Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Aralık 2012 Çarşamba

Mimler ve Olanlar

Bu yazımı da Mim'lere ayırdım, henüz evde değilim ve döndüğümde yeni yazılar paylaşırım artık. Kendimi daha iyi hissediyorum Allaha Şükür, hafta sonundan önce evde olmam lazım.
Sevgili Biricitconsungünlüğü Üç mim için mimlemiş :) ben birini yapıcam, Blog okuma listende görmek istediklerin ve istemediklerin nelerdir.
 Görmek İstediklerim ben her tür blogu okuyorum zaten, bana uymuyorsa da girmiyorum. Ama her zaman sıkı blog okuyucusuyum, yeni insanları tanımak, onların dünyasına girmek mutlu ediyor beni. Öncelikle kitap, film, el işleri, kendin yap projeleri, yemek blogları ve kendini, gündemi anlatan,  her şeyden bahseden  blogları okuyorum. Sıcak, yapmacıksız ve olduğu gibi olan insanları seviyorum.
Görmek istemediklerim, istemediğim bloga girmiyorum :)

İstanbul'da iken Penti'nin standında gördüğüm bu ağaca son kalan Mavi kurdelayı bağladım ve çok istediğim bir şeyi diledim. Yeni yıldan bir dilekti belkide.

dilek ağacı



Ve Sevgili Cicomm Yeni Yıl Dileği için mimlemiş beni. O akşam ağaca bağladım ben dileğimi-dileklerimi.
2013'ten istediğim 2012'nin yaptığı kötü sürprizleri yapmaması. Kazalar, kayıplar, kötü olayların olmadığı ve sağlıklı bir yıl istiyorum başta.
Sonra tüm dünya ve ülkem için, savaşın olmadığı, işsizliğin en aza indiği, yüzlerin güldüğü, doğal felaketlerin yaşanmadığı bir yıl-yıllar istiyorum.
Aşk, sevgi ve huzur istiyorum kendim ve hepimiz için :)

Hani küçük hoşluklar yaptığımı bilirsiniz bunuda evdeyken yapmıştım. Mumları evde bulunan Nota kağıtlarıyla süsledim ayrıca kınnap bağlıcam ortalarından. Eve bir gideyimde :)

notalı mum süsleme


Sağlıklı ve her anlamda sıcacık günler diliyorum hepinize...








89 yorum:

  1. inşallah tüm dileklerin olur aslım mumlar da şahane:)

    YanıtlaSil
  2. tum dileklerin gercek olsun asli`m mutlu mutlu yillar dilerim canim benim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prensesim tüm istediklerimiz inşallah olsun canım, mutlu seneler :)

      Sil
  3. canım dileklerinin kabul olması umuduyla...

    YanıtlaSil
  4. Mumlar çok hoş..umarım tüm dileklerin gerçek olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşeli ve İncili Günler beğenmene çok sevindim, inşallah hepimizin.

      Sil
  5. Mumlar çok güzel olmuş ellerine sağlık Aslı'cığım.Yeni yıl tüm istediklerini yapabileceğin bir yıl olur inşallah.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtabım teşekkür ederim. Amin diyorum, inşallah. Sevgiler benden de.

      Sil
  6. bense sana 2013te booool boolll katlanan bi marifet diliyorum aslıcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamidem teşekkür ediyor ve bende senin yazılarını yeni yılda da okumayı diliyorum :)

      Sil
  7. Aslıcım tüm dileklerin kabul olsun inşallah :)
    Hiç boş durmuyosun imrenmemek elde değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehirler Aram amin canım. Ama bunlar iki dakika da yapılan işler canım ya, aklıma geldimi hemen yaparım :)

      Sil
  8. umarım dilediğin tüm güzel dileklerin gerçekleşir yeni yılda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serkan bende sizin için aynı şeyleri diliyorum, teşekkür ederim.

      Sil
  9. tüm dileklerin gercek olsun canım benim:)
    bende samimi bulduğum blogları okuyorum bırıde sensın,yureğıne sağlık aslıcım sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricitim bak yine dayanamadım mimi yaptım :) amin canım hepimizin inşallah.
      Öyle dimi, sonuçta sevgi ve samimiyet adına varız burada.

      Sil
  10. Müziği çok seven biri olarak notalı mumlarına bayıldım Aslı'm ne harika bir fikir, gerçekten çok yaratıcısın, tebrik ediyorum..yeni yıl dileklerine de çok teşekkürler, bil mukabele canım, tüm dileklerin gerçekleşir umarım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem notaları objeleri severim, yabancı ve bizim bloglarda çok vardır bu işler. Yaratıcı işler yapan o kadar çok arkadaşımız var ki, bende ilham alıyorum işte. Çok teşekkür ederim, ah canım keşke hepimizin dilekleri olsa.

