Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Aralık 2012 Pazar

Karışık

Geçen akşam kardeşimin doğum günü için dışarı çıktık kutlamaya, hava çok soğuktu ve bende fena üşütmüşüm :) neyse o gece eve geldik, pijamalarımızı giydik kapı çaldı. Bir baktık en minik yeğenimiz ve bizimkiler, gecenin o saatinde nerden buldularsa pasta alıp gelmişler, haliyle yeniden kutladık. Zaten yorgunuz tabağa bile koymadan hemen kardeşimle, miniğimiz üflediler.

doğum günü pastası

Sabah yine kalabalık bir halde kahvaltımızı yaptıktan sonra, kahvemize  Mirayımın yaptığı pasta eşlik etti. Aslında farkettimde uzun zamandır kahvaltı masalarımızı paylaşmıyorum :)

sabah kahvesi

Bugün annemin ben daha doğmadan önce yaptığı işleri bulduk, bende hemen o parçayı kestim ve çerçeveledim. Annemin yaptığı bir işin gözümüzün önünde olması güzel.

nakış

Hava çok soğuk bende çok iyi değilim, kitap bile okumak istemiyorum. Grinin Elli Tonu serisinin hala ikincisindeyim :( kardeşim çoktan okuyup bitirdi ve abla bir an önce bitirde arkadaşıma vericem dedi. Canım istemiyor napim. Henüz bitmediği için fazla bişey söyleyemicem ama kitabı okurken bir yandan da araştırma yaptım yazarı hakkında, çünkü tanımıyordum. Yazar aslında Alacakaranlık filminden ilham alarak yazmış bu kitabı ve ilk İnternette yayınlamış. Bence fazlaca Sado-Mazoşist ve çok sıradan bir kitap. Kesinlikle edebi bir eser beklemeyin, okurken sıkıldım hatta ve ikinci bitmeden üçüncü kitabı tahmin edebiliyorsunuz. Yinede okunup biticek tabi.

grinin elli tonu serisi

Hafta başına geliyoruz bile, ne diyebilirim. Şu an burnum akıyor, başım ağrıyor ve ben Tekirdağ'dayım, keşke annemi dinleyip iyileşince gelseydim :(  Ne kadar kalırım bilmiyorum ama bu halde hiç dışarıya çıkamayacağım kesin.
Lütfen bu soğuk günlerde kendinize çok iyi bakın, hasta olmayın...


90 yorum:

  1. çok geçmiş olsun kuzucum

    YanıtlaSil
  2. Aslı'm geçmiş olsun:(((tylhot tavsiye ediyorum senin gibi olan herkese, sıcak suya at, çay gibi iç, nezleni keser,yorgunluğunu alır, kardeşinin yeni yaşı kutlu olsun, nice yıllara canım, pastalar da pek güzel afiyet olsun:)ne güzel iki kere kutlamışsınız:)))sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem inan çok kötü oldum, başağrım özellikle çok fena. Tamam yoksada yarın aldırırım, böyle olmucak çünkü.
      Çok teşekkürler canım benim, kutladık ama şifayıda kaptık :) Benden de sevgiler.

      Sil
  3. kardeşinin doğum gününü kutluyorum canım pasta üflemek doğum günü kutlamaları gibisi yok :) grinin elli tonu serisine gelince, ben alıp okumayı düşünmüyorum tamamen kapitalist amaçlarla seks satar bakış açısıyla yazıldığını düşünüyorum ayne senin gibi edebi bi yanı yok bence de. so ben hiç bulaşmadım bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamidem çok sağol, çok güzel geçti ama gidiş-geliş ve sonrasında hasta oldum işte :)
      Kitap aynen dediğim gibi, fazlaca şişirilmiş kitaplar bunlar.

      Sil
  4. geçmiş olsun Aslıcım,havalar çok soğuk bende tam ev kuşu durumundayım.Hiç çıkasım yok dışarılara..Kardeşine nice mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap arada evkuşu olmak çok iyi geliyor, hiç canım dşarı çıkmak istemiyor. Birde hastalık tabi. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. geçmiş olsun aslımm, havalar soğudu, kar da yağmış oraya, ondan hasta oldun galiba. dikkat et kendine, sıcak şeyler iç, evde değilmişsin ama..

    kardeşinin de doğum gününü kutluyorum, nice sağlıklı, mutlu, huzurlu yaşlara..

    kendine dikkat et olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşum o gece çok üşüdüm ve anladım zaten hasta olucamı :) evde değilim ama yengem sağolsun her şeyimi hazırlıyor.
      Çok sağol canım benim, tamam ederim sende lütfen.

