Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Aralık 2012 Cumartesi

Hafta Sonu Geldi


Bir Cumartesi gününe geldik bile, şu an pencereden baktığımda yine güneş var. Her şey güzel gidiyor, inşallah böyle devam eder. Artık korkuyorum hayatın getirdiklerinden.
Bu akış içinde bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte, koltuk şalını bitirmek en büyük isteğim son günlerde. Filmler, arkadaşlar hepimizinki gibi geçip gidiyor günler.
Koltuk şalım şu an bu durumda, daha doğrusu şal değil bu, hani koltukta oturup kitap okur film izlerken üzerimize alacağımız bişey. Mavi'nin tonlarında örüyorum.

koltuk şalı


Geçen akşam kızlar geldi ve Pizza partisi yaptık :) çok kalabalıktık ve hepimiz mutfak masasındaydık.

pizza partisi

Ve çok sevdiğim Leon, dün akşam Televizyon açıkken birden denk geldim. Kaç kez izledim bu filmi bilmiyorum Jean Reno, Natalie Portman bu filmle çok sevdiğim Gary Oldman filmdeki o kadar kan ve şiddetin içinde böylesine naif, duygu yüklü bir film yapabilmek inanılmaz.

sevgini gücü


Tatlı olmadan olmaz o akşam arkadaşın getirdiği bu pastadan iki dilim yedim, önce üzerindeki çileği aldım sonrası geldi :)

çilekli pasta


Koca bir hafta bitiyor yine, hep sağlıklı olduğumuz, kalbimizin Aşk'la attığı, yüzümüzün hep güldüğü, keyifle geçireceğimiz bir hafta sonu diliyorum.


104 yorum:

  1. Ne güzel mavinin tonları, masada ki fotoğrafta şen sesiniz duyuluyor gibi :)) Pasta için de afiyet olsun :)) hayır diyemeyeceklerim arasında :)))... filmde ki o sahneyi ne güzel yakalamışsın... Sevgi dolu dileğin de iyi geldi... kocaman teşekkür :)

    YanıtlaSil
  2. Dilek bir Cumartesi gününde evde olmak kadar güzel bir şey yok. Çok özlemişim :)
    Mavi zaten benim rengimdir çok severim, ah pastaya hayır diyemiyorum bende :) çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. bende öyle olmasını umuyorum...

    YanıtlaSil
  4. Mehtap inşallah hepimiz için öyle olsun.

    YanıtlaSil
  5. Aslı'm ne kadar güzel, ne kadar şık bir şal bu! Mavi tonlarının geçişine bayıldım, eline koluna sağlık canım, soğuklar başladı dizlerine örtersin sıcacık:)))güle güle kullan. Pastaya da bayıldım canım çekti valla:))ben güzel çikolatalı pasta yapıyorum yapsam mı ki:)))Leon filminin methini çok duydum Dila Hanım'la çakışıyordu sanırım. Cuma günleri Dila Hanım'ı kaçırmıyorum, senaryo harika,hiçbir olayı sakız gibi beş hafta uzatmıyorlar,olaylar çabuk çabuk gelişiyor o yüzden çok seviyorum...
    güzel dileklerine sağol, bil mukabele:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem Mavi'yi çok severim, kıyafetlerim hariç her yerde kullanırım. Beğendiğine çok sevindim :)güzel Pasta yapıyorsun? hemen yap lütfen :)
      Leon filmini lütfen izle lütfen.
      Dila Hanım'ın Türkan Şoray'lı filmini izlemiştim ama diziyi izlemiyorum.
      Sevgiler benden de kocaman :)

      Sil
  6. Leon ne güzel filmdir dimi Aslı...

    Ve o pasta! :)

    Mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erdi inan üzerine söylenecek lafım yok. O film söz konusu olduğunda susuyorum ben.
      Hemde çok mutlu hafta sonları :)

      Sil
  7. Aslıcım süper bir gün olmuş..Seni mutlu görmek sevindirdi beni.. :):) hep böyle gül canım benim.

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arseli-ce güzeldi çok güzeldi. Çok sağol canım benim :) Sevgiler benden de.