      Sil
  11. Mumlara bayıldıııııımmmmm. Sağlığının iyi olmasına çok sevindim. Evet yeni yıl sağlık ve huzur getirsin Aslı'cım.
    Çok şükür ki sen, kardeşin, sevdiklerin bu yıl az şeyler atlatmadınız, bloğundan takip ettiğim okuduğum kadarı ile.
    İyi akşamlar, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah beğenmene çok sevindimm :) iyiyim iyiyim, mutluyum :) Amin canım hepimize inşallah.
      Hiç sorma bu sene çok kötüydü Allah beterinden saklasın der annem.
      Sevgiler benden de.

      Sil
  12. Aslı'm o mumlar ne güzel göründü gözüme öyle :)
    İnşallah tüm isteklerin gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecemm daha süslenicek onlar eve bir gitsem :)
      Amin canım inşallah hepimizin...

      Sil
  13. Hepimiz aynı dlekleri diliyoruz Aslı'cım..İnşallah hepsi olur...Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle dimi? hepimizin dilekleri aynı aşağı yukarı. Amin inşallah olsun :) sevgiler benden de.

      Sil
  14. Canım bu yıl sana huzur ve güzellikler sunsun dilerim...
    Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğum ah inşallah canım. Bende kocaman öptüm.

      Sil
  15. Ayyy Aslı'mmm, kokinalar ve mumlara bayıldım :))))
    Dileklerinin hepsinin gerçek olması dileğiyle tatlım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Kızım galiba hepsi arada hoş oldular, teşekkür ederim :)
      İnşallah canım inşallah :)

      Sil
  16. mumlar çoookk güzell canımm çookk beğendimm ellerine sağlıkk :) ayrıca bloğumu okuduğun için çok mutluyumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşnak Kızı çok teşekkür ederim. Bende öyle seni tanıdığıma seviniyorum :)

      Sil
  17. Vaaayyy, ne güzel çalışmalar bunlar:) Ellerinize sağlık... Genç Yazarlar desteğimizin ardından bir de sizin gibi "marifetli ellere destek" kampanyası mı başlatsak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mr.Maana teşekkür ederim :) kesinlikle olmalı bence de, hemen çalışmalara başlamak lazım :)

      Sil
    2. Tamam:) Bunun üzerine bir düşünelim bakalım... Yakında bir sürprizle gelebilirim:))

      Sil
  18. Bu yıl içinde zorluklar, sıkıntılar yaşadın canım ama Allah başka dert vermesin ve yeni yılda tüm dileklerin hayır ile gerçekleşsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natalim biliyorsun olanları, inşallah bu yıl dilediklerimizi verir bize :)

      Sil
  19. Yeni yılın yeni umutlarla gelmesini diliyorum canım, hepimiz için. Dilerim dileklerin hayırlısıyla bir bir gerçekleşsin.
    Mumlar bir harika olmuş ^-^
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım canım bizler istiyoruz, diliyoruz, dua ediyoruz. İnşallah gerçekleşir istediklerimiz.
      Çok teşekkür ederim, sevgiler benden de :)

      Sil
  20. aslı 2013 te istediğin herşey bütün dilediklerin seninle olsun
    mumlara bayıldım harikalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin olmasını tüm kalbimle istiyorum inan. Çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  21. Merhaba Aslıcığım, umarım dileklerin gerçekleşir.
    Mumlar pek şık olmuş,ellerine sağlık.
    Ben de boyalı bademlerimin yanına yapayım,yakışır diye düşünüyorum.
    Şimdiden mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum sana ve sevdiklerine.
    Bu ikisi olunca, geride kalan her şey nasılsa olur:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Bestem inşallah.
      Kesinlikle o bademlerin yanında harika olucaktır :) teşekkür ederim.
      Katılıyorum sağlık olduktan sonra bir şekilde zorlukların üstesinden geliniyor.
      Öpüyorum çok.