      Sil
  6. aslıcığım çok geçmiş olsun, ii hissedersen bir gün kahve içelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap eylemim çok teşekkür ederim, inşallah canım neden olmasın :)

      Sil
  7. Kardeşin doğum günü kutlu olsun canım
    Çerçeve ve içindeki harika olmuş Anneciğinin ellerine sağlık

    Tekirdağa gitmişken sahile gitmemek olmaz akşam üstü git çocuk parkı boş oluyor biraz sallanırsınız iyi gelir:):))
    Tylolhot al canım iyi geliyor uyku yapıyor uyuyunca baş ağrısını da alıyor öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğum çok teşekkürler.
      İyi oldu annemin işlemelerini bulduğumuz, böyle saklarız en azından.
      Hiç halim yok Kuğum ya, burası İstanbul'dan da soğukmuş :)
      Dün akşam aldım bir tane, bugün de bir tane içtim canım ya.

      Sil
  8. geçmiş olsun canımm kardeşinin doğum günü kutlu olsun nice sağlıklı ve mutlu seneler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Yılbaşına kadar iyi olmaya bak olur mu? geçmiş olsun Aslı cım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosemarymm tamam iyi olmaya çalışıcam :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. Kardeşinin doğum günü kutlu olsun Aslı :)
    Minikle birlikte üflemiş ya mumunu, belki bu yaş ona uğurlu gelir :)
    Sana da geçmiş olsun, inşallah daha kötü olmadan atlatırsın :(
    Annenin işi de çerçevelenmiş ne güzel, bizde ablalarımla annemin öyle eski parçalarını göz önüne çıkarıyoruz ara-sıra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebim çok sağol :) ah inşallah oda öyle diyor zaten :)
      Çok teşekkür ederim, ben her kış bir kere hastalanırım ve çok uzun sürer :(
      Güzel oluyor annelerimizin yaptıkları dimi, saklamakla iyi etmişler.

      Sil
  11. doğum günü kutlu olsun kardeşinizin tekrar ve sizede geçmiş gitmiş olsun inşallah.anneciinzin işi çok güzel.anne eli değen her şey bana çok güzel zaten.kitaplara gelince ben birincisini okudum ve gerisinide almadım.çünkü hiç beğenmedim.yorumlarda haklısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay çok teşekkür ederim.
      Elbette annelerimizin işleri çok güzel, bizler bilmediğimiz için özenle saklıyoruz şimdi.
      Dediğim gibi edebi değeri yok bence, okunmasa da olur.

      Sil
  12. Geçmiş olsun canım benim :) Kardeşinin yeni yaşını kutlarım:)

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun. Minik yeğenin doğum günü kutlu olsun. Nice mutlu sağlıklı yaşlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak amin inşallah, çok teşekkür ederim.

      Sil
  14. Çok geçmiş olsun Aslı'cım..Acil şifalar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hemen geçse keşke, çok teşekkür ederim.

      Sil
  15. Çook geçmiş olsun Aslı. Annenin el işi göz nuru emeği ne güzel çerçelemişsin. İyi fikir.
    Sende kendine dikkat et. İyi haftalar.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah çok sağol. Hiç değilse göz önünde dursun dedik, iyi oldu böyle.
      Lütfen sende dikkat et, İstanbul baya soğuk.
      Benden de sevgiler.

      Sil
  16. Kardeşine mutlu yıllar Aslım:)
    Annenin el emeği harika ellerine sağlık.Senin de çerçeve düşüncen için yüreğine sağlık.
    Ayrıca geçmiş olsun,ben de ayni durumlardayım:(
    Sen de kendine iyi bak canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalim teşekkür ederim :)
      Annem öyle iyi bir insanki anlatamam, o çok değerli haliyle yaptıklarıda.
      Ah sana da çok geçmiş olsun, kış geldi ve hastalıklar başladı malesef :(
      Sevgiler benden de...