      Sil
  8. Mavinin tonlarında olması beni hiç şaşırtmadı desem:)) Pek de güzel oluyor canım, ellerine sağlık. Bitir de keyifle kullan inşallah.
    Pizza ziyafetinde o masada sizle olmak istedim bir an:) Ne de olsa kış aylarında kilo problemi o kadar takılmıyor kafaya:)))
    Jean Reno'yu ben de çok severim.
    Tatlı mı tatlı günler diliyorum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım :) biliyorsun Mavi'ye olan tutkumu. Başka hiç bir şey yapmadan tamamen onu bitirmeye odaklandım :)
      Ah ne çok isterdim senin de olmanı, inşallah bir gün...
      Bende çok daha fazlasını senin için diliyorum.

      Sil
  9. Leon, mavi ve çikolatalı pasta. Aynı postta olmaları ne güzel hepsi de en sevdiklerim çünkü:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esrates ne kadar güzel, ortak zevklerde buluşmak :)

      Sil
  10. Mavilerin tonlaması çok güzel aslıcım. çok güzel olacak.ellerine sağlık. Pastayı görmemiş olayım giden kilolarım adına :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak sizin ki kadar güzel asla olamaz, çok beğendim battaniyenizi. Çok teşekkür ederim. Ben şimdiden bir kaç kilo aldım malesef :(

      Sil
  11. Şal çok şık,sıcacık,renkleride bir o kadar güzel..Arkadaşlarla bir arada geçirilen zamalra hep çok güzel olur...Ellerine sağlık ve mutlu günler Aslı'cım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşler bittiğinde de inşallah iyi bir şey çıkar ortaya :) çok teşekkür ederim. arkadaşlar iyiki varlar :)

      Sil
  12. mavi güzel renk iç açıcı ,bitirinçe görelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardelen teşekkür ederim, bittiğinde paylaşıcam :)

      Sil
  13. Ne güzel şalının renkleri Aslım,biran önce bitmiş halini de görürüz inş.O pastaya bende aslaaa hayır diyemezdim,afiyet olsun ama kilo olmasınn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadım bitirmek için uğraşıyorum, hatta bugün sırf o yüzden dışarı bile çıkmadım :) ah ben aldım kiloları canım ya :(

      Sil
  14. Aslı'm, o şala bayıldım, renkleri harika. Mutfak masanızı da çok sevmiştim zaten, ne güzel kalabalık çok severim :) Pasta da harika görünüyor, olsa da yesem :)
    Leon ne güzel filmdir ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdamm çok sağol canım. Kalabalık masalar harika oluyor dimi :) Leon her seferinde içimi titretir inan.

      Sil
  15. Okyanus renginde olmuş battaniyen, ne güzel...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedom Mavi'nin her tonunu çok seviyorum. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  16. yaa inanmıyorum aslı yaa o filme bende bayılırım,,ilk kez 14 15 dim izlediğimde o çocukken ki ilk etki hala izlediğimde hissettiriyo kendini,,ağlarım ,hem natalie nin sahici rolüne hem jean ın karizmatik hallerine ,,hele ailesinin vurulduğunda ağlayarak jean a dogru yönelmesi ahh,,hala seyrederken derim ki sevdiğini söyle şu kıza :D:D gerçi söylüyo ama zar zor :D:D çok benzeşiyoruz seninle ,bugün bir kez daha anladım,,mavinin tonlarına bayıldıııımmm :)) seni seviyorum senin keyifli hallerini de seviyorum :) öptüm canım..

    YanıtlaSil
  17. Huzurumm :) aynı duygular işte. nlattığın o sahneyi ben her izlediğimde ağlarım ya. Nasıl bir filmdir bu, nasılda duygulara hitap ediyor dimi :)
    Benzeşiyoruz tabi, o yüzden bu kadar yakınız zaten. Bende bende, çok öpüyorum seni ve sıcaklığını, yakınlığını hissediyorum
    iyiki varsın canım benim.

