Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Aralık 2012 Perşembe

Hobbit

Biliyorum bu filmden bahsetmekte biraz geç kaldım. İnsan uzun zaman beklerde sonra geç giderse filmi izlemeye, böyle oluyor malesef.

Yüzüklerin Efendisi serisini ilk okuduğumda ilk kez bir kitap için, Allahım nolur bitmesin ve tüm bu yaşananlar gerçek olsun demiştim. Tam bir fanatiğiyim bu serinin, hem bütün kitapları vardır, hem filmleri, hemde film müziklerini almışımdır :)

Neyse geçen akşam Hobbit filmine gittik, Bilbo Baggins'in gençliğine ve kitabın asıl çıkış noktasına ulaşılan film bu. Kitabını okudum, haliyle böyle bir sonu beklemiyorum, meğerse buda seri olucakmış. Yine beklicez yani. Yinede seneler sonra o büyülü dünyaya yeniden gitmek harikaydı.

hobbit filmi

Sinemadan çıkıp eve gelince hemen bütün kitapları çıkardım ve hepsine bir göz attım yeniden. Yüzüklerin Efendisi'ni özleyenler bu filme mutlaka gitmeli bence.

hobbit kitabı

Bu arada işler bitiyor dedim ama hiç bitmez ki :) bir yastık daha ördüm bu sefer beyaz yaptım.

tığ işi motifli yastıklar

Yengem geldi geçen akşam ikimiz birlikte kurabiye yaptık bir sürü, yalan söylemim o yaptı ben şekil verdim :)

kurabiyeler


Kavanozlara doldurup seyretmek bile çok hoşuma gidiyor.

kurabiyeler

Günler koşturmaca içinde geçiyor, güzel böyle durup düşünmeye fırsat kalmıyor. Birde bugün kar yağdı İstanbul'uma eve yeni geldim ve dondum resmen, dondum :)
Sıcacık, sağlıklı, güzel sürprizlerin olduğu günler diliyorum hepimize...




80 yorum:

  1. aslım ben hala gidemedim bir türlü fırsatım olmuyor ama senin ve deepin bloğunda bu filmin tanıtımını bekliyordum, aynen yüzüklerin efendisinin hastasıyım kaç kez izledim seriyi, favori ırkım tabiki elfler :D off ya bende orta dünya'ya biran önce geri dönmek istiyorumm, bu konuda saatlerce konuşabilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraraya gelip bu filmleri mutlaka konuşmalıyız Yektam. Çevremde bu seriyi izleyen ve seven çok kişi var, haliyle uzun konuşmalar yapabiliyoruz :) insan bu dünyanın içinden hiç çıkmamak istiyor biliyorsun. Film bitince bir rüyadan uyanır gibi oluyorsun.

      Sil
    2. benim çevremde ise kimse yok, ben anlatıyorum yüzüme bakıyorlar :)) ah umarım birgün öyle bir imkanımız olur eminim saatlerce çok keyifli sohbet ederiz.

      Sil
    3. İnsan okuduklarını paylaşmak istiyor bunu çok iyi biliyorum canım ya. İnşallah olucak bir gün, bak görürsün :)

      Sil
  2. bir film sever olarak bende izlemeliyim...
    merak ettim...

    ooh kurabiyeler yapılmış, kavanozlara koyulmuş...
    daha ne olsun...
    canım seninde yengeninde ellerine sağlık...
    çok güzel görünüyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem kesinlikle iyi bir film.

      Şimdi devamlı elim o kavanozlarda bitiyor bile, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. yastık yine şahane olmuş aslım ellerine sağlık ikisi bir arada mükemmel olmuş.kurabiyeler de şahane görünüyor ben de kavanozlarda doldurup seyretmesine bayılıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alonem örgü örmek çok daha kolay bence. O yüzden hemen örebiliyorum :) dimi? izlemek bile keyifli oluyor :)

      Sil
  4. Sırf görselliğine bayıldığımdan öyle kkavanozlar alıp içini doldurmak istiyorum ama çok yiycem diye tırsıp hep vazgeçiyorum :)


    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelincika hoşgeldiniz. Kesinlikle çok keyifli, inanın bende çok fazla yiyorum :)