      Sil
  17. geçmiş olsun canım, kaptin şifayı demek:( Bol bol dinlen, en iyi ilaç o.
    DOğum günü kutlamanız pek tatlı, minikler ne hevesli dimi pasta üflemeye, kardeşine sağlıklı yıllar dilerim.
    Annenin işi çok hoş, köşeyle uyumu süper olmuş, sandıklarda duracağına göz önünde olsun haklısın!
    Bu kitaplar hakkında aynı şeyleri duymuştum, okumuştum. Sıkıyorsa bırak zorlama, başka kitapların zamanını çalmasın:)
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitanam bugün yengemde aynı şeyi söyledi, dinleniceksin yakında iyileşirsin dedi.
      Ah o minik yokmu, ben dilek dileyip üflücem diyor :)
      Kimse görmüyor ve unutup gidiyoruz saklı yerlerde, gözümüzün önünde olsun hiç değilse dimi?
      Aslında öyle yapmak lazım, evde kaldı zaten okuyamıyorum :)

      Sil
  18. kardeşine huzur dolu yıllar, sana da şifa dilerim.

    YanıtlaSil
  19. öncelikle gecmis dogum günü kutlu olsun kardesinin vede annenin el isine bayildim! Cok hos rengi ve deseni,sanada cok gecmis olsun,insallah kisa sürede toparlarsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Terazi Kızı çok teşekkür ederim, rengi dolayısıyla yakıştı o köşeye, zaten sade işleri seviyorum. Ah inşallah kısa sürer hastalığım bu kez, çok teşekkürler.

      Sil
  20. oyy köstebekli kahvaltı mı o.O

    gece gece görmeyeydim bu postu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semma kahvaltı sonrası, köstebekli pasta :)

      Sil
  21. Çokkk geçmiş olsun dikkat et kendine oralarda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pire Kızı burası çok daha soğuk ama dışarı çıkmadım hiç :) teşekkür ederim.

      Sil
  22. Alacarakanlik serisini askla okumus bir insanim, hani nerdeyse bastan tekrar okuycam o derece. Simdi sen alacakaranliktan ilhamla yazilmis diyince merak etmedim degil, ama nedense bu seri bana cok itici geliyor. Simdi sen de gereksiz demissin iyice sogudum :) cok cok gecmis olsun canim benim dikkat et kendine. Gercekten cok soguk insan disari adim atmaya korkuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahanem Alacakaranlık kitabından ilham almış ama o kadar farklı ki. İtici gelmesinin nedeni, yapılan yorumlardır. Aslında ben böyle durumlarda diyorum ki, sen alıp oku ve kararını ver.
      Çok teşekkür ederim canım benim, hepimiz dikkat etsek iyi olucak.

      Sil
  23. çok çok geçmiş olsun bu kitabı son zamanlarda çok duyar ve görür oldum alacağım galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemi gelin hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim, evet bu kitap çok konuşuluyor o yüzden okuyup karar vermek lazım.

      Sil
  24. aslıcımmm çook geçmiş olsun tatlım benim.

    Kardeşciğinin doğum günü kutlu olsun nice güzel yaşlara.
    Bu arada seni mimledim bakarsın bi ara öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senemm çok teşekkür ederim.
      Amin canım inşallah, baktım bile :)

      Sil
  25. Çok geçmiş olsun Aslıcım, kardeşinin doğum gününü de kutlarım, iyice dinlen biran önce iyileş inşallah, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erenim çok sağol, öyle yapıyorum ama devamlı yatmakta hiç bana göre değil napıcaz bilem :)

      Sil
  26. geçmiş olsun aslım.
    El emeği göz nuru demi canım çok iyi yapmışsın.
    ellerine sağlık. nice senelere mutluluklar süpriz harika:)

    YanıtlaSil
  27. Geçmiş olsun canım ya,bende yeni atlattım çok şükür..
    Kardeşinede sağlıklı,mutlu yaşlar diliyorum.
    Kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat kafem atlatmana çok sevindim geçmiş olsun, ben şu an bile bir terliyor, bir üşüyorum :(
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  28. Aslı'cım canım kardeşciğine nice nice uzun yıllar diliyorum sağlıkla sıhhatle hep birlikte.. Sanada geçmiş olsun kuzum. Aman kendine dikkat et.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım amin inşallah canım benim. Dikkat etmeye çalışıyorum, Sevgiler benden de kocaman.

      Sil
  29. Aslı'mmm geçmiş olsun :(
    Dikkat et kendine.
    Pastalar , masa iştah açıyor.
    Kardeşinin doğum günü kutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecemm sağol canım ya :(
      Teşekkür ederim, kardeşim bir yaş daha büyüdü :)

      Sil
  30. Çok geçmiş olsun aslı'cığım,kardeşininde doğum gününü kutlarım.Annenin el emeği çok zarif ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtabım çok teşekkür ederiz. Sevgiler benden...