    YanıtlaSil
  18. haftasonunda aynı güzellikte geçiyordur umarım...
    kitaplığının önündeki koltukta gözüm kaldı bilesin,
    bu şal da yakışır o koltuğa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepaynam evet sakin güzel bir gün :) ah her zaman beklerim o koltukta oturmaya ne demek, şalı o koltuk için yapıyorum :)

      Sil
  19. Aslıcım, arkadaşlar hayata ne kadar motive ediyor bizi di mi ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep kesinlikle! arkadaşlarla birlikte olmak bir çeşit terapi gibi.

      Sil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Leon, pizza keyfi ve koltuk şalı...
    Daha ne istenir ki Aslı'mm, değil mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Kızım haklısın aynen katılıyorum :)

      Sil
  22. Kalabalık,dostlarla olan sofralar ne güzel olur Aslı'cım. Afiyet olsun hepinize,keşke bende orada olabilseydim:)Leon'u bende defalarca izledim hep aynı duygusallıkla.Şalın rengi çok güzel huzur verici bulurum maviyi her zaman:)Huzurlu mutluluk dolu günler seninle olsun,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim sende kalabalık sofraları seviyorsun, gerçekten keyifli oluyor. Her zaman beklerim ne demek. Mavi delisiyim, gökyüzü mavi, deniz mavi bütün kötülükleri gizler mavi renk :)
      Çok teşekkür ederim canım benim, huzur mutluluk hepimizin olsun.

      Sil
  23. Aslıcım mavili şala bayıldım eminim örmesi de çok zevklidir:)
    Pizza çok severim ama sık yemem, malum;))
    Leon filmi mi? 10 kere seyretmişimdir belki yine seyrederim:)
    Pastadan da çaldım haberin olsun:)))afiyetler olsun canım, huzurlu bir Pazar dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natalim büyüdükçe ağırlaşıyor ama örmesi zevkli gerçekten.
      Anladım :) hatta bende kilo alıyorum ama Pizza severim dayanamıyorum :)
      Hep izlenecek filmlerden Leon dimi?
      Ne demek beraber yeriz bir gün kimbilir? :) bende keyifli bir pazar diliyorum...

      Sil
  24. Aslı Hanım elinize sağlık, şalınız çok güzel görünüyor. Hayatta korkularımız, endişelerimiz hep vardır. Ama biliriz ki, korkunun ecele faydası yoktur. Korkularımızla endişelerimizle birlikte yaşamımızı sürdürürüz.
    En güzel keyifli yemekler dostlarla, arkadaşlarla yenen yemek. Tatlınız da lezettl, gözüküyor.
    Size keyifle geçireceğiniz bir pazar diliyorum.Bu arada sizi izlemeye aldım. Bilginize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife hoşgeldiniz, çok teşekkür ederim. Son aylarda o kadar kötü şeyler yaşadım ki artık gelen her telefon ve kapı zilinden korkuyorum. Yinede yaşamak zorundayız başka çaremiz yok. Arkadaşlar sevdiklerimiz olmasa nasıl geçerdiki hayat.

      Sil
  25. Ah eski günlerim aklıma geldi.Bekarken ne çok yapardık bu tür partileri:)Hatırlattığın için sağol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumhuriyetim :) şimdide yapabilirsiniz bence eşinizle, ne güzel olur :)

      Sil
    2. Eşimle sık sık film partisi yapıyoruz zatn bu aralar..

      Sil
  26. Ne güzel seni mutlu bir ortamda görmek sevindirdi beni:)) özlediğim gibi mutlu,paylaşımlı post yazın:))hep mutlu ol :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosemarymm iyiyim inşallah hep böyle devam eder :) Nolur hepimiz hep mutlu olalım.

      Sil
  27. Merhaba Aslıcım özlemişim sayfanı.umarım herşey yolundadır.şal çok güzel Leon da öyle .sevgilerimle öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Smilenam hoşgeldin, gerçekten çok özlettin kendini. Bende öpüyorum çok...

