Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Aralık 2012 Çarşamba

Küçük Şeyler

İstanbul güneşli bugün, ayrıca çok huzurlu, sorunsuz bir gündeyim. Yalnızım evde annemler dışarı çıktı, bende bu anı değerlendireyim diye :)  büyük ablam turşu ve reçel yapmıştı Onları kavanoza koyup üzerlerine çizgili bir kumaş vardı evde birde yapraklı kurdela. Birazcık estetik görünsün istedim ve böyle bişey oldu.

kavanoz süsleme


Biraz komik oldu ama ekmek torbası yaptım. Çocukken ekmeğe eppek dermişim annem söylemişti :) onuda kumaş kalemiyle yazdım üzerine.

mavi ekmek torbası

Tabi aşureler yapıldı ve dağıtıldı, eve bir geldim yapılmış, süslemeye çalıştım sadece.

aşure


Mutfak masası için eskitme bank yaptırmıştık. Kumaş almıştım bankın üzerine mindermi desem, onu diktirdim ve bugün geldi, hemen onu yerleştirdim.

bank için minder

Bugün evdeyim ve küçük şeyler paylaşmak istedim. Bu arada koltuk şalı başladım, bilmiyorum adı öyle sanırım :) birazdan çıkıp ip alıcam.
Hayat böyle geçip gidiyor işte, aylar süren koşturmacalardan sonra şimdi huzurlu ve sakinim.
Güzel günler gelsin hepimize, hem ülkemizde hemde dünya da güzel şeyler olsun.

74 yorum:

  1. seni okumayı özlemiştim aslım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alonem artık buralardayım valla, sakın bıkma benden :)

      Sil
  2. Aslı'm huzurlu olmana sevindim, e hep huzursuz olacak değilsin ya,gerçi ülkenin bu hali insanda huzur bırakmıyor haklısın:(minik şeyler ama ne kadar değiştiriyor ve güzellik katıyor, eline sağlık. Ençok aşurelere bayıldım:))Allah kabul etsin canım.
    bu arada evet kanepe şalı deniyor, kolay gelsin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem ülkemde olanlar yüzünden iç huzuru sağlamak çok zor biliyorsun.
      Yaşamı iyi kılan hep küçücük şeylerdir dimi? aşureyi ben nedense yemiyorum pek :) amin.
      Tamam koltuk şalı, ipimi alıp bitirmem lazım. Sevgiler benden de.

      Sil
  3. Kavanozlar pek şık olmuş.
    Eppek torbanı da çok sevdim:)))
    Aşureye gelince ben sevmem ama Fazıl çok sever. İstanbul'da iken komşularımız yapar ve dağıtırdı. Burada aşure getiren olmadı Fazıl da bu duruma pek üzüldü:))) Allah (c.c.) kabul etsin canım.
    Minderiniz de gayet güzel olmuş. Keyifli anlarınızın şahidi olsun inşallah.
    Kocaman sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım canım eppek torbasına herkes gülüyor zaten :)
      Aşure bende yemiyorum bir tadına bakıyorum ama. Keşke yakın olsaydık Fazıl Beye getirirdim ben :( amin canım.
      Çok teşekkür ederim sevgiler benden de.

      Sil
  4. bçyle küçük şıklıkları ben de cok seviyorum

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pia mia hoşgeldiniz :) küçük şeyler hayata anlam katıyor azcık ta olsa.

      Sil
  5. Aslı'cım ,küçük dokunuşlar,değişiklikler hayatımızı renklendiriyor.Seviyorum bu tarz şeyleri,ellerine sağlık.Minderin kumaşı,eppek torban:),kavanoz kapakları çok ama çok hoş. Aşurenizi Allah kabul ve tekrarını nasip etsin.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim sende seviyorsun biliyorum. Çok teşekkür ederim, komik oldu ama eppek torbası ama :)
      Amin canım benim, hepimizinkini kabul etsin. Öpüyoum çok.

      Sil
  6. eskitme bank çok güzel olmuş canım mutfakta. bir de şirin kavanozlarını çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. asli`m nihayet ya ohhh hosgeldin ve bir daha gitme diyorum:))

    seni okuyunca mutlu oluyorum ayrica o eppek torbasi da super olmus:))

    o kavanozlarda pek bir suslu olmus:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prensesim galiba gitmicem buralardayım, hoşbulduk :)

      Çok şekersin canım ya, duygular karşılıklı biliyorsun.