      Sil
  31. aslıcım canım benim, ne kadar benzer hisler yaşıyoruz bazen.
    benim de şu sıra canımın hiç bi şey yapmak istemediği gibi hasta mıyım değil miyim arası bi yerdeyim:)
    çok geçmiş olsun, dikkat et kendine benim gibi askıya alma kendini.
    bi de kardeşciğinin en güzel yaşları olsun insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurbaam seni çok özlüyorum ben :(
      Sende dikkat et kendine olurmu?
      Çok sağol canım benim...

      Sil
  32. Aslı'm, geçmiş olsun canım. O minik kuzu anadolu yakasına doğum günü için geçmiştiniz o mu? :) Çok tatlıymış. Kardeşinin doğum günü de kutlu olsun. Kahvaltı masalarınızı ben de seviyorum canım, o mutfaktaki büyük masanızı da sevdim :)Anneciğinin de ellerine sağlık, çerçevelemen de ne güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdam çok teşekkür ederim. Evet canım o, en minik yeğenimiz hatırlıyorsun :) O masa çok işimize yaradı canım ya, nerdeyse kitaplarımı bile orada okuyorum. Beğenmene sevindim canım benim.

      Sil
  33. ne yapalim Aslicim demek olucagi varmis :( aslinda annelerinden sozunden hiç çikmamak var ama yinede deli gonlumuz ferman dinlemiyor... niye sevmedigin bir kitabi bitirmek zorunda hissediyorsun ki kendini,ben baosa harcanan zamana çooook acirim valla! tekrar çok geçmis olsun, nane limonu ve çorbani eksik etme ! zencefil çayida çok iyi geliyor bak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpeğim anneleri dinlemek gerekiyor :) zaten okuyamıyorum şu an ama eve gidince bitiicem, yarım kalsın istemiyorum. Tamam Zencefil çayını denicem, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  34. kardeşe mutlu yıllar :) sana geçmiş olsun :( anneyede ellerine sağlık diyorum
    ne kıymetli değilmi yaptıkları :)

    YanıtlaSil
  35. canım benim kardeşinin doğum günüsü kutlu olsun...
    nice mutlu senelere inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem çok teşekkür ederim, amin inşallah.

      Sil
  36. Kardeşine,nice mutlu yaşlar,sağlıklı,huzurlu güzel bir ömür diliyorum.annenin el emeği göz nurunu çerçeve yapmış olman çok ince ve güzel bir düşünce ,kahvaltı sofralarına bayılırım paylaş mahrum etme bizleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet çok teşekkür ediyorum. Annemde çok sevdi, kahvaltı sofralarını özellikle kalabalık olanlarını bende çok seviorum. Paylaşırım mutlaka.

      Sil
  37. geçmiş olsun canım insanın canı bişi yapmak istemez ki zaten, bol bol dinlen enerji topla sen sonrada bomba gibi postlarla dönersin :)
    iyi ki doğmuş nede güzel süpriz olmuş o zaman gece yarısı :)
    tatlı ablası ve tüm sevdikleri ile birlikte nice güzel yılları olsun kardeşinin :)
    annenin işini çerçevelemek güzel onu izlemek ise paha biçilemezzzzz ...
    öpüyorum seni şimdi daha iyisindir umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta Köşemm üç gündür dinleniyorum ve dinlenmekten yoruldum İstanbul'a bir an önce dönmek istiyorum :) çok teşekkür ederim canım benim. Daha iyiyim artık, en azından ellerim titremiyor ve halsiz değilim.

      Sil
  38. Aslı'cığım, çok geçmiş olsun. Bir an önce iyileşirsin inşallah. Anneciğinin yağtığı işe bayıldım. Çerçevede de çok hoş durmuş. Güle güle kullanın gülüm. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Hanımelim çok teşekkür ederim. Sanırım annem bizden daha çok sevdi, güzel oldu diyor :) Benden de sevgiler.

      Sil
  39. Kardeşini çok öpüyorum. Güzel yaşları olsun :) Oyyy o miniğinizi de çokkkk ama çok öp benim yerime. Dünya tatlısı :) Bol vitamin ve et yemeği bu kış günlerinde iyi olabilir Aslım. Çok öpüyorum seni canımmm. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahumm söz :) İstanbul'a dönüyorum, gittiğimde ilk işim onu öpmek olucak :)
      Ya hiç sorma çok güzel, çok tatlı bir çocuk maşallah çok seviyoruz onu.
      Çok teşekkür ederim canım benim, vitamin alıyorum bende kocaman öpüyorumm :)

      Sil
  40. öncelikle kardeşinin doğum günü kutlu olsun canım.o pasta kutusunda ki 3 pasta eşimle yağız'ın bana yaptığı sürprizi hatırlattı.eşimde geç saatte pasta bulamayınca 3 tane küçük pastacık alıp gelmiş,kapıyı açınca çok güzel sürpriz olmuştu :)geçmiş olsun havlar çok kötü sende dikkat et kendine canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhan çok teşekkür ederim. Gerçekten insanı nasılda şaşırtıyorlar dimi, eminim sende çok sevinmişsindir :) anı olarak kalıyor işte.
      Daha iyiyim çok teşekkür ederim.