      Sil
  28. leon tekrar tekrar keyifle izlenecek bir film ben de denk gelsem kesin tekrar izlerdim ;)
    şalın renkleri en sevdiğim renkler.. hiç boş kalma sen hiiiççç ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan inan ertesi gün internetten tekrar izledim, çok sevdiğim bir film :) Bi görsen daha elimde neler var, bir sürü kalp yapıcam :)

      Sil
  29. maviler çok güzel. benim de evimin her yeri mavinin tonlarıyla bezeli. arada mora da yaklaşıyor. arındırıcı renkler..."normal" bir hafta olsa yine razıyım ama inşallah senin betimlediğin kadar güzel olur diyelim yine de!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem içinde mavi olan evler güzeldir. Güzel olucak bu hafta bak görürsün, hepimiz için hemde :)

      Sil
  30. Aslım şalın çok güzel,bir itiraf daha özlemişim sizin yemek masalarınızı):)
    Her gününüz güzel geçsin canım, bir de söylemezsem olmaz, rüyamda sana geldim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğumm biliyormusun uzun zamandır kahvaltı yapamıyoruz hep birlikte, bende özledim galiba.
      Ah ciddimi? anlatmanı isterdim merak ettim. Hayır olsun diyeyim ben.

      Sil
    2. Halen etkisindeyim, uzun bir rüya birde vuslat vardı rüyada birde küçük hala Aynur onlar ne ara dahil oldu anlamadım ama en çok sen vardın, çok uzun bir rüyaydı sanki koca gece bu rüyayı gördüm.
      Durmadan aklıma gelen bölümse sizin eve gelen sanırım akrabanızmış engelli bir bayan beni o karşıladı onunla çok uzun konuştuk bana bir sürü şey anlattı çok gerçekçiydi ve sen başında örtü vardı dua olduğu için 47 yaşında olduğunu söyledin bana ve annen yuvarlak yüzlü küçük burunlu bir kadındı, ağlıyordu mevlüt vardı sizde, beni mevlüt için çağırmışsın, annen toprak rengi hırka örmüş kendine bana verdi off çok karışık anlattım değilmi, bir ara yeniden en baştan uzun uzun yazssam mı ne çok etkilendiğim uzun karışık bir rüya....

      Sil
    3. Ah Kuğum ya, nasıl bir rüya bu böyle. Hayır olsun canım ya. Annem aynen dediğin gibi ve yakın zamanda ( burda hiç bahsetmedim ) abimi kaybettim ben. Çok etkiledi beni rüyan, ablamı çağırdım bak oku dedim.
      Hayır olsun diyorum yeniden.

      Sil
    4. Başınız sağ olsun canım biliyormusun bunu okuduğumda dahada şok oldum abinin mevlüdü olduğunu söyledi annen ama yazamadım buraya sana gerçekten bu rüyayı tam yazmak istiyorum lütfen mail adresini yazarmısın bana yada aşağı adresi bırakayım mail at bana bir sebebi olduğuna inanıyorum yoksa neden hiç hayatınızı bilmeyen bir insan hayatınız hakkında bir sürü şey görsün.
      one.black.svvan@gmail.com

      Sil
  31. Maviyi ne kadar sevdiğimi ve dolayısıyla o şalı ne kadar beğendiğimi (beğeneceğimi) tahmin edersin Aslı'm.
    Hayatın hep güzel geçsin inşallah.
    Allah bozmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Gecem maviyi sevmene bayıldım :) ortak bir yön daha :) hepimizin ama hepimizin güzel geçsin canım benim.

      Sil
  32. heeey işte çok tatlı yazı ve fotolar.
    leon pasta pizza partisi en hoşu.
    :)
    minik dizüstü battaniyeleri var.
    onun gibi bişi bu şal ne hoş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep eski günlere döndüm sanırım :) evet diz üstü battaniye olucak doğru söylediniz, ben bir türlü adını koyamaıştım :)

      Sil
  33. battaniye çok hoş olacağa benziyor.kolaylıklar diliyorum devamı için.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay çok teşekkür ederim, baya büyüdü artık bitmek üzere. Sevgiler benden de :)

      Sil
  34. Guzel ve keyifli bir hafta sonu olmus, salin renklerine bayildim:) pizza partisi, pasta, film..keyfiniz olmus..Dostluklarinizin hic bitmemesi dilegi ile sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostbahçesi güzeldi bu hafta teşekkür ederim :) mavi renk her şeye yakışıyor dimi? :) sevgiler benden de.