      Kavanozların dünyasını değiştirdim, memnunlarmıdır bilmiyorum :)

      Sil
  8. kavanoz peçetelerine bayıldım...
    çok şeker olmuşlar...
    ekmek torbanda çok güzel....
    ellerine sağlık...

    mutfak masası bankının kumaşı çok hoşmuş...
    oooh aşuresiz olmazdı zaten :))
    çok öptüm canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem çok teşekkür ederim :)

      Kumaşı baya aradım en içime sinen bu oldu :) Bende öpüyorum çok...

      Sil
  9. Bir de işler beklemekte diyordun, çok çalışkan gördüm seni Atom Karınca Aslı :))
    Hep böyle keyifte, afiyette ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedom valla o kadar uzun bir yapılacaklar listem var ki bunlar bişey değil :) İnşallah hepimiz, hepimiz...

      Sil
  10. Küçük şeyler değmişsiniz ama, o küçük şeyler hayatımızı güzelleştiriyor gerçekten. Bence kavanozlar çok uyumlu ve güzel olmuş yapraklarla, renklerinin uyumunu çok sevdim.. mutfak bankının hepsi çok hoş ve enteresan kumaşıyla birlikte. Minik görünen şeyler büyük değişikliklere neden olabiliyor;) bence hepsi çok hoş, güzel dileklerinize de teşekkür ederiz:) hepsine amin diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gooogoook haklısınız mutluluk veren küçük ayrıntılar.
      Ne hoş sözler bunlar, beğenmenize çok sevindim. Çok teşekkür ederim :)
      Güzel olan bütün dileklere amin diyelim.

      Sil
  11. sevgi ile küçücük bir dokunuşla çok şık şeyler yapmak mümkün. Kavanozlar bunun göstergesi. ben sizin yaptıklarınızda sevgi ve samimiyet görüyorum. iyiki varsınız.

    YanıtlaSil
  12. Gül içimi ısıttı sözlerin, iyiki sende varsın. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir post olmuş küçükşeylere dair benimde hazırladğım bir etkinliğim aynı zamanda çekilişim var katılırsan cok memnun olurum linkim bu
    http://elilicfashion.blogspot.com/2012/12/sizin-koseniz-neresi-temal-hediye.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif hoşgeldiniz :) elbette bakıcam hemen.

      Sil
  14. Aslım inanırmısın birkaçgündür kavanozları süslemeyi düşünüyordum,tabi bu sıra tembel durumdayım:) benim yerime yapıvermişsin :) harika olmuşlar,,mindere de eppek :) torbana da bayıldım kumaş olsun çamurdan olsun hepsi kabulüm :) emeğine sağlık..ah bende aşure yapıcaam inşAllah :)) bugüne neşe kattın aslım hep yazzz olurmu,öptümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzurumm canım lütfen yap seninkileri görmeyi çok isterim. Biliyorum ki çok güzel olucak.
      Kumaşlar deli ediyor insanı dimi :) ah canım ya iyiki varsın iyiki, sende bana mutluluk verdin. Kocaman öptüm :)

      Sil
  15. Mutfağınızdaki eskitme banka bayıldım Aslım. Kavanozlar da çok şirin. Aşure ile bolluğunuz bereketiniz daha da artsın.

    Bi de bugün bir blogda bişey gördüm. Görür görmez aklıma sen geldin. Aslım görse kesin yapar dedim. Öğle tatilinde yoldaki yaprakları topladım. Bi güzel temizledim. Ben de yapıcam bakalım. Bi bak istersen, seversen yılbaşına yaparsın.

    http://www.zeynepinevi.com/2012/11/27/sonbahari-ugurlarken/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslimm o bank meselesi kardeşim bir anda bank yaptırsak dahamı iyi olur acaba dedi. Ve öylede yaptırdık güzel oldu :) Çok sağol canım benim.