      Sil
  5. Yüzüklerin Efendisi'nin ilk filmini izlemiştim sadece. Sonra bir türlü devamı gelmedi. Hobbit'i okumuştum ama:)
    Kurabiyeler misss gibi olmuştur eminim.
    Yastığa arkadaş gelmiş, pek de güzel olmuş.
    Burada da ara ara yağmur yağıyor ama sanırım artık kar görmem mümkün değil:) Artık İstanbul'a gelince.
    Sevgiyle kal, daima...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım benim aklımı başımdan almıştı, ilk okuduğum kitaptan itibaren fanatiği oldum :)
      Çok teşekkür ederim canım benim, kurabiyeleri yengem sayesinde yaptık :) İstanbul inanılmaz soğuk ve kar yağışlı :)

      Sil
  6. Aslı'cım ellerine sağlık,yastık çok şeker olmuş.Kurabiyeleri kavanozlara koyup seyretmeyi ve tabi kide yemeyi de bende çok seviyorum:)Kış geldi kavanozlar dolup taşacak belli ki:)Her şey gönlünce olsun,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim yalnız kalsın istemedim hemen bir tane daha ördüm, çok teşekkür ederim :) ya ben çok seviyorum kavanozlarda kurabiyeler, çikolatalar inşallah hep dolu olur, pek beceremesemde :) Amin her şey hepimizin gönlüne göre olsun. Sevgiler benden de...

      Sil
  7. yastıkları çok beğendim gerçektennn... kurabiyeyi görünce de aklıma lorlu kurabiye geldi ben de yapayım barim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor atölye hoşgeldiniz :) teşekkür ederim. Ah nefis olucaktır eminim, şimdiden kolaylıklar diliyorum :)

      Sil
  8. Bazen buralarda film yorumları görünce biraz çekimser yaklaşıyorum. Tüm filmi anlatıp, sonunu bile dahil edenler oluyor. :)
    En kısa zamanda ben de izlemek istiyorum.
    Bu arada yastıklar gerçekten harika görünüyor. Benim bile bunca zaman sonra elime şişleri alıp birşeyler öresim geldi baktıkça. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık ben film ve kitapların üzerinden geçerim sadece. Okumamış ve izlememiş olanlar mutlaka vardır çünkü. Seni iyi anlıyorum :)
      İzlemeni isterim çok sevdiğim bir seridir bu benim.
      Terapi olur, hani örgü örmek terapidir ya :) Çok teşekkür ederim..

      Sil
  9. Aslım bende gittim cuma günü ama simdi devamını beklemek uzdu beni 1 sene bekleyecegiz :(Su orgu yastiklarina bayiliyorum ,hic orgu yetenegim yok ,bu konuda hayranim sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadım bende çok üzüldüm, hani bir son bekliyorum ama yok, beklicez yine :)
      Sen harika işler yapıyorsun canım ya, istersen bunuda çok kolaylıkla yapabilirsin.

      Sil
  10. Aslım canım benim güzelim şahanesin içtensin kurabiyelerin şirin yastıkların ve kitaplarınla sen benim için çok özelsin.. Sevgilerimle kuzucum. Hep çok mutlu yaşa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım öyle mutlu oldum ki sözlerine inan okurken ve yazarken yüzüm gülüyor. Lütfen hep sende yanımda ol, iyiki varsın...

      Sil
  11. bu filme gitmeyi bende çok istiyorum bakalım kısmet olacak mı ? kurabiyeler ve yastık çok güzel olmuş ikinizin de eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne eli gibim Yağız seviyorsa bu tür filmleri izleyin bence. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. asli`m kurabiyelerinden bende istiyorum :)) aciktim galiba :)))
    yastigin super olmus hatta yastiklarin ve battaniyen diyim :))

    hobbit`e bende daha gidemedim ama yuzuklerin efendisini ozledigimi farkettim sanirim tekrar okuyacam elimdekiler bitince.

    neyse optum seni kactim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prensesim ne demek, hemen gönderirim valla :) çok sağol canım benim.