      Sil
  35. Şalın kendisi ve renkleri çok hoş :)
    ellerine sağlık.

    Gelecek günlerden korkma aksine her gün 'ALLAH bana yeter' de ve o gün güzel şeyler umut et.
    Bak her gün yeni mucizeler gerçekleşecek..


    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursalkımım teşekkür ederim :)

      İnanıyorum söylediklerine, Allaha inancım sonsuz ve ne istiyorsam ondan istiyorum.
      Sevgiler benden de.

      Sil
  36. şalın renkleri çok hoş bence

    YanıtlaSil
  37. mavinin tonları çok hoş, sıcacık, örgünüz de harika, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melike çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim.

      Sil
  38. Aslıcım ne ladar muntazam örmüşsün valla bir ilmek bile göze batmıyor, maşallah:) off pasta müthiş görünüyor, afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren örgüyü çok bilmiyorum ama şimdilik iyi gidiyor :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  39. afiyettler olsun şekerim :) bizde geleydik o pizza partisine pasta şahane'''!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senem teşekkürler :) keşke canım keşke.

      Sil
  40. Aslınca benimde örmem gerekiyor böyle birşey,ev halkı benim üşümem yüzünden sıcaklıktan fenalık geçirecekler..
    Renklerine bayıldım canım,kolay gelsin.
    pizza yemeyeli epey oldu,veremedim birkaç kilo fazlayı,versem ilk kutlamayı pizzayla yapıcam..:)))))
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat Kafem çok keyifli örmek ben hiç sıkılmıyorum hatta iyi geliyor. Aynen bende öyleyim, çok üşüyorum ve evdekiler sıcaktan bunalıyor :)
      Biraz zorluyor ama kilolar bir şekilde veriliyor, arada kaçamak yapmak lazım :) Benden de sevgiler.

      Sil
  41. aslı'cım sana maşallah diyorum,o şalı örmek sabır ister o'da artık bende yok malesef:)ama eskiden olsa yapardım sanırım yaşlanıyorum.
    her şey süper de ben en çok pastaya bayıldım ki ben pek pasta sevmem,o nasıl bir güzelliktir yahu :)
    mutlu haftalar canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne eli gibim teşekkür ederim, nedense bu sefer hiç sıkılmadım. Aslında bu kadar büyük şeyleri örmek sıkardı beni :) hiç ilgisi yok, bir başlasan yaparsın bence.
      Ya o pasta çok güzeldi cidden, mutlu sağlıklı bir hafta diliyorum bende canım benim.

      Sil
  42. oooo marifetli hatunsun :))
    şalın rengine bayıldım :))
    ellerine sağlık canım........

    ohh pizza partisi eminim çok güzel olmuştur...
    afiyet olsun...

    canım çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem teşekkür ederim, Pizza gecesi çok keyifli geçti :)
      Bende öpüyorum :)

      Sil
  43. Aslı'm mutfak masasında benim yerimi ayırmışsın ama ben daha bugün gördüm:(( canım güzel ruhlum, bende sana iyi haftalar diliyorum..Çok öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım hiç farketmez orada ve kalbimde yerin her daim saklı.
      Çok çok mutlu haftalar diliyorum bende ve öpüyorum çok.

      Sil
  44. herşey süper ama keşke pastayı komasaydın bloğa:) süper görünüyor ekrana dalasım geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Bu Harika bende sen gibiyim, pasta-tatlı gördüğümde atlayasım geliyor :)

      Sil
  45. Aslıcım merhabaaaa ben geldin çok uzun zaman oldu uğramayalı şalın
    mavinin tonları harika ellerine emeğine sağlık iyi günlerde kullan pizza partisi pasta çok güzel evet yüzümüzün hep güldüğü keyifli günler geçirmek dileğiyle Allaha emanet ol kendine iyi bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cananım hoşgeldin, uzun zamandır yoktun. Şalın renkleri çok sevdiğim Mavi, beğenmene sevindim.
      Güzel dileklerin hepimiz için olsun. Lütfen sende kendine iyi bak.