      Sil
  22. notalı mumlarına bayıldım Aslım, ben de yapıcam:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessemm teşekkür ederim, eminim seninki çok güzel olucaktır :)

      Sil
  23. Mumlar harika:)Yeni yılın sana istediğin,dilediğin her şeyi getirmesini diliyorum canım,ama önce sağlık diliyorum.Selam ve sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim canım bu sene yaşadıklarımızdan sonra bende önce sağlık istiyorum. Teşekkür ederim, sevgiler benden de kocaman :)

      Sil
  24. Canım benim. Ne tatlısın sen :) Ben de tüm yeni yıl dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum yürekten... Bloglar hangi konuda olursa olsun, yazanı samimiyse okunuyor bence. Yazının duygusunun okuyucuya birebir geçtiğine inanıyorum. İstemediğim bloglara ben de hiç girmem. O vakti bulsam istediğim ama giremediğim bloglara bakarım zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahumm sen olmasan ben napıcam, iyiki varsın. Amin inşallah gerçekleşir.
      Kesinlikle katılıyorum, o sıcaklığı hissediyorsak mutlaka o blogla bir oluyoruz. Ben sevdiğim insanlardan hiç vazgeçemiyorum, blog konusunda da öyleyim. Ah vakit, birde onu bulsak neler olucak bilemiyorum :)

      Sil
  25. bende ahuya birebir katılıyorum samimi bulmadığım bloglara hiç uğramıyorum, bulduklarıma da zor uğruyorum zaten :D:D yeni yıl dileklerin için gönülden bir aminnn diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yektam aynı şeyleri düşünen insanlar birbirini buluyorlar bence :)
      Ah canım inşallah.

      Sil
  26. Aslım canım benim Mim cevaplarına bende katılıyorum. vaz geçemediklerim , birkaç zaman uğrayamadıklarım olunca yada bana uğramayı kesenleri özlüyorum.. 2013 dileklerin çok güzel Allahcc huzur sağlık mutluluk versin hepimize ve yaşadığımız sürece..
    Ve mumların ışığında bu gece slov bir dansa hayır denmemeli bence:)))
    Seni çok öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım kesinlikle haklısın, bende çok merak ediyorum iyilermi diye.
      Amin Amin canım benim.
      Hımm bunu bir düşünücemde :) ah dans edicek insanı bir bulsam :) bende öptüm çok.

      Sil
  27. Öncelikle tüm insanlar ve kendin için,bizim için dileklerin 2013 te gerçekleşir. internette dolaşırken görüp çıktısını aldığım nota kağıtlarını ne yapayım diye düşünüyordum bende. valla mum süslemek hiç aklıma gelmemişti. bence iyi bir fikir bende deniyeceğim. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül inşallah. Nota kağıtları bir sürü şekilde kullanılıyor, süslemelerde çok işe yarıyor. Yaptığında görmek isterim, sevgiler benden de.

      Sil
  28. Sağlık ve mutluluk getirsin yeni yıl! 2012 seni çok yordu umarım yeni yıl açığı kapatır, şöyle musmutlu eden günlerle gelir...Öpüyorum canım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Kitanam inşallah 2013 dinlenebileceğimiz bir yıl olur. Bende öpüyorum çok.

      Sil
  29. Nota kağıtlı mumlar ne kadar şık.

    YanıtlaSil
  30. tüm dileklerin kabul olsun 2013 çok güzel bir yıl olsun hepimiz için,mumlara da bayıldım çok romantik gözüküyorlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnciçiçeği güzellikler, gülücükler mutluluklar getirsin yeni yıl inşallah. Teşekkür ederim :)

      Sil
  31. bende senin gibiyim daha çok yemek bloglarını takip ediyor olsam da her türden takip ettiğim blog sayısı fazla.samimi olsun yeter.yeni yıl dileklerin umarım gerçekleşir,şimdiden mutlu yıllar canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne eli gibim aynen öyle, her tür blogu okuyoruz ve sadece sıcaklık,samimiyet istiyoruz. Amin hepimizin inşallah, mutlu yıllar.

      Sil
  32. Aslı'm mumlarına bayıldım canım benim. Ne kadar güzel olmuşlar. Kokinalar da öyle. Dilek ağacı da çok güzelmiş canım renkli renkli, görürsem bi tanesine de ben asayım dileğimi :)
    Tüm dileklerin kabul oldun Aslı'm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdam çok teşekkür ederim canım benim :) dilek ağacını mutlaka görürsün, dileğini bağla.
      Amin hepimizin Sevdam.

      Sil
  33. 2013 istediğin gibi bir yıl olsun Aslı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erdi inşallah seninde istediğin her şey olsun :)

      Sil
  34. dileklerin gerçek olsun Aslıcığım,
    yeni yıl çok güzel süprizler getirsin sana ve sevdiklerine,
    mutlu yıllar ve kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepaynam amin.
      Mutlu yıllar ve güzellikler diliyorum bende :)

      Sil
  35. merhaba ben geldim..takibe geldim..:)Allah herşeyi gönlüne göre versin..

