil
  38. sen yaparsinda guzel olmaz mi Aslicim ? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda çok şekersin, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  39. Merhaba Aslıcığım, biten işler kadar insana huzur veren az şey var değil mi?
    O güzelim koltuğa ve battaniyeye arkadaş olarak bir yastık gerekiyordu gerçekten.
    Ellerine sağlık.Basit demeyelim sade diyelim lütfen:)Yastık yerine pek yakışmış.
    Güle güle kullan.Sırtın yere gelmesin hiç!
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bestem senin gelmen ve yazdıklarını okumam çok iyi geliyor bana. Çok teşekkür ederim.
      Eee tamam sade olsun :)
      Amin canım amin...
      Sevgiler benden de.

      Sil
    2. Güzelciğim, onore oldum, şey... biraz da mahcup:)
      Sevgi karşılıklı olunca sanırım her şey daha güzel oluyor.
      Ben de sana en içten teşekkürlerimi ve sevgilerimi yolluyorum.

      Sil
    3. Bestem içimden ne geçiyorsa onu söyledim ben, bana ne hissettiriyorsan.
      Katılıyorum ortak duygular bunlar.
      Bende iyiki varsın diyorum...

      Sil
  40. eline emeğine sağlık...böyle tamamlayıp karşısına geçince insanın nasıl da hoşuna gidiyor değil mi..üretmek güzel şey...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli Oklava hoşgeldiniz. Aynen bittiğinde hem bir rahatlık oluyor hemde çok hoşuna gidiyor insanın. Sevgiler benden de.

      Sil
  41. olmuş olmuş sen yaparsın da kötü mü olur ;)

    bu arada aslı the newsroom yazısını yazarken aslıya diyimde izlesin demiştim inan ki
    o yuzden izle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan çok şekersin, çok teşekkür ederim :)
      Tamam izlicem, söz :)

      Sil
  42. Aslıcım o kalpli dallar öyle güzel olmuşki bayıldı adeta.Basit örgü en güzel örgüdür.harika bir iş çıkarmışsın emeğine ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Smilenam öyle sevindimki beğenmene, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  43. Ne güzel şeyler yapmışsın yine ellerine sağlık.
    ama o kıyısından görünen baddaniyeyi çok sevdim ki :)

    YanıtlaSil
  44. Bence her ikiside çok güzel olmuş
    Ellerine emeğine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay kendime göre yaptım bişeyler, beğenmene çok sevindim çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  45. Aslı'cığım çok güzeller, kışın mutluluk verici emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  46. Aslı ben sana ellerine sağlık demekten bıktım sen yapmaktan bıkmadım kuşum yaaa :):):) hiç mi boş durmazsın sen :) şaka bir yana kıskanıyorum bu sabrını bayıldım yine :)) kış gününde tek kalmış sıcacık kalp seninkisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicoomm galiba bıkmıcam, nolur sende bıkma :)
      Çok sağol canım benim.

      Sil
  47. Canım benim kalpler dallarla buluşunca çok hoş bir görüntü olmuş. Ellerine sağlık.
    Yastık ve battaniye ikilisi de çok yakışmışlar birbirlerine:)
    Kocaman sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım beğenmen beni öyle mutlu ediyor ki, çok teşekkür ederim canım benim.
      Bende sıcacık sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  48. hepsi de birbirinden tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
  49. vazo çok çok hoş olmuş çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prettyinpink hoşgeldiniz, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  50. ama ama çok güzel olmuş bunlar , harikasın , emeğine sağlık..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemim çok sevindim beğenmene, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  51. Yılbası ağaçlarına alternatif guzel birsey olmuş... İnsanın icini kıpır kıpır ediyo boyle ışıklı suslu seyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bobbidi hoşgeldiniz, birebir değil de alternatifi daha özgün oluyor sanırım. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  52. aslı harika olmuş bugün içimden geçti böyle şeylerle yeni yıla hazırlamak evimi:)
    bayıldım ve heveslendim:)
    ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin sen biliyorum ki çok güzel şeyler yaparsın, merakla bekliyorum. Hem banada ilham verir. Çok teşekkür ederim, inan çok sevindim beğenmene :)

      Sil
  53. Özellikle kirlentine ve de tabiki agacina bende bayildim,ellerine saglik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Terazi Kızı çok teşekkür ediyorum, hoşgeldiniz :)

      Sil
  54. Çok cici olmuşlar, evet bende bu aralar el işleri ve blogum nedeniyele az kitap okuyor ve kendime kızıyorum.
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ihlamurcum blog zaten çok zaman alan bir şey, birde bir sürü özel işler var. Haliyle her anımız kıymetli ve değerlendirmeye çalışıyoruz. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  55. Canım ellerine kollarına sağlık ne cici olmuş keseleriniz.
    Çiçeklerinde öyle :)

    Rabbim bundan sonra hep güzel şeylerle karşılaştırsın inşaALLAH.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursalkımımm beğenmen öyle güzel ki çok teşekkür ederim. :)

      Amin canım amin, inşallah hepimize olsun tüm iyi ve güzel şeyler...