      Hemen bakıyorum verdiğin adrese, baktım ve çok beğendim. Hala sararmış yapraklar var, bulabiliriz. Sen toplamışsın gerçi lütfen yap canım ya. Yarın yaprak toplamaya çıkarım bende, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  16. marifetlim benim
    hiç mi üşenmedin allasen kavanozlara kumaş kurdela falan :D
    ama mutfak masasına bayıldım çok orjınal olmuş
    haa eppek torbasıda bilhakis çok modaya uygun bi renk yani haksızlık etmeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicoom nedense böyle işlerde hiç üşenmem :) çok sağol canım ya, eppek birazcık komik oldu ama napalım rengi güzel dimi :)

      Sil
  17. Aslı'm yapılası güzel fikirlerine bayılıyorum. Akşam eşime de gösterdim minik kavanozdan nikah şekerini.. Burada her şey çok güzel. Çok orjinal. Ellerine sağlık canım benim.. Kocaman sarıldım sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım nasıl sevindim, nasıl mutlu oldum :) umarım eşinde beğenmiştir. Bende sevgiyle sarılıyorum, çok teşekkür ederim.

      Sil
  18. Eppek mii! :D çok sevimdliii çok çok! aslıcım kavonazlar da şahane. alureler de öyle. sizin muktaf masanız da ne güzelmiş kıskandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miamm eppek valla :) çok teşekkür ederim, beğenmen ne güzel :)

      Sil
  19. O mutfak masası öyle huzurlu göründü ki Aslı'mmm
    Kim blir senin de ne huzurlu anıların vardır.
    Cuma günü eve gidince bende aşure yaptıracağım anneme inşallah.
    Nasıl canım çekiyor... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecemm sen bir gün geldiğinde o masada çok sohbetler edicez inşallah.
      Evde olunca kimse koltukta falan oturmuyor zaten, direk masaya geçiyor :)
      Ah canım keşke yakın olsaydın getirirdim ben :(

      Sil
  20. marifetli bebek elinden gelmeyen iş var mı senin bi sölesene :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamidemm yapamayacağım çok şey var ama ne olursa olsun denemekten kaçınmam :)

      Sil
  21. Aslı' cım bir an sanki blogun adını değiştirirsen hayatına huzur gelecek ve yerleşecek hissine kapıldım. Deli olduğum için de olabilir ama bu his :)) Estetik duyguna hayranım bu arada. Çok şirin kavanozlar da eppek torbası da mutfak da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengimm canım blogumun o adı almasının bir nedeni vardı. Gerçi geçip gidiyor her şey ama öyle kaldı. Birde zaman zaman huzursuzdur ruhumuz ki ben bu girdaba çok fazla düşerim :) rica ederim :) belkide değiştirmeliyim adını :)
      İnan beğenmene çok sevindim, öpüyorum Lara'mı ve seni.

      Sil
  22. eline sağlık hepsi güzel olmuş :) aşure de çok güzel görünüyo. Bu sene hiç yiyemedim çok canım çekti :d :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pire Kızı çok teşekkür ederim :) ah keşke gönderebilseydim sana.

      Sil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. eveeeet huzurlu keyifli haberler.
    eh en tatlısı da eppek.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep kış geldiğindenmidir nedir, çok iyiyim :) Eppek komik oldu dimi :)

      Sil
  25. Her şey çok güzel olmuş. Ben aşuremi alıp banka yerleştim :)ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak çok teşekkür ederim, mutlaka gelin sevinirim :)

      Sil
  26. Aslı'cım, kavanoz kapakları da eppek torbası da çok güzel olmuş. Ellerine sağlık :)
    Mutfak masanıza da bankınıza da minderinize de bayıldım canım. Ne kadar güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdam canım çok teşekkür ederim :) Beğenmen mutlu ediyor beni.

      Sil
  27. Aslı'cığım sanki evinize misafir gelmişim gibi hissettim... ne güzel bir duygu...
    Küçük şeylerden büyük mutluluklar yaratanlar hep beni mutlu etmiştir... :)) eppek çok tatlı ama... :)) Aşure için de Allah kabul etsin... Öpüldün sevgiyle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek başımın üzerinde yerin var, ne güzel bunları hissetmen. Hayat küçük şeylerle güzel dimi. Sevgiler benden de :)

      Sil
  28. Ekmek torbası güzelmiş:)Kavaonozlarda pek şık olmuş.Küçük şeyler aslında hayatımızda ne kadar büyük öneme sahip değil mi?Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Cumhuriyetim teşekkür ederim :) mutluluğu büyük şeylerde ararsak bulamıyoruz gibi. Haklısın, sevgiler benden.