    YanıtlaSil
  36. aslım daha iyi misin şimdi? eve de dönmemişsin anladığım kadarıyla, rahatın yerinde mi? çok fazla giremedim bu hafta bloga, gelemedim yanına.

    mim yapmışssın :) sevmiyorsun diye mimlemiyordum seni :) cevapların da çok hoş, sen en iyi blogculardan birisin ki zaten, gerek yorumlarınla, gerek yazılarınla ve samimiyetinle.

    mumlar gene senin yaratıcı fikirlerinle çok hoş gözüküyorlar aslım.

    o dilek ağacına bağladığın, çok istediğin dileğin umarım gerçekleşir aslımm. yeni yıl için dilediğin bütün o güzel şeyler de umarım kabul olur, yeni yılda yüzünün hep gülmesini diliyorum, bütün kötülükler uzak dursun senden, kendin gibi iyi ve güzel şeylerle karşılaş hep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşum bir kaç saat önce döndüm, evdeyim. İyiyim canım daha iyiyim çok sağol. Evet, yoksun ne zamandır.
      Ah mim yapmayı sevmiyorum biliyorsun ama arkadaşlarımı kıramadım :) beni ağlatma şimdi, asıl senin yüreğin güzel olduğu için öyle düşünüyorsun.
      Benim delilik anlarım vardır, o anlarda böyle şeyler yapıyorum işte :) ama fena olmadı gibi :)
      Peki Çalıkuşum? aynı şeyleri hatta daha fazlasını ben senin için diliyorum desem? inşallah her şey hepimiz için çok iyi olsun canım benim.

      Sil
  37. canım 2013 yüreğinin güzelliğinde olsa sana yeterde artar bile... o kadar tatlı samimi daha bir sürü bir sürüsün sen :) iyi ki buralardasın en çok görmek istediklerimizdensin ay ben bu mimi senin üstünden yapmaya başladım neyse çaktırmayalım orasını :) musmutlu yıllar dilerim şimdiden :) evine dönmen ve iyi olmanda çok sevindim söylemeden edemicem :) ay bide mumlar çok hoşşşşşşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah asta köşem benim. Keşke öyle olsaydı :( yinede senin böyle düşünmen öyle mutlu ettiki beni :)
      Evet evdeyim artık ve çok iyiyim :) bende çok mutlu bir 2013 diliyorum canım benim :)

      Sil
  38. 2013 hepimizin yılı olsun:)Dileklerin gerçek olsun, dilemeyi aklından bile geçirmediğin kadar yılın güzel olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylemim Amin, valla her kelimene Amin dedim :)

      Sil
  39. aslı hanım teşekkür ederim paylaşımınız için oğlum yavaş yavaş toparlıyor çok şükür:)ayrıca RABBİM hakkınızda hayırlı olacak tüm dileklerinizi gerçekleştirsin inşALLAH....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasibe hoşgeldiniz. Çok sevindim oğlunuzun daha iyi olmasına, tekrar çok geçmiş olsun.
      Amin hepimizin dilekleri gerçek olsun, sonuçta sağlık ve mutluluk istiyoruz.

      Sil
  40. Tüm arzu ve dileklerin 2013 yılında gerçekleşsin.Herşey gönlünce olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur çok teşekkür ederim. 2013 hepimize güzellikler getirsin. Sevgiler benden de.

      Sil
  41. Her sene mutlaka alırdım eve 'kokinasız yılbaşı olmaz' diyerek. Burada bulamadığımdan, iki yıldır kokinasız giriyor evimiz yeni yıla. Kokinalar ve mumlar çok güzel görünüyor, fotoğrafı bile iyi geldi :) .
    Sağlık, mutluluk dolu bir yıl olsun 2013. Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A Cat From London hoşgeldiniz :)
      Mutlaka her sene alırım-alırız. Anlıyorum orada bulmak zor olabilir. Ne kadar güzel bir çiçek dimi? Çok teşekkür ederim, dileklerinize tüm kalbimle katılıyorum.

      Sil
  42. Aslı' cım, daha çok sağlık, daha çok huzur, umut ve mutluluk dolu günler getirsin 2013 sana. Sevgiler

    YanıtlaSil
  43. Rengim İnşallah hepimiz için 2013 dilediklerimizi getirsin. Sevgiler benden de.

    YanıtlaSil
  44. umarim diledigin hersey gerceklesir! yorumun icin cok tskler, blogunu cok begendim takipteyimm, sende benim blogumu begendiysen eger takibe alirsan cok sevinirim:)

    uyuyakalanguezel.blogspot.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıhan çok teşekkür ederim, alırım tabi ki :)

      Sil
  45. heyooooo mum ne güzel olmuş.
    ama dileklerin ne iyi niyetli.
    :)
    bir de o dileğin tutsun tamam mı.
    ben de tutmasını isticem o dileğinin içimden.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep sizi gördükçe seviniyorum :)
      O dileğim tutarsa ve sizde dilerseniz çok mutlu olurum çok :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...