      Sil
  56. o kalpler ve ışık nasıl güzel olmuş anlatamam. çok beğendim, ne güzel yapmışsın, çok sevdim :) yılbaşının tatlılığına uygun :)

    hihi benim düşünceme göre bir kitap okunur, yerine iki kitap alınır, yani okunacak kitap hiç bitmez :)okursun aslımm, o kocaman kütüphanene bakınca okuduğunu ve okuyacağını anlıyor insan :)



    YanıtlaSil
  57. bu arada bana yorum bırakmışsın, gördüm şimdi, iyiyim Aslımm, sadece biraz yorgunum, o yüzden giremiyorum sıklıkla. beni merak edip sorduğun için çok teşekkür ederim. senin için önemli olduğumu bilmek öyle güzel ve benim için öyle değerli ki..çok teşekkür ederim. ben iyiyim ama sen de iyi ol tamam mı? kar üşütmesin güzel yüreğini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşum yaptım bir şeyler, gördüklerim bari içimi ısıtsın diye :) Okunacak milyarlarca kitap var ve benim ömrüm buna asla yetmicek canım ya :)

      Merak ediyorum seni, iyi olduğunu bilmek istiyorum ve iyiyim dediğinde mutlu oluyorum. Ah canım benim kar ısıtır beni, üşütmez. Öyle severim ki, sanırım içimi üşütenler bazı olaylar.
      Lütfen sende çok, çok iyi ol tamam mı?

      Sil
  58. fena olmadı gibi mi uyumlu oldu gibi mi :(
    ay düşüp bayılcam şimdi bak ya süper ya çok güzeller ama ne diyosun sen böleee aaa :)bende sana çok sağlıklı ve çok mutlu bir haftasonu diliyorum tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta köşemm :) canım benim yüzümü güldürdün inan :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  59. Senin yaptıklarını görünce bir havalanıyorum ben, yapmaya falan kalkıyorum sonra yerime oturuyorum tabii :))
    Çok güzel olmuş buda, her şeyden önce fikirlerin güzel ki senin.
    Yani şunu şuraya koyarım, bunu böyle yaparım...diyerek ortaya harika bir sonuç çıkmış oluyor.
    Süslemelerinin arasına keçeyi de katsana, hatta keçeden minik ağaçlar yapsan süper durur.
    Kitaplarını paylaş, neler okuyorsun-okudun veya okuyacaksın.
    Merak ediyorum onları :)
    Birde şimdi bir mail yazıyorum, biliyorum sevmiyorsun ama çok kısa bir şey, bir istek. Onu cevapla olur mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zeynebim senin sadece gelmen bile beni öyle mutlu ediyor ki. Hiç bir şey yazmasan bile seviniyorum ben.
      Yapılacak çok şey var, var ama vakit yok inan. Hep aralara sıkıştırıyorum bunları. Yinede beğenmen beni çok mutlu ediyor.
      Elbette hemen bakıcam ve cevaplıcam canım benim...

      Sil
  60. Aslı'm hem yılbaşı süslemen hem de yastığın çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Ben de birşeyler yapayım diyorum ama yapamadan kalıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdam sende devamlı bir koşturmaca içindesin, vakit olduğunda biliyorum ki çok güzel şeyler yapıcaksın. Çok sağol canım benim...

      Sil
  61. Merhabalar Aslı Hanım, Ben nasıl olmuş da sizin bloğunuzu keşfedememişim..:)) Kendime kızdım ve hemen geldim. Ne kadar harika bir bloğunuz varmış artık hep buradayım çok da yakından izleyeceğim sizi. Siz de benim bloğumu ziyaret etmişsiniz çok çok teşekkür ederim..
    Çok çok selam ve sevgilerimle...:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miyav Kedicik hoşgeldiniz :) inanın keşfedilicek o kadar çok blog var ki. Lütfen hiç öyle düşünmeyin, gerçi bende zaman zaman öyle oluyorum bir sürü tanımak istediğim blog var. Okunmaya değer bulduğum her blogu okurum, sizin blogu beğendim ve severek okudum. Ben çok teşekkür ederim, ziyaretiniz için :) Sevgiler benden de...

      Sil
  62. Canım benim kitaplığın önüne de nasıl güzel yakışmış ağacın :) Dediğin gibi sıcacık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahumm gerçi yeni yıl gecesi yakamadık ama güzel oldu :)

      Sil
  63. Ağacın çok ama çok güzel olmuş Aslım. Bayıldım. Işıkların hiç sonmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslimm teşekkür ederim. Ne güzel bir dilek bu canım benim.

      Sil
  64. kuru dalların ve süslemelerin ne kadar şirin. zevkli insan:)) yastığını çok sevdim. önemli olan basit ama güzel şeyler yapabilmek, sen bunu başarmışsın. ellerine sağlık aslı'cım.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asortik öyle sevindim ki beğenmene, çok teşekkür ederim :)
      Sevgiler benden de.

      Sil
  65. hepsi şaane.
    :)
    o ağaçlar ve el işleri.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep iyiki varsınız, teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...