      Sil
  29. bayağı verimli bir gün olmuş,
    son dileklerine tüm yüreğimle katılıyorum aslıcığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepaynam minik şeylerle uğraşmak ruhuma iyi geliyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  30. Bunca guzel marifet ve nefis asureler o bankta oturup yemek vardi simdi:))

    YanıtlaSil
  31. hepsi şahane olmuş yapraklı kurdeleye bitttim ki ben :) hayalimde puantiyeli kumaşlarla kaplı reçel kavanozları var benimde. Eppek torbanda şahane!

    YanıtlaSil
  32. Senem puantiyelide yaptım canım, çok şeker oldular onlar yeğenime gitti :) Eppek torbası iyi oldu, en azından kullanıyoruz :)

    YanıtlaSil
  33. Aslı'mm, keşke böyle el becerilerim olsa da ben de yapabilsem :((
    Koltuk şalı ben de istiyorum çünkü :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Kızım çok yoğunsun zaten son günlerde, yoğunluk bir yavaşlasın denersin yapmayı canım ya. Bende göya başladım ama bakalım nasıl olucak.

      Sil
  34. o kadar gencsin ki,hergunun huzurlu olsun.zaman gectikce mutlu olmayi ogrenirsin.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür tatlar inşallah dediğiniz olur, çok teşekkür ederim güzel dileğiniz için. Sevgiler benden de.

      Sil
  35. Maşallah Aslı. Hep böyle güzel olsun....
    Bankı çok beğendim. Taşınacağım bir sonraki evin mutfağına kesinlikle böyle bir şey yaptırıcam.Bu sebeple fotoğrafı kopyaladım haberin ola :)
    Aşure fotoğrafların benim buzdolabındaki aşureleri aklıma düşürdü. Keyifli keyifli kaşıklayıp, banklı mutfak hayalleri kurayım biraz.
    Sağlıcakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Leyla inşallah öyle olur.
      Bankı beğenmene sevindim, sade bir şey olsun dedik. Elbette kopyalayabilirsin, ne demek çok sevinirim :)
      Bende afiyet olsun diyeyim o zaman :) Sevgiler benden de...

      Sil
  36. canım aslım ellerine sağlık hiç senin elinin deymesi yeter.
    aşurelerde harika Allah kabul etsin verilernler yedirilenleri rabbim gözümüzün başımızın sadakası olsun.
    ANNENE KARDEŞİNE SEVGİLER SAYDILAR:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kase lezzetim teşekkür ederim :) Amin hepimizin.
      Sabah ilk işim selamını söylicem, benden de sevgiler.

      Sil
  37. Aslı'cığım, kavanozlar çok şirin olmuş. Ama eppek torbana :) bayıldım. Ellerine sağlık. Aşureniz de çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık hepinizin. Allah kabul etsin. sevgiler.

    YanıtlaSil
  38. Beyaz Hanımeli çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  39. her şey çok güzel görünüyor canım, mutfak ta öyle yeni minderin de , bazen huzur ve dinginlikte lazım sanki, keyifle...

    YanıtlaSil
  40. Kitap Eylemcisi o kadar kaos dolu bir dünyada yaşıyoruz ki, biraz huzur istediğimiz. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  41. neyi küçük yahu bunların bal gibi güpgüzel şeyler :)))
    eppek torbanı yerim senin çok tatlı :)
    Allah kabul etsin aşureyi canım :)
    kavanozdakilerde soğuk kış günlerinde sıcak sofranızda afiyet bal şeker olsun çok güzel olmuşlar :) mutfak minderine söz yok zaten bayıldımmmm :)
    ee hadi gidim artık yeter :)

    YanıtlaSil
  42. Allah kabul etsin canım. Ellerinize sağlık :) Bereket bolluk getirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  43. eppek torbası :)

    nasıl güzel olmuş o kavanozlar, nasıl da tatlılar aslımm :)

    aşureler de nefis görünüyor, Allah kabul etsin :)

    hep huzurlu ve sakin ol aslım, güzel dileklerin de kabul olsun inşallah..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...