      Sil
  46. beklenen güzel anlar ve hasret biter artık aslı bomba gibi buralarda olur :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta Köşem hep buralardayım, valla bıkabilirsiniz benden :)

      Sil
  47. Aslım Aslım madem müsadem bitti geldim ben de :) O pasta var ya :) benim de favorim. Acaba diyorum bir gün kendimi hiç engellemesem bir oturuşta bir pastayı bitirebilir miyim ? O gün sadece pasta yerim başka birşey yemem dengelemiş olurum :)) Olur olur. Yapayım bunu ben :) Şalın nefis oluyor. Ben de hayatımda ilk kez kazak ördüm kızıma. Şimdi evde giyiyor sıcacık. Çok mutlu oluyorum. Öptüm seni güzelimmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahumm müsaden çoktan bitti, iznini kaldırdım artık aramızda ol lütfen :)
      Çok güldürdün beni :)) benimde denemek istediğim bir şey bu :) tamam ya sen yap yada ben denicem bir gün. Biribirimize sonucu bildirelim :)
      Ellerine sağlık kızın mutlulukla giysin canım benim.
      Bende kocaman öpüyorum seni ve kızını :)

      Sil
  48. yaaa o mutfak masası çok güzel helede böyle şen şakrak bayıldım :)
    dünün bugünü yarının hep daha güzel koşan adımların olsun canım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicoomm mutfak masasını şenlendirdik o gece :)
      Ah canım seninde-hepimizin öyle olsun.

      Sil
  49. şalın renkleri ne güzelmiş aslımm. ne güzel yapmışsın :)

    kızlarla pizza partisi :) çok eğlenmişsinizdir eminim :)

    o nasıl güzel çikolatalı bir pasta öyle :) afiyet olsun aslımm :)

    hayatın getirdiklerinden korkan aslımm, hayat sana hep güzel şeyler getirsin inşallah..


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşum hafta sonu işte böyle geçip gitti. Battaniye bitti sonunda :) Korkuyorum inan korkuyorum canım benim.

      Sil
  50. kızlar şifa olsun harikaydı. üstüne tatlı el işleri aslı coşmuş.
    iyi akşamlar aslım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kase lezzetimm çok teşekkür ederim, güzel geceydi :)

      Sil
  51. Aslı'cığım, ne güzel geçmiş hafta sonu. Arkadaşlarla beraber vakit geçirmek ne güzel. Sefanız bol olsun. Şalına bayıldım, renkler süper, bitir de seyredelim biz de güzel güzel :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Hanımelim arkadaşlar olmasa çok zor geçerdi günler, iyiki varlar-varsınız. Bitirdim artık battaniyeyi :) sevgiler benden de.

      Sil
  52. Leon benimde defalarca izleyebileceğim filmlerden,
    Pasta nefis şalda biterse alıp üzerine keyif yapmak kadar güzel ne var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep hoşgeldiniz :)
      Leon asla unutulmayacak ve her daim izlenecek filmlerden dimi?
      Battaniye bitti, ilk keyfimizi yaptık, çok teşekkür ederim.

      Sil
  53. Koltuk şalının bitmiş haline yetiştim ne güzel. Kızlarla yapılan en güzel parti yemek yeme partisidir bence (: Ne güzel valla...
    LEON!!! Hayatımın filmi! Bir onu bir de Selvi Boylum Al Yazmalım'ı sıkılmadan defalarca izleyebilirim. Hatta D&R'da Leon'un defterini alıp tarif defteri yaptım kendime.
    Hayatın getirdiklerinden korkma Aslım. Emin ol götürdükleri daha can yakıcı.. Teyzem hep derki "Acıya borcumuzu ödedik ama mutluluktan alacağımız var"
    Güzel şeyler getirecek bizlere inanıyorum ben..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...