      Sil
  41. Aslı'cım gelmiş geçmiş olsun.Şimdi daha iyi olduğunu umuyorum.Akşam görmedim bu postu şimdi uğradığımda fark ettim.Kardeşinin yeni yaşı hayırlı olsun,uzun sağlıklı bir ömür diliyorum.Sürpriz ne güzel olmuş.İnsanın sevildiğini bilmesi ayrı bir mutluluk:)Annenin işini çerçeveye alman iyi fikir,değerlenmiş ve korunmuş olur böylece oldukça da güzel olmuş.Yeğenini hatırlıyorum,daha önce sizde onun doğum gününe gitmiştiniz yanılmıyorsam. Çok şeker Allah bağışlasın.Kendine iyi bak.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim canım, çok teşekkür ederim. Şimdi daha iyiyim geçti gibi :)
      Sevildiğini bilmek ninsanı güçlü yapıyor ve daha iyi hissettiriyor çok haklısın.
      İna annem çok sevindi iyiki böyle yapmışız :) evet, hatırlıyorsun o minik yeğenimiz :) Amin canım benim. benden de kocaman sevgiler.

      Sil
  42. Geçmişş olsun...
    Tüm hastalıklarını bu yılda bırak seneye sağlıklı gir ve yaşa inş ;)

    Pasta üstüne pasta ve kutlamalar gelsin kaloriler kgler :)

    Bu kitapları bende aldımda bi elim varıpta okuyamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicileydi çok teşekkürler :)
      amin hastalıklardan kurtulalım bu sene inşallah.
      Valla kilo alıyorum ama yapıcak bişey yok, çok seviyorum tatlıları :)

      Sil
  43. bu kitapları okumadım ama çığlık, fısıltı , final üçlemesine benzettim dış görünüş olarak ve senin de dediğine göre hush hush serisi gibi pek zevk vermeyen tahmin edilebilir kitaplar:)

    YanıtlaSil
  44. geçmiş olsun ve 2013 için senden bütün üzerinizdeki bu hastalık ve kötü enerrjinin dağılmasını diliyorum

    YanıtlaSil
  45. Herbirengim nerelerdesin?
    O seriyle hiç ilgisi yok inan, erotizm fazlasıyla kullanılmış. Hatta kardeşimin bu kitapları okuduktan sonra bir sözü vardı, İtaat etmek hiç bu kadar istenir olmamıştır heralde dedi :)
    Çok teşekkür ederim, inşallah bende öyle umuyorum, çünkü daha fazlası beni tamamen dibe indirir.

    YanıtlaSil
  46. sende en çok sevdiğim yazılardan.
    kahvaltılar sofralar kutlamalar.
    :)
    yine çok sevdiiim.
    :)
    karanlığın 50 okumadım ben de.
    beğenmem diye düşünüyordum.
    o yeğen ısırılır bir deeee.
    :)

    YanıtlaSil
  47. Deep artık pek kahvaltı masalarını paylaşmıyorum, yeniden başlıcam :)
    Aslında siz okuyup yorumlamalıydınız.
    Isıramıyoruz onu korkup kaçıyor, ancak öpmemize izin verirse seviniyoruz :)

    YanıtlaSil
  48. Merhaba güzelciğim, geçmiş doğum günü kutlu olsun:) Fotodaki miniği ısırmadan öpüyor, diğerindeki hoş hanımı selamlıyorum:)
    Bir çok şeyi geriden takip eden birisi olarak:), bahsettiğin kitapları yeni okuduğumu bildiririm:)
    Maddeci ve paragöz çağın Külkedisi versiyonu.Aman ne fırtınalar koparmış da ben cahil cahil yaşıyormuşum.
    Fan siteleri, film için aday kapışmaları falan.Neyse ben de naçizane diyorum ki; alternatif bir Mr.Grey için bakınız:
    http://www.freundevonfreunden.com/interviews/douman-pour/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...