      İnsan cidden özlüyor ben sayfalara yeniden bir göz attım. Öpüyorum seni çok :)

      Sil
  13. Deliler gibi izlemek istiyorum ya ben bu filmi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumhuriyetim izleyin bence de biliyorum çok seviceksiniz :)

      Sil
  14. hobbit'i izlemeyeceğim çünkü önce kitabı okumak istiyorum,silmarillon 'u okumuştum ve devamını okumak için sabırsızlanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemim bende önce kitabını okumuştum, öyle olunca film hakkında daha iyi karar verebiliyor insan :)

      Sil
  15. Fransa'da izlemek istemiyorum Hobbit'i ama Türkiye'ye dönüşüme daha var ne yapsam bilemedim..
    Benim aklımda kalan kurabiyeler oldu :) Eline sağlık yengenin sana da afiyet olsun :)
    Buarada takıbe aldık blogunu..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e-nsisters hoşgeldiniz. Buraya geldiğinizde izlersiniz o zaman :) Kurabiye yapmayı bilmeyince böyle oluyor, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  16. Aslı, ben de şu örgü işinden hiç anlamıyorum :) Ne kadar güzel yapmışsın yine hayran kaldım. Çiçekleri harika. Sadece imrenerek seyrediyorum.

    Kurabiyelere gelince, ilki fındıklı sanırım, ikincisi de tarçınlı mı yoksa ? En sevdiğim tarçınlısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leyla olsun :) ben o kadar nefis tarifler yapabilseydim, örgü örmek hiç önemli olmazdı.
      Kesinlikle :) fındıklı ve tarçınlı, bence de :)

      Sil
  17. hobbiti okumadım Aslım ama merak ediyorum. okuduğum bir romanda roman karakterinin en sevdiği kitaptı Hobbit, ordan anımsıyorum. sen çok beğendiğine göre güzel olmalı :)

    sizin evde örgü, dikiş işleri senden soruluyor sanırım Aslım :) ne çok şey örüyorsun :)

    öyle küçük kavanozlarda ne güzel görünüyor kurabiyeler dimi :) afiyet olsun Aslım :)

    istanbula kar yağdı, soğuğu buraya geldi :) buz gibiydi bugün hava, arada güneş açsa bile dondum.

    Aslım, güzel günler hep seninle olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşum hani bir kitap okuruz o bizi başka kitaplara götürür, böyle bir şey okumak. Çok çok severek okuduğum kitaplardı, hayal dünyamı şekillendirdi bile diyebilirim. Beni çok başka alemlere götürmüştür bu kitaplar.
      Bak işte çok doğru :) evde böyle işler hep bana geliyor, ablam kardeşim hiç anlamaz :)
      Çok sağol canım benim.
      Nolur güzel günler hepimiz için olsun, çünkü etrafımızda ve dünyadaki bütün insanlar mutlu olsa hiç bir sorun kalmazdı bana göre.

      Sil
  18. filme gidin diyosun yani... haftasonu böyle kar yağarken yapılacak en güzel şey sinema zaten... kurabiyeler de öyle leziz görünüyorlar ki elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamidem kesin diyorum :) soğuk günlerde sinemalar kurtarıyor insanı. Çok teşekkür ederim...

      Sil
  19. kurabiyeler nefis görünüyor. Kurabiye koyduğunuz cam kapaklı kavanozlar da süper fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Bu Harika çok teşekkürler, cam sağlıklı o yüzden seviyorum.

      Sil
  20. Bu seriyi hiç izlemedim, şimdi bundan başlasam mı :)
    Herkes pek övüyor ben de direncimi kırayım artık.
    Kurabiyeler nefis, çeşit çeşit, dedğin gibi kavanozları izlemek bile güzel:)Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitanam lütfen başla okunası ve nasıl anlatsam çok iyi kitaplar diyeyim :)
      Çok teşekkür ederim, bittiler artık yeniden doldurmak lazım :)

      Sil
  21. Aslıcım , hamarat Aslıcım seni okumak güzel :):)hep mutlu ollll:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arseli-cem çok teşekkür ederim ama asıl okunması gereken sensin. Özlemişim yazılarını. Ah inşallah canım :)

      Sil
  22. Aslıcım dolu dolu dönmen ne kadar güzel.
    Ellerine sağlık canımcım:)
    Sayfama bıraktığın güzel ve özel yorumuna çok teşekkürler
    nice senelere hep beraber:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzetim çok teşekkür ederimm :)
      İçimden geldiği için öyle, çünkü sen güzel şeyler hissettiriyorsun. İnşallah hep birlikte olalım :)

      Sil
  23. Hobbit güzel öneri;) kurabiyelerde bir harika görünüyor, kavanozlarda biraz daha gevrek olurlar, ellerinize sağlık, yengenizin ve sizin:) yastıklar bitmemiş evet iyi ki de bitmiyor, güzelliklere bir yenisi daha ekleniyor böylece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gooogoook iyi film :) elim her an kavanozda olunca kötü :) çok zarifsiniz beğenmenize sevindim, çok teşekkür ederim.

      Sil
  24. Yaa keşke izleyecek vaktim olsa, heyecanını çok yakından hissedebildim Aslı :)
    Kurabiyeler de ne güzeeeel, birden onların yanımda olmasını istedim :))
    Onlar benim elimde olsaydı kavanoza girmeleri nasip olmazdı hiç birine :)
    Yastığın da çok güzel olmuş, üstündeki motiflerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebim çevremdekilerde öyle diyor biliyormusun? sende beni tanıyor ve hissedebiliyorsun.
      Sen gelde kavanoza koymadan bitiririz onları biz :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  25. İzlemedim bu filmi ama izlemeliyim mutlaka..
    Şu ara ne kadar romantik komedi varsa izliyorum hemde bazılarını tekrar takrar..
    Çocuklar okulda ben battaniye altında..:))
    Kurabiyeler nefis görünüyorlar canım..
    Kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat Kafem aslında hayatın bu zorlu anlarında en iyisi komedi, iyi yapıyorsun. Çok teşekkür ederim, bende öpüyorum...

      Sil
  26. aslıcığım,
    beyaz yastık da hoş olmuş,
    bir de
    kurabiye kokusu buraya kadar geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepaynam teşekkür ederim, kurabiye kokusu ne güzeldir dimi :)

      Sil
  27. stok'hazır
    bi ben birde neskayfe eksik :)
    misafir severmisin .? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicileydi başımın üzerinde yerin var, ne demek. Her şey hazır :)

      Sil
  28. Kitaplarını okumadım ama bugün gittim filmine Aslı'm. Beğendim valla. Güzelmiş :)
    Yüzüklerin efendisini de hiç izlemedim. Bu ilkti yani :)
    Aslı'm sizin evde böyle bir şey pişince çok pişiyor sanki.
    Nasıl bitiyor onlar?
    Konu komşuyla mı yoksa ev mi kalabalık?
    Bizde hiç bitmez böyle şeyler. Bir tek ben yerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecemm güzeldi dimi? bilmiyorum ben çok sevdiğim için, sanki herkeste sevmeliymiş gibi geliyor :)
      Çok kalabalığız canım ya veya şöyle söylim mutlaka birileri gelir. Hazır olunca çok kolay oluyor. Ben çok yerim, birde ablam :)

      Sil
  29. ohhh mis gibi kurabiyeler ! ustelik kavonozlarda goruntude harika ! tamammm imrendirdin aslicim bende yapiyorum bugun soz ! beyaz yastik lacivertin yanina çok yakismis,iyi etmissin ;) ellerine saglik !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda yap canım ya, ben çok severim evde böyle şeyler olmasını :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  30. Kitabı okumadım ama kırlentin süper olmuş.Kurabiyeler ise nefis görünüyor.Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur Hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  31. Sen böyle kitaptı filmdi diyorsun ya, ben öyle utanıyor ve üzülüyorumki Aslım. Son dönemlerde ne başladığım kitabı bitirebiliyorum ne de izlemek istediğim filmleri izleyebiliyorum yoğunluktan.. Eve gelir gelmez yemek yiyip yatıyorum desem yeridir. Yastıklar battaniyenin yanına çok yakışacak. Kurabiyeler de onlara eşlik etti mi değmeyiz keyfine..
    Karlı Ankara'dan karlı İstanbul'a sevgiler olsun Aslım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslimm seni çok iyi anlıyorum ama sinema için 2-3 saatimi mutlaka ayırıyorum. Kitap okumayı biraz boşlamış olsam da en azından film izlemeye çalışıyorum. Biliyorum çok yoğunsun, yorgunsun dinlen bence. Çok teşekkür ederim canım benim, soğuk İstanbul Aslı'sından sıcacık sevgiler sana...

      Sil
  32. Aslı'm merhaba canım, nihayet gelebildim anca gelebildim daha doğrusu:))yoksa görmüştüm yazını, ya sen benim yeğenimle (erkek olan ama kız olan sevmiyor)aynısınız o da deli oluyor Yüzüklerin Efendisine! Tüm serisini aldı o da senin gibi, filmlerini de izledi, ayrıca bilgisayarına da indirmiştir tahminim:))geçen gün o da gitmiş hobbit'e sevdin mi kerata dedim, çok sevmiş:)))ben Yıldız Savaşları'nı daha beğeniyorum, bir de geçen gün televizyona Uzay Yolu geldi (yeni çevrim)onu da çok beğendim. Yastık ise harika! eline sağlık canım, güle güle yaslan:)))kurabiyeleri de afiyetle yiyin:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem olsun, hiç sorun değil :) ya bu başka bir şey canım, bizde bütün kızlar deli oluyoruz. Yeğeninin öpüyorum o zaman, oda bizden :)
      Yıldız savaşları Kült filmlerden, sinema tarihine mal olmuş. Her bir filmini izledim, hatta animasyon olanı bile :) Ah evet Uzay Yolu Yeni Nesil'di galiba. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  33. Aslım Aslım :) film tavsiyene kesinlikle uyacağım hemen :) Yastıklar çok ama çoook hoş. Güle güle kullanın. Kurabiye kavanozları gerçekten benim için de çok özel. Bizim de mozaik pastamız vardı kavanozda 5 dakika önce sayemde bitti :)) Seni kocaman öpüyorum ve çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahumm izlersen çok sevinirim :) bize kurabiye-tatlı dağı olsa dayanmaz :) afiyetler olsun canım benim.
      Bende öpüyorum çok :)

      Sil
  34. ayyy kurabiyeee olsada yesem :) mimledim seni yeni yıl istek listesi :)

    YanıtlaSil
  35. Aslııı sana yazmam lazım hangi mail adresini kullanıyorsun bana yazar mısın lütfen:))kurabiyelerden yemeye gelicem:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan Hocam Hotmail hesabım uçmuş :( tamam ben yazıcam adresimi size :)

      Sil
  36. ayy kurabiyeler çok tatlı gözüküyor bende bir dolu kurabiye kalıbı aldım yeni yıl için kurabiye yapayım diyorum:)) keşke tarifini de verseydin:)))

    YanıtlaSil
  37. İnciçiçeği hoşgeldiniz :) tam tarifini veremiyorum ben sadece yengeme yardım ettim. Ama eve döndüğümde yengemden öğrenir ve yazarım :)

    YanıtlaSil
  38. Filmi yıl oldu bekliyordum. Ve aksilik aksilik üstüne bir türlü izlemeye gidemedim! Şansa artık. Ben de senin gibiyim ya, Yüzüklerin Efendisi başucu kitabımdır. Çok severim. Olayların altındaki o muhteşem kurgu beni çok büyüler.
    Hala izleyemedim ve kahroluyorum. :D

    YanıtlaSil
  39. Birdeli hoşgeldiniz. Olsun yani illa sinemada izlemek gerekmiyor, artık Net üzerinden de rahatlıkla izleyebiliyoruz. Ki ben ikinci kez netten izlicem tekrar :)
    Kesinlikle katılıyorum. Ya ben ilk okuduğumda böyle bir şey olamaz demiştim :) hep söylüyorum bu film-kitaplar büyülüyor beni. Sanki olayların içinde gibiyim.

    YanıtlaSil
  40. hobbit güzeldi tebi de yastıklar kurabiyeler her zaman daha güzeeel.
    :)

    YanıtlaSil
  41. Deep :) teşekkür ederim sizin gelmenizde çok güzel.

    YanıtlaSil
  42. Canım önce kitap çekti sonra kurabiye. Bu nasıl bir ikilemdir tengrim!

    YanıtlaSil
  43. Orhan hoşgeldiniz.
    Önce kitap okuyun sonra kurabiye yiyebilirsiniz. Hatta okurken yerseniz daha keyifli olabilir, ben öyle